Swifter schreef:Leuke foto Roosch, je ziet er goed uit
Aight: Toevallig een receptje?
Ik heb besloten toe te geven aan mijn cravings met mate. Dus zonet had ik totaal geen zin in een banaan met yoghurt dus ik heb een Big Mac gehaald. Wel netjes ingegeven in MFP. Het zullen dan misschien maar even wat ongezondere dagen zijn qua voedingskeuzes, de cal gaan wel gewoon goed zitten. Ik zat zondag echt serieus een half uur te janken bij de nieuwste Paw Patrol film dus ik vergeef het mij zelf.
Ik heb normaal totaal geen last van mijn menstruatie dus het komt ook wel even raar binnen dat dit opeens gebeurd
Geinspireerd op dit receptje, maar heb een stuk stokbrood afgebakken en dit erop gedaan (en uitje gebakken maar die paste niet meer op de screenshot):

Alles door elkaar gemixt, broodje belegd met kaas erover en dan nog even in het tosti ijzer

Van zo'n (klein) blikje tonijn zit je toch best snel vol!
@swifter achja, weet je wat het is, als je volle mensen alleen maar sla ziet eten denken mensen ook ''die eet thuis vast een pak koekjes''. Dus het maakt niet uit wat je laat zien, mensen oordelen toch wel, het is aan ons om ermee om te gaan en voor jezelf keuzes te maken. En als die mac in jouw doelen past (al is het alleen maar om bewuster te worden) who cares?

@yvankaxx schommelingen kunnen iedere dag voorkomen haha. In het weekend was ik 1 avond op stap geweest, niet eens gek gegeten oid. De volgende ochtend 1.2 kg zwaarder

Vandaag m'n eerste training, spannend! Ben nu al bang voor de spierpijn morgen