Magrathea schreef:watchthesky schreef:Maar... maar... Holle Bolle Gijs is toch alleen voor papier?
Ze zouden iets in moeten bouwen met een spectrometer, dat als het geen papier is hij het weer uitspuugt
En dan recht in het gezicht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
watchthesky schreef:
Dat is met honden of paarden die zich misdragen toch niet anders?
“Dat doet ‘ie anders nooooit!”
Magrathea schreef:watchthesky schreef:Maar... maar... Holle Bolle Gijs is toch alleen voor papier?
Ze zouden iets in moeten bouwen met een spectrometer, dat als het geen papier is hij het weer uitspuugt
benangelique schreef:Ik vind dat ouders vaak wel opvoeden, maar de maatschappij niet..
Zo was ik vanochtend met de jongste bij de kapper. Hij zat te kleuren omdat we even moesten wachten toen er aan hem gevraagd werd of hij wat wilde drinken. Zonder op te kijken knikte hij. Toen ik ingreep en zei dat hij iemand aan moest kijken als er tegen hem gepraat werd en hij duidelijk antwoord moest geven, zei de betreffende jongeman 'Nee hoor jochie, ik begreep wat je bedoelde!'![]()
Heb ook gezegd dat ik dat echt wél verwachtte en het onderdeel is van de opvoeding. Is ie nou helemaal!
Adindaa schreef:Gisteren op mijn werk had iemand gewoon een volle luier op het dienblad achtergelaten en in het rek gezet. Gatver de gatverdamme zo smerig
Shaggy09 schreef:Ik snap dat echt niet, wij gingen vroeger met alle neefjes en nichtjes lekker spelen, kleuren, tv kijken, naar buiten, prutsen met oma dr make upGenoeg te doen!
sanso schreef:Adindaa schreef:Gisteren op mijn werk had iemand gewoon een volle luier op het dienblad achtergelaten en in het rek gezet. Gatver de gatverdamme zo smerig
Wij zagen laatst iemand die zijn kind liet plassen in de wachtrij van de Joris en de Draak (Efteling).
Heb net iets te hard -hoorbaar voor hun- een niet zo aardige opmerking gemaakt. Echt gatverdamme wat smerig, en onbeschoft.
sanso schreef:Adindaa schreef:Gisteren op mijn werk had iemand gewoon een volle luier op het dienblad achtergelaten en in het rek gezet. Gatver de gatverdamme zo smerig
Wij zagen laatst iemand die zijn kind liet plassen in de wachtrij van de Joris en de Draak (Efteling).
Heb net iets te hard -hoorbaar voor hun- een niet zo aardige opmerking gemaakt. Echt gatverdamme wat smerig, en onbeschoft.