[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:42

Ja, precies, 20-30 jaar geleden werden er veel slechtere inkt en materialen gebruikt dan nu. Een tattoo van nu die goed gezet is, zal heus niet zo lelijk vervagen als een tattoo van de jaren '70 of '80. Ik vertrouw op mijn artists hun kennis om tattoos te zetten die mooi blijven (al is het hier en daar wel nodig om wat dingetjes op te frissen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:58

linoleum schreef:
Op de Facebook pagina van blackbear ink! Heb nog geen reactie gehad. Zie in de reacties weinig mensen over het hart/hersenen ontwerp praten, dus ik duim nog even door!

Volgens mij was die al weg. Of had jij juist geluk? :+

linoleum

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:59

Nog niks gehoord, dus dan ga ik er vanuit dat ik pech heb :')

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 23:56

Okee allemaal... HELP!

Ik merk sinds 2 dagen dat als ik bepanthen smeer dat daardoor mn tattoo echt weer helemaal op gaat zetten bij alle lijntjes en nog meer gaat jeuken dan zonder bepanthen. Ben ik dan allergisch voor bepanthen of is dit een normale reactie van mijn huid? En nog belangrijker: wat doe ik er aan?

Zie nu al heel wat lijntjes die niet erg mooi genezen, misschien dat dat nog verbeterd als mn huid rustiger is?

|( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 00:13

Welke bepanthen gebruik je? Ik had ook een lichte reactie op de verzorgende zalf van bepanthen maar niet op de baby zalf van bepanthen. Bij mij ging het dan erger jeuken bij de verzorgende en idd iets opzetten maar was echt minimaal

Ik zou sowieso morgen even contact met de shop opnemen.

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 00:17

Ik heb de gewone bepanthen en de creme variant, heb het bij beide. Misschien dat de baby variant dan beter is, dan ga ik die eerst even halen morgen. Baal er echt heel erg van, het zijn vooral de hele dunne lijntjes die niet helemaal lekker willen genezen, maar bijwerken zal met de tijd sowieso wel moeten

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 05:47

In de etos zeiden ze dat er dezelfde ingrediënten in de babyzalf zitten als de gewone zalf. Alleen is de babyzalf iets vetter. Ik zou dan de bepanthen een dagje weglaten en iets anders smeren.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 06:54

Kokosolie. Heeft ook nog eens een ontstekingsremmende werking.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 07:31

Als het niet lekker erop reageert gewoon niet meer mee smeren. Haal desnoods witte vaseline. Weet dat veel mensen er geen fan van zijn. Maar op de nazorg brief van blackbear staat dat ook gewoon als optie naast bepanthen. Dus zo achterhaalt zal het wel niet wezen. Misschien reageer je daar beter op. En anders niks erop smeren? Ergere jeuk schiet natuurlijk ook niet op ..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 07:44

Oh oei! Idd kokosolie? Wel goes uitkijken met je kleren, is hele vette troep.

Wilde gisteren ook een tweede tube bepanthen halen maar ze hadden de zalf niet meer, alleen de baby ding.. dus die maar gekocht. Opzich niet erg als die wat vetter is, komen de vellen misschien sneller los. :')

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 07:56

Als kokosolie mag kan je ook pure biologische honing opsmeren. Ook ontstekingsremmend

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:05

idinn schreef:
Als het niet lekker erop reageert gewoon niet meer mee smeren. Haal desnoods witte vaseline. Weet dat veel mensen er geen fan van zijn. Maar op de nazorg brief van blackbear staat dat ook gewoon als optie naast bepanthen. Dus zo achterhaalt zal het wel niet wezen. Misschien reageer je daar beter op. En anders niks erop smeren? Ergere jeuk schiet natuurlijk ook niet op ..

Nee is helemaal niet achterhaald inderdaad.
Witte vaseline wordt bij goed aangeschreven tatoeerders gewoon als advies gegeven.
Geen idee waarom sommige dat afkeuren.
Het werkt gewoon goed en doet wat het moet doen
Laatst bijgewerkt door Willl65 op 07-07-17 09:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:10

Zie veel van Blackbear langs komen.
Op zich mooie tattoos maar ik merk wel dat het veel van hetzelfde is. Zit niet veel variatie in qua tekenstijl .

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:12

Willl65 schreef:
Op zich mooie tattoos maar ik merk wel dat het veel van hetzelfde is. Zit niet veel variatie in qua tekenstijl .

Tja, dat is hun handelsmerk. Daar zijn ze goed in en staan ze voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:21

BaBritFre schreef:
linoleum schreef:
Net gereageerd op de flash van blackbear. Maar zal wel te laat zijn.. eindelijk een in de flash die me echt geweldig lijkt! Nu afwachten

Die zwaan en dat wijnglas vind ik echt mooi!

Dat wijnglas vond ik ook erg leuk! Heb even getwijfeld om te reageren, maar volgende week eerst maar op vakantie en daarna kijken := (voor mijn roosjes dan :) )

Ik zag laatst deze tattoo, vond ik ook erg schattig en best wel leuk :D

Afbeelding

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:56

Spelt schreef:
Okee allemaal... HELP!

Ik merk sinds 2 dagen dat als ik bepanthen smeer dat daardoor mn tattoo echt weer helemaal op gaat zetten bij alle lijntjes en nog meer gaat jeuken dan zonder bepanthen. Ben ik dan allergisch voor bepanthen of is dit een normale reactie van mijn huid? En nog belangrijker: wat doe ik er aan?

Zie nu al heel wat lijntjes die niet erg mooi genezen, misschien dat dat nog verbeterd als mn huid rustiger is?

|( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(

He oliebol. Zal ff shop vragen hoe en wat.
Hoe bedoel je niet mooi genezen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:44

Willl65 schreef:

Je moet doen waar je goed in bent denk ik altijd maar. Als het je ligt qua stijl de ideale shop. En anders niet. Ik hou er iig wel van :+

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:47

Hoi Napster
Dat begrijp ik.
Het zijn flash tattoos wat dus eigenlijk inhoudt dat iedereen die daar een tattoo haalt dezelfde soort tattoo rondloopt.
In begin dat ik hun werk zag dacht ik mooi maar nu denk ik... Oke nog meer van hetzelfde dus.

Maar goed ieder zijn ding.
En eerlijk is eerlijk ze zijn mooi gezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:49

Ze hebben ook zat niet flash work... maar ja dat zal ook qua stijl erop lijken. Je gaat tenslotte niet iets zetten in stijl B bij een shop die goed is in stijl A.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:52

Idinn

Is ook weer zo. Ik merk dat ik het niet mooi vind alleen al omdat het een soort lopende band werk is.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:53

idinn schreef:
Ze hebben ook zat niet flash work... maar ja dat zal ook qua stijl erop lijken. Je gaat tenslotte niet iets zetten in stijl B bij een shop die goed is in stijl A.

Nou ik zie weinig variatie eerlijk gezegd. Ben er geen fan van.
Geeft ook niets zat die mijn stijl niets vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:02

Ik heb trouwens toen ik er was wel variatie gezien :j Retestrak ontwerp, maar echt heel anders als de "huisstijl". Super tof ook.

Maar denk dat je je wel kan (en moet) onderscheiden van andere shops door juist vooral in 1 bepaalde stijl te posten. Je wilt ook niet de zoveelste in een dozijn shop zijn tegenwoordig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:03

Met Bepanthen ALTIJD de zalf pakken, niet de creme. De creme heeft andere bestanddelen waardoor het niet geschikt is om je tattoo ermee in te smeren. Als je niet goed reageert op de zalf kan je inderdaad smeren met biologische, onbewerkte kokosolie of een andere vettige zalf of creme waar geen parfum in zit. Ik zou persoonlijk kokosolie smeren, dat heeft echt wonderen gedaan voor mensen die ik ken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:12

Volgens mij is het gewoon hetzelfde hoor? Alleen is de creme op water ipv vetbasis en smeert die daardoor makkelijker uit. En verschilt dus daarin qua ingredienten. Maar beide zijn zonder parfum, parabenen etc en met dexpanthenol.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:49

Ben het er wel mee eens, vind sommige van hun flash pieces erg mooi maar het is wel veel van hetzelfde, zowel qua stijl als qua onderwerp/idee. Beetje wat hip is op het moment, maar daardoor ga je je wel afvragen wat ze nog meer kunnen qua creativiteit. Zie wel mooie strakke tattoos bij ze vandaan komen, dus tatoeëren kunnen ze zeker.