[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:02

Ik vind dat ook wel iets hebben hoor! Al vind ik het denk ik wel meer iets voor mannen.

Vind het ook mooi als er verschillende diktes worden gebruikt idd, zoals Tyler Joseph het bijvoorbeeld heeft vind ik het tof. Die drie dunne bandjes om zijn pols maken het af vind ik.
http://www.gannett-cdn.com/-mm-/aaf6283 ... TO2014.jpg

Zeker in combinatie met zijn chest tattoos. Die vind ik eigenlijk nog veel vetter. :') Zoiets symmetrisch zou ik ook nog wel willen.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... e72dec.jpg

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:05

Nog een paar gave:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:13

Das inderdaad wel vet ja! @spirit
en heb ook even gedacht dat het wat meer iets voor mannen is.. maar heb een paar afbeeldingen gezien van meiden die dat hebben en vind dat zeker niet mis!

@captain, die vind ik dan weer minder, liefst zo simpel mogelijk :D

UltimOo

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:59

Over dat aanraken.. Zo krijg ik heel vaak de vraag wat voor raar blauw plek ik op mn arm heb :+ als ik een tshirt aan heb kom net het stukje blauw van mn water color onder mn mouw uit haha

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 23:41

Er is hier van niet iemand die ervaring heeft met een tatoeerder in Kaapstad he :+ ?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 10:25

StormMilagro schreef:
Er is hier van niet iemand die ervaring heeft met een tatoeerder in Kaapstad he :+ ?

PB Iriscope eens, die woont er :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 10:57

Sorry dat ik zo kom binnenvallen, maar ik wil graag een tattoo gaan laten zetten. De naam van mn dochter met een watercolor element erbij. Iemand tips voor een goede artiest regio Utrecht?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:05

Watercolor hebben ze bij de Ink Society een aantal toffe meiden voor! :) Zit in Utrecht

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:27

Courses schreef:
Watercolor hebben ze bij de Ink Society een aantal toffe meiden voor! :) Zit in Utrecht

:j die kan ik ook aanraden. Een vriendin heeft daar ook haar tattoo laten zetten (geen watercolor, wel met kleur. Op hun FB-pagina zijn er ook veel mooie voorbeelden te zien)
Mooi strak werk ook :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:30

Ik vind voor water colour toch echt Shennaki en My Precious Ink vele malen beter... Das dan wel niet omgeving Utrecht maar stukkie reizen moet niet erg zijn denk ik zo :)

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:42

Dat ink society strak is ben ik het wel mee eens. Ik ben nog altijd dol op mijn tattoo.

fijne meiden en er hangt een relaxte sfeer. En mijn tekst erg strak gezet vind ik zelf :P

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:44

Ja dat zeker wel, daar zeg ik ook niks over maar als je echt water colour stijl wil dan zijn er betere artiesten te vinden vind ik :)

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:52

Dat zal vast :) watercolor heb ik geen ervaring in. Ik was vooral naar iemand toen opzoek die strakke lijnen kon maken. Hij is gewoon zwart :P

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:52

Yonker schreef:
Ik vind voor water colour toch echt Shennaki en My Precious Ink vele malen beter... Das dan wel niet omgeving Utrecht maar stukkie reizen moet niet erg zijn denk ik zo :)

Nou sorry maar ik hoor niet zulke hele positieve dingen over Shennaki qua omgang, dus dan ga ik liever naar een andere weg. Ik vind Ink Society er ook erg goed mee :)

Mandy Denise doet ook water color, dat is ook een erg goede (heeft allebei mijn pieces gedaan) maar die zit in Den Haag en is erg druk :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:55

Shennaki is nog erg jong, maar neemt niet weg dat ze erg goed is :j En qua omgang geen idee, daar kunnen anderen die bij haar zijn geweest vast meer over zeggen. :D En daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor Courses, geef alleen maar aan wat ik als goede water colour artiesten zie :)

My Precious Ink is met zwangerschapsverlof en heeft ook een wachtlijst las ik wel...
Weet niet hoe snel je hem wil Jans? Maar persoonlijk zou ik iets langer willen wachten voor iets wat helemaal naar mn smaak is dan het overhaasten.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 12:15

Nou, Shennaki is qua watercolor wel goed, maar vind andere onderdelen van haar tattoos vaak helemaal niet goed. De verhoudingen zijn meestal zoek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:02

Begin Volgend jaar ergens :j

Afstand is voor mij wel een dingetje nu met baby. Ik vind Wietske van Ink Society wel erg aansluiten bij wat ik zoek.. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:35

Wietske is wel net terug van zwangerschapsverlof, dus weet niet of zij nog wel nieuwe opdrachten aanneemt op dit moment..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:53

Ik ga sowieso even informeren :) het heeft geen bloedspoed :D

Iemand ook ervaringen in omgeving Doetinchem? Dat is evt een alternatief

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:59

Ik kom ook weer even binnenspringen! Ik ben ondertussen verjaard, mijn moeder zei me een tattoo cadeau wou doen én mijn vader gaat overtuigen. Ik weet niet hoe ik me hierover moet voelen, ben er wel blij om :)

xingee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:09

Ook ik kom even binnen vallen! :) ik wil graag een zin op mij zij zetten. En dit heeft met mijn verleden te maken, maar ik vond het alleen wat standaard. Mijn gedachte was with pain comes strength. Hebben jullie misschien een idee dat het toch wat anders is, maar wel met ongeveer dezelfde betekenis? :P bedankt alvast :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:19

Drunksheep schreef:
Nou, Shennaki is qua watercolor wel goed, maar vind andere onderdelen van haar tattoos vaak helemaal niet goed. De verhoudingen zijn meestal zoek.

Mee eens. Voor kleine tattoos vind ik haar echt wel prima maar voor grotere stukken mis ik idd vaak de juiste verhoudingen. Neemt niet weg dat ze veelbelovend is!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:19

Vertaald naar Latijns of een andere minder gangbare taal die je mooi vindt? Dan is het minder 'obvious'.

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:32

Dreamy schreef:
StormMilagro schreef:

PB Iriscope eens, die woont er :j

Bedankt! Ik heb meteen een artiest van haar gekregen

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:53

Toepasselijk: