Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 12:55

Magrathea schreef:
watchthesky schreef:
Maar... maar... Holle Bolle Gijs is toch alleen voor papier?

Ze zouden iets in moeten bouwen met een spectrometer, dat als het geen papier is hij het weer uitspuugt :=

En dan recht in het gezicht ~~}>

lastig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 12:56

watchthesky schreef:
_O-
Dat is met honden of paarden die zich misdragen toch niet anders?
“Dat doet ‘ie anders nooooit!”

Wij hebben 2 fanatieke waakhonden en als ze postbode ofzo dan bij het hek vraagt 'bijten ze?' Dan zeg ik altijd dat ze dat tot nu toe nog nooit gedaan hebben maar dat ik geen garantie geef.
Heb bij een dierenarts gewerkt en iets te vaak gehoord 'zo doet hij andere nooit ' .

En inderdaad ouders zeggen altijd maar dat hun kind wel braaf is
Ik had zaterdag een verjaardag met kinderen. Sommige krijgen echt alleen maar te horen 'dat mag je niet doen he lieverd.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 13:00

Magrathea schreef:
watchthesky schreef:
Maar... maar... Holle Bolle Gijs is toch alleen voor papier?

Ze zouden iets in moeten bouwen met een spectrometer, dat als het geen papier is hij het weer uitspuugt :=

Geweldig, ik zou zeggen leg het eens voor daar :')
Het was echt ongelovelijk wat er allemaal inging.
Eigenlijk alles.
Zelfs sigarettenpeuken en dat liep niet altijd goed af. Heb zelfs een keer HBG staan blussen.
Maar goed we dwalen af..

Magrathea

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 13:08

Gisteren waren we trouwens een spelletje aan het doen op de soos wat best wel wat uitleg vergt. Zegmaar toch al gauw 20min.
En tegenwoordig komt er een 13 jarige vaak een ander spel spelen met wat mensen, maar omdat die klaar waren kwam hij erbij staan. En dan steeds vragen stellen tussen de uitleg door, die ten eerste al eerder beantwoord waren in de uitleg maar toen stond hij er niet bij en ten tweede erg afleidde van het verhaal dat de uitleggende persoon probeerde te vertellen :=
Hij onderbrak hem ook gewoon zonder schaamte. Ik moest echt op mijn handen zitten om hem niet op een niet zo vriendelijke manier weg te sturen. Gelukkig ging hij uiteindelijk uit zichzelf weg :o

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 13:18

Net even op verjaardag bij mijn moeder.. Mijn hemel het leek wel een voillere :')

1 neefje janken, 1 neefje die als een sloopkogel door het huis ging en 2 nichtjes die bang waren voor mijn pup en een activiteit 30 seconden vol hielden en dan weer bij mama/oma kwamen zeuren om snoep of aandacht.

Het afscheid duurde ook 20 minuten want ze gingen allemaal janken, die wilde geen schoenen aan, die geen jas, de andere wilde het zelf doen en die wilde weer iets lekkers mee naar huis. Pfff Wát een gedoe.

Ik had zelf een oppaskind mee (3 jaar oud) die kwam binnen ging in de speelhoek zitten en heb hem daar na 1,5 uur uitgeplukt voor iets lekkers en even naar de wc. Daarna weer rustig een uur spelen. :+: Ik ga zijn moeder straks eens even vertellen wat een schatje hij toch is. Het kan dus wel.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:13

Ik vind dat ouders vaak wel opvoeden, maar de maatschappij niet..
Zo was ik vanochtend met de jongste bij de kapper. Hij zat te kleuren omdat we even moesten wachten toen er aan hem gevraagd werd of hij wat wilde drinken. Zonder op te kijken knikte hij. Toen ik ingreep en zei dat hij iemand aan moest kijken als er tegen hem gepraat werd en hij duidelijk antwoord moest geven, zei de betreffende jongeman 'Nee hoor jochie, ik begreep wat je bedoelde!' _-:(
Heb ook gezegd dat ik dat echt wél verwachtte en het onderdeel is van de opvoeding. Is ie nou helemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:21

xApple knap een oppaskind := , gelukkig wel 1 met een goede opvoeding dus . Als de rest nou dat voorbeeld volgde

Op verjaardag krijgen neefjes een telefoon of tablet en zijn ze de hele middag stil mee := , niet mijn manier ik zou ze naar buiten gooien en zoek het maar uit :+

benangelique de kapper ook maar eveb opvoeden , maar het is deel van de maatschappij geworden het lakse opvoeden anno nu

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:37

Ik snap dat echt niet, wij gingen vroeger met alle neefjes en nichtjes lekker spelen, kleuren, tv kijken, naar buiten, prutsen met oma dr make up :j Genoeg te doen!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 14:46

benangelique schreef:
Ik vind dat ouders vaak wel opvoeden, maar de maatschappij niet..
Zo was ik vanochtend met de jongste bij de kapper. Hij zat te kleuren omdat we even moesten wachten toen er aan hem gevraagd werd of hij wat wilde drinken. Zonder op te kijken knikte hij. Toen ik ingreep en zei dat hij iemand aan moest kijken als er tegen hem gepraat werd en hij duidelijk antwoord moest geven, zei de betreffende jongeman 'Nee hoor jochie, ik begreep wat je bedoelde!' _-:(
Heb ook gezegd dat ik dat echt wél verwachtte en het onderdeel is van de opvoeding. Is ie nou helemaal!

Goed van jou!

Maar menig ouder wil ook geen ‘bemoeienis’ van een ander met hun kind. Sprak er pas nog een jong aan dat duiven aan het trappen was bij de supermarkt. Nou dan moet je moeders eens horen dat ik dat niet moest zeggen want dat was aan haar.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 15:05

Dan zou moeders toch echt dikke vette pech hebben en dat zou ik haar vertellen ook. Als jij niet opvoed dat ze normaal met dieren om moeten gaan, dan doe ik het wel. En wat moeders daar dan van vind, zal me echt aan mijn reet roesten.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 15:06

Adindaa schreef:
Gisteren op mijn werk had iemand gewoon een volle luier op het dienblad achtergelaten en in het rek gezet. Gatver de gatverdamme zo smerig :r

Wij zagen laatst iemand die zijn kind liet plassen in de wachtrij van de Joris en de Draak (Efteling).
Heb net iets te hard -hoorbaar voor hun- een niet zo aardige opmerking gemaakt. Echt gatverdamme wat smerig, en onbeschoft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 15:07

Shaggy09 schreef:
Ik snap dat echt niet, wij gingen vroeger met alle neefjes en nichtjes lekker spelen, kleuren, tv kijken, naar buiten, prutsen met oma dr make up :j Genoeg te doen!

Lekker buiten en dan vlotten bouwen en in de sloot springen :+ , ma gaf een week huisarrest maar na een paar dagen schopte ze mij er wel weer uit :')

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 15:19

Ik heb in de supermarkt ook vaak genoeg lelijke blikken van moeders gehad als ik hun mormels terecht wees.
Beetje tikkertje spelen in m’n wijngangpad of allemaal troep in de flessenautomaat mikken zodat hij op tilt gaat, kom op nou.
Als zo’n rotjong wat sloopt geeft moeder mooi niet thuis, dus je kunt het beter voorkomen... En dat is nogal prijzig, zo’n flessenautomaat.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 15:24

Op mijn werk moet ik ook regelmatig kinderen terecht wijzen of kleine ‘ruzies’ tussen kinderen oplossen. Kinderen komen vaker daarvoor naar het personeel dan dat ze naar hun ouders gaan.
Maar de blikken die ik dan krijg van sommige ouders, mijn hemel 8)7

sanso schreef:
Adindaa schreef:
Gisteren op mijn werk had iemand gewoon een volle luier op het dienblad achtergelaten en in het rek gezet. Gatver de gatverdamme zo smerig :r

Wij zagen laatst iemand die zijn kind liet plassen in de wachtrij van de Joris en de Draak (Efteling).
Heb net iets te hard -hoorbaar voor hun- een niet zo aardige opmerking gemaakt. Echt gatverdamme wat smerig, en onbeschoft.

:wow: het is toch ongelofelijk!
Daar zijn notabene gewoon wc’s bah, maar ze wilden vast de rij niet uit. Zo onbeschoft!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 15:58

sanso schreef:
Adindaa schreef:

Jezus, ga er dan op tijd mee naar het toilet hé. Toiletten genoeg daar. :roll:

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-18 18:56

Tijd terug wilde een kind mijn hond slaan met een vliegenmepper, nou die heeft mooi de wind van voren gekregen.
Kom op toch zeg!! Als een kind iets doet wat echt niet kan en de ouders doen er niks aan, dan doe ik het wel.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 19:01

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 19:03

Ik heb net mijn eten op %)

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 19:06

Ik zat eens op de boot naar Terschelling. Twee honden bij me, herder en x Amstaff. Die lagen onder het tafeltje waar ik aan zat.
Kwam er steeds zo'n hummel van een jaar of twee (kon nauwelijks nog praten) voor mijn tafel staan en dan bukken en kijken en wijzen en het één en ander brabbelen.
Dus ik zeg "ga es naar je moeder!"
Hij liep wel weg maar kwam dan teruggerend, met een sprong voor de tafel en weer door de knietjes om naar de honden te kijken.
Toen het wegsturen steeds geen succes had ben ik naar de ouders een tafeltje verderop gestapt:
Er zijn grenzen aan wat mijn honden tolereren en als er straks één uitvalt weet ik wel wie er te horen krijgt asociaal te zijn.
De ouders waren echter niet bezorgd om hun peuter maar geïrriteerd dat ik ze kwam vragen om op zijn minst voor zijn eigen veiligheid hun koter bij zich te houden.
En ze deden het dus ook niet.
Ik begrijp ouders regelmatig niet.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 19:09

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 20:45

Verder? Die kleine buik is 4 weken nadat ze eruit zijn! Whaah!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 21:41

Ik moet eerlijk bekennen dat ik me al jaren afvraag hoe een net-bevallen buik eruit ziet. Of het bolig blijft of dat het meer een leeggelopen ballon is

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 21:42

Maar je krijgt er zoveel voor terug O:)
Ja inderdaad een lichaam wat compleet uit proporties is. Hopelijk voor haar trekt het nog wat bij.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 21:44

Magrathea schreef:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik me al jaren afvraag hoe een net-bevallen buik eruit ziet. Of het bolig blijft of dat het meer een leeggelopen ballon is

Ik denk dat we er uit zijn... het is meer een leeg gelopen ballon :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 21:44

Ja inderdaad, heel gezond lijkt het me ook niet