Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 21:25

Inderdaad goed water drinken is echt een supertip :)

Als je graag moisturizers wil zou ik af en toe eens langs de trekpleister gaan om te gluren, daar hebben ze regelmatig van die best dure crèmepjes voor weinig geld.

Aurorae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 21:31

Qua budget ben ik wel bereid om iets meer uit te geven, want het is toch je huid, dus ik ga wel eens kijken in de buurt naar wat winkels enzo. En ik zal meer water drinken ja :D
Dan nog 1 vraag: moet ik al beginnen met anti-rimpel crème enzo? Vriendin van me gebruikt het al, maar ik twijfel een beetje :')

SuSem

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 21:59

Nee hoor.. Daar kun je gerust nog 10 jaar mee wachten ;)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 22:01

Vanaf 30 jaar moet je ongeveer gaan kijken naar een anti-rimpel creme. Als je dat nu al doen krijgt je huid veel te veel binnen wat die totaal niet nodig heeft. Dat zorgt voor een onrustige huid. De merken die hierboven genoemd werden, zoals nivea en Venus raad ik juist niet aan. Ik heb ook een erg droge huid en die merken hebben er totaal geen goed aan gedaan toentertijd. Zit veel in wat onnodig is voor je huid. Ik gebruik nu Eucerin en daar zweer ik bij. Mijn huid is niet meer droog/schilverig en mijn foundation zit veel mooier. Zodra ik een beter merk vind stap ik over, maar tot nu tipt niks aan Eucerin (bij de apotheek te koop en ongeveer 17 euro)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 22:32

Misschien kan je eens op www.beautypedia.com kijken naar fijne producten, in de winkel hebben ze vaak (naar mijn mening) weinig verstand van ingrediënten enzo. Je bent nog jong, dus je hoeft echt nog niet zoveel te gebruiken maar als je dat graag wilt kan je het wel doen natuurlijk, dus Toner en serum enzo. :) Anti-rimpel crème hoef je echt nog niet aan te beginnen, ik denk niet dat je er een slappere huid oid van zal krijgen omdat je huid eraan gewend zou raken en teveel gevoed wordt zoals je veel hoort, maar het zijn vaak wel vettere crèmes die je poriën wel meer kunnen laten verstoppen. Ik ben 10 jaar ouder dan jij, en ik zie al wel wat rimpeltjes komen maar ik denk dat het voor mij nu ook nog teveel zou zijn.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 22:52

Ik gebruik 24h moisturizer van Therme, in de winter voor de droge huid en in de zomer voor gemengde tot vette huid :) laatst bij de UD counter zei de vrouw dat mijn huid is super conditie is! Heerlijk om te horen na jaren last van acne en onzuiverheden :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:37

Oh en om make-up te verwijderen en je huid na het reinigen nog even extra schoon te maken, zou ik zeker kijken naar Micellair water. Zo veel fijner dan alle andere soorten reinigers die ik ooit heb gehad.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:38

Niniane schreef:
Oh en om make-up te verwijderen en je huid na het reinigen nog even extra schoon te maken, zou ik zeker kijken naar Micellair water. Zo veel fijner dan alle andere soorten reinigers die ik ooit heb gehad.

Die zijn erg fijn ja! Gebruik zelf die van Garnier, die roze en die voor oog make up. Doe je eeuwen mee! Heb ook nog een micellair water staan van Vichy maar die ga ik gebruiken zodra die van Garnier op is.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-15 13:45

Het gaat hard! ik was even vergeten mee te lezen.

Ik heb maandag bij Sephora de Better than sex mascara van Too Faced gehaald. Een van jullie daar ervaring mee? :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:59

Klinkt in elk geval beloftevol :=

Spoiler:
als je van lang, gekrult en intens zwart houdt

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 14:41

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 15:47

Even onder de meeleessteen uit.. contouren jullie ook? Welke (concrete) producten gebruiken jullie hiervoor?

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 15:52

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 15:54

Ik doe ook niet die hard shapen, maar idd wel onder mn jukbeenderen voor wat schaduw.. Nyx taupe is mn winterkleur maar gebruik nu een budget bronzer van rimmel, weet de kleur ff niet. Gekocht omdat ie gehyped werd door mascha van bg en idd topbronzer :)

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 15:55

Hahaha, ik heb niet echt een zomerkleur ben ik bang :')

Mijn hoofd kleurt niet echt mee met mijn lichaam, dus ik gebruik geregeld van die seld-tan doekjes, anders ziet 't er niet uit. Is dat echt zo'n donkere bronzer of is ie een beetje licht van kleur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 15:56

Ik voeg ook alleen wat schaduw toe onder mijn jukbeen.
Ik gebruik de Honey bronzer van TBS.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 15:56

Ik gebruik & Other stories face contour in combi met een Real techniques deluxe crease brush. En soms een beetje bronzer erbij van Rimmel in combinatie met een Zoeva luxe facepaint of een schuin afgesneden kwast van Boozyshop.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 15:57

Ik hou wel van dar harder shapen... ga dus volgende maand van bobbie Brown de foundation stick kopen... bind ik het mooiste

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 15:57

en ik ben overigens erg bleek, beide producten zijn prima te blenden :)

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 16:00

Nu heb ik weer nieuwe bronzer inspiratie, thanks!

Ik kwam laatst nog een foundation tegen die ik wel interessant vond, maar wilde eerst reviews opzoeken, die waren goed! Iemand hier ervaring met de Be Creative Diamond Dew Glow(Wat een onzin naam..) foundation? Ik wilde hem graag omdat ie vrij licht was maar een súper gele ondertoon heeft. Dat heb ik nodig omdat mijn gezicht een roze ondertoon heeft en de rest van mijn lichaam geel. En het is nou eenmaal makkelijker om de ondertoon van je gezicht aan te passen dan die van je lichaam :D

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 16:08

Ik gebruik ook NYX taupe onder m'n jukbeenderen.
En heb toevallig de foundation in gebruik die je noemt. Ik heb kleur nummer 03, op dit moment iets te licht want ben beetje gebruind dus heb m gemengd van het restje van een donkerdere bb cream.
Ik vind m erg fijn, naturel maar wel mooi dekkend.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-15 16:09

Ik shape alleen onder mijn jukbeenderen heel iets af en toe verder niet :)
Ook ik gebruik NYX taupe.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 16:19

Mijn voorkeur gaat uit naar de cream versie.
Other stories face contour lijkt mij daar wel onder te vallen.. voor de rest vooral poeder denk ik dat jullie noemen..

Heb al wat aan het testen geweest met dat concealer palletje van catrice. Maar dat is toch niet optimaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 16:21

Ik ben echt een kluns met cream...
Vind het vaak wel mooier, vooral omdat je die onder je foundation kan aanbrengen.

Maar echt, ik lijk vaak net een clown _O-

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 16:22

BelleTessa schreef:
Ik gebruik ook NYX taupe onder m'n jukbeenderen.
En heb toevallig de foundation in gebruik die je noemt. Ik heb kleur nummer 03, op dit moment iets te licht want ben beetje gebruind dus heb m gemengd van het restje van een donkerdere bb cream.
Ik vind m erg fijn, naturel maar wel mooi dekkend.

Toevallig! Ik heb dan waarschijnlijk nummer 01 nodig omdat ik best wel heel erg licht ben. Ik denk dat ik 'm morgen ga halen in de stad dan ^^