Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Echwel

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 10:16

Volgende keer maar eerst aankondigingen dat we grapjes gaan maken Bigone....

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 10:16

bigone schreef:
Charley, er is een politicus ( tenminste zo noemen ze hem) die met een zeer vervelend hoog lachgas stemmetje van allerlei onzin zit te verkondigen . Gideon van Meijeren. Daar gaan de grapjes over .

Ok dan, weer wat geleerd. Die ga is effies opzoeken(op Google hoor).

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 10:19

Echwel schreef:
Volgende keer maar eerst aankondigingen dat we grapjes gaan maken Bigone....

Of gebruik een paar leuke smilies, niet iedereen heeft dezelfde humor, en het was nog vroeg, pas 1 koffie op. Sorry :knuffel:

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 10:40

Geeft niet, koffie is zeer noodzakelijk en dit topic heet viruswaanzin, daar past de FvD naadloos in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 21:40

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 22:23

Die burgemeester volgt gewoon het beleid en is (terecht, denk ik) bang voor escalatie. Ik had eigenlijk wel begrepen dat demonstraties vooraf aangemeld moeten worden. Maar dat hoeft dus niet?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 22:26

mysa schreef:
Die burgemeester volgt gewoon het beleid en is (terecht, denk ik) bang voor escalatie. Ik had eigenlijk wel begrepen dat demonstraties vooraf aangemeld moeten worden. Maar dat hoeft dus niet?

Zeker wel. Burgemeester had zijn/haar ruggengraat thuis gelaten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 22:27

mysa schreef:

Hier niet blijkbaar, daarom klopt het van geen kant.. Maar ja, hij was idd bang voor escalatie denk ik. Maar jemig, dan is toch het hek van de dam?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 22:28

En ik snap het niet ingrijpen niet, ze hadden gewoon die weg dicht kunnen gooien aan beide kanten. Dat kan daar echt makkelijk.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 22:33

mysa schreef:

Tuurlijk wel.
In de gewone wereld kan je niet iets organiseren wat niet mag en dan zeggen ‘oh, doe dan maar een demonstratie’.
Dan kan je alles wel gaan organiseren onder de noemer demonstratie.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 22:34

Waren er nu alleen FVDers op die kerstmarkt of ook andere bezoekers. Kan me voorstellen dat mensen uit de omgeving ook wel zin hadden aan wat vertier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 22:37

Loretta schreef:
Waren er nu alleen FVDers op die kerstmarkt of ook andere bezoekers. Kan me voorstellen dat mensen uit de omgeving ook wel zin hadden aan wat vertier.

Was kaartverkoop vooraf, maar eind vd middag open voor iedereen begreep ik..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 22:38

En vervolgens niet handhaven, stonden kop aan kont, flink feest in die schuur, alle kramen open.
Wanneer dit een demonstratie was dan ken ik nog wel meer feesten die je onder demo’s kunt schuiven. Gewoon een lafbek die burgemeester maar misschien van de andere kant, wanneer er wel met veel machtsvertoon zou zijn ingegrepen had Baudet weer flink kunnen klagen.
Want die galbak doet niets liever dan provoceren en vervolgens zielig doen.

Kaartverkoop was alleen voor leden FvD .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 22:39

Ze hadden niet eens grof in hoeven grijpen, eerst gewoon voorkomen dat mensen nog kunnen komen door die weg dicht te gooien, kan makkelijk daar :j

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 22:42

Relaxed schreef:
Ze hadden niet eens grof in hoeven grijpen, eerst gewoon voorkomen dat mensen nog kunnen komen door die weg dicht te gooien, kan makkelijk daar :j

Oke maar dan hadden ze al moeten voorkomen dat ze daar kramen optuigden.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 22:44

Het probleem met Wijster is dat ze daar vroeger één veldwachter hadden, maar die hadden ze al wegbezuinigd in de tijd dat de guldens nog van hout waren. Het is geen Den Haag of Amsterdam waar je even een blik agenten los kan trekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 22:46

Karl66 schreef:
Het probleem met Wijster is dat ze daar vroeger één veldwachter hadden, maar die hadden ze al wegbezuinigd in de tijd dat de guldens nog van hout waren. Het is geen Den Haag of Amsterdam waar je even een blik agenten los kan trekken.

Precies, dus hadden ze op voorhand al eerder in actie moeten komen.. Idd voor de kraam opbouw, alhoewel dat wellicht zaterdag al was gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 22:47

bigone schreef:
Relaxed schreef:

Oke maar dan hadden ze al moeten voorkomen dat ze daar kramen optuigden.

Dat stond er zaterdag allemaal al..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 22:51

Zie net een filmpje op Twitter , nog steeds dikke party in de schuur, met disco en drank en dansen .

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 22:57

Karl66 schreef:

Op het platteland kon je ook ten tijde van de avondklok met een aanzienlijk lager risico dan in de stad savond's laat nog op straat zijn. Toch een heel stuk relaxter dan in de grote steden.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 23:00

bigone schreef:
Zie net een filmpje op Twitter , nog steeds dikke party in de schuur, met disco en drank en dansen .

Die zijn er hier in oosten altijd geweest, zelfs in de tijd met avondklok. Ik woon op het platteland, hier is savonds echt geen politie. Of iemand moet het toevallig zien en ze bellen. En dan nog is het de vraag of ze echt komen en wat doen. Vorig jaar is hier in het dorp met oud en nieuw een groot feest geweest. Politie is er geweest, heeft gezwaaid en is weer doorgereden.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 23:12

Is wel een gezellige boel met zoveel ongevaccineerden bij elkaar.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 23:49

Loretta schreef:

Hoe kom jij er bij dat deze mensen ongevaccineerd zijn. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 23:54

nicole_floor schreef:
Loretta schreef:

Hoe kom jij er bij dat deze mensen ongevaccineerd zijn. :')

Nou fvd leden, ik gok minimaal 95% ongevaccineerd :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 23:55

Ooh zo dacht dat ze op de schuurfeesten reageerde.