[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:23

Kijk als ze aan mijn kleren zouden trekken, armen verdraaien dat soort dingen... Dan kan je echt een fikse snauw verwachten. :o Dan ben ik maar asociaal. :o

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:28

Ja, same here.. In de zomer genoeg truitjes met open rug gehad.. op een gegeven moment wel opzettelijk met dichte rug gaan dragen omdat ik het beu was, lol.

En zelfde ervaring hier.. omlaag trekken/opzij schuiven.. aanwijzen ''Hier woon ik''. Well. I don't give a fu.ck. Aanraken om te voelen of het 'zacht' is.
Joh. Ik heb totaaaal geen problemen met mensen die vriendelijk vragen of ze mogen kijken of een foto maken.. maar mensen die maar gewoon op je afstappen.
Heb zelfs gehad op een festival dat ik aan't praten was met vrienden en iemand opeens op me afliep en mn shirt omlaag duwde. Nou, die heeft het geweten.
Dat noem ik asociaal. Mijn reactie niet. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:30

Vooral met uitgaan merk ik heel erg dat mensen graag aan mijn rug willen zitten. Vind het echt ongelofelijk irritant :o Kan ook echt heel pissig worden als iemand zomaar ineens aan me zit zonder het even te melden van tevoren. Op een gegeven moment stonden er twee jongens in de rokersruimte en een maat van hun had dezelfde tattoo maar dan op z'n arm, dus of ze even een foto mochten maken. Dat vind ik echt totaal geen probleem, maar vraag het idd even.

Dat aanwijzen waar ze wonen is inderdaad misschien nog wel het vervelendste. Blijf even met je poten van mijn rug af :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:31

Heb zo wel eens iemand gehad die mijn pols ging strelen om die reden. Trok toen vrij bruut mijn arm weg en vroeg of ie dat bij iedereen deed. Antwoord was "nee maar wilde..." maar die zin heeft i niet eens kunnen af maken. Heb hem vriendelijk verzocht van mijn lijf te blijven ook al zit er inkt op.
Toen was ik flauw..... Tja dat is dan maar zo, mijn lijf is geen gemeen goed. Poten thuis houden dus.

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:50

Mij valt dat aanraken enorm mee, krijg wel veel reacties en complimenten. En merk nu dat veel mensen in eerste instantie niet dachten dat ie echt was... Komen ze nu toch achter dat ie er nog steeds zit :') tja, watercolor kent nog niet iedereen...
Maar nee, aanraken doet men eigenlijk niet, en dat terwijl ik de afgelopen twee nachten naar groot schuurfeest was, met veel boeren en lompheid... (Laatste optreden van Normaal, daar is men doorgaans niet vies van fysiek contact }> )

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 19:57

*stille meelezer valt binnen*

Heb braaf meegelezen afgelopen pagina's. Wat me vooral bij is gebleven is de gave sleeve van Tessa! :wow: wow!

Ik staar ook altijd naar mensen met tattoos op straat. Meestal uit bewondering, soms uit afschuw als hij vreselijk slecht gezet is :')

Hier begint mijn idee voor een eerste tattoo echt meer vorm te krijgen. Binnenkort als ik zelf een 'ontwerp' klaar heb toch maar eens mailen naar de shop en dan wachten, want ze hebben een erg lange wachtlijst.
Een vraagje: ik zoek nog leuke ideeën qua lettertypes/fonts. Iemand suggesties? Hij komt trouwens bij mijn sleutelbeen (in het Ijslands). Ik wil geen te 'sierlijke', maar wel strak en toch elegant en bovendien tijdloos. :-)

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 21:10

Dat aanraken, strelen etc ben ik ook niet van gediend. Ik heb een zin op mn rug van mijn schouder tot mijn nek en met een shirt erover zie je of het woordje bij mn nek of op mn schouder.
Veel mannen vooral die er even aan willen zitten en je shirt opzij willen trekken. Nou dan kan die persoon wel een elleboog verwachten. Bah.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 21:39

Aanraken moeten ze bij mij ook niet proberen. Laatst greep iemand naar m'n pols, het was zelfs iemand die ik ken maar het was zo ongelofelijk agressief. Het was helemaal niet zo bedoeld, maar toch. Ze zag mijn polstattoo, greep mijn arm vast en trok die naar haar toe om beter te kunnen zien terwijl ze me in een onmogelijke bocht wringt. Zelfs als ik je ken, doe maar ff niet :=

Billionache, leuk, zeg! Ik denk dat zoeken naar een font in het IJslands wel moeilijk wordt, omdat dat een taal is die tekens heeft die in veel standaardlettertypes niet zitten, zoals ð en þ. Misschien even op dafont.com rondsnuffelen? Zo heb ik de mijne gevonden. :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 21:41

Ik word niet aangeraakt op mijn tattoo,maar wel van dichtbij bestudeerd.

Moet mijn volgende sessie uitstellen naar volgend jaar denk ik.
We gaan over 2 weken naar euro disney,we hebben een nieuwe auto gekocht en we hebben net geboekt voor de kerstvakantie een week weg in Duitsland.
Dus de centjes raken op. :+
Ach,mijn sleeve is al bijna af, geeft niet als ik nog een paar maanden zo moet lopen.
Ik vond het wel erg vervelend toen alleen de lijnen stonden,toen voelde ik me echt raar,onaf enzo.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:04

Oh ik vind het zo asociaal als mensen je zo maar aanraken. Laatst had mijn vriend zijn sleeve laten doen en we stonden op een feestje. Vanaf een afstand zie ik een vreemde man naar zijn arm grijpen, zijn mouw omhoog doen en de tattoo aanraken. Oh ik moest me inhouden om die man niet aan te vliegen. Al helemaal omdat de tattoo echt net een paar dagen eerder was gezet en ik wist dat die nog mega gevoelig was. En echt alleen de onderkant stak onder de mouw uit, een mini stukje! Ik denk dat alleen mensen met tattoo's dat begrijpen, helaas. Sommigen vinden je dan echt een object worden ofzo.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:24

Dafont ben ik inderdaad al aan het afstruinen :D dat van die speciale tekens klopt inderdaad... Heb inmiddels al wel een lijstje samengesteld met lettertypes die ik leuk vind. Wordt nog lastig kiezen!

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 07:50

Aanraken heb ik gelukkig niet maar mijn pols tattoo word wel van dicht bij bekenen

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 07:59

Toen mijn beenpiece er nét stond en het nog in de bepanthen zat dacht mijn oma het even aan te raken om te kijken of 't echt was ...... Heel fijn oma, bedankt. Deed best wel zeer plus ik kon meteen opnieuw gaan smeren.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:06

Aauw vreselijk als mensen zomaar ff een verse tattoo aanraken. Mn schoonvader graap dus ook even midden in mn elleboog waar mn ontstoken tattoo zat. Niet grappig :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 10:03

Mijne staat op mijn voet dus als ze die aanraken zonder toestemming kan ik gelijk een skup geven.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:39

Gezien ik een leek ben op vlak van tattoo-artists en dergelijke...
Heb net te horen gekregen van de shop waar ik eerst heen wou dat zij zelf nog enkel grotere tattoos plaatst, geen kleinere. Ze heeft me wel doorverwezen naar iemand die stage loopt bij haar. Zou ik haar profiel even mogen doorsturen naar iemand via PB met kennis van zaken, die me kan vertellen of haar tattoos netjes strak gezet zijn? :-)

Of zijn er eventueel nog suggesties qua tattooshops in de omgeving Turnhout-Antwerpen (België) die liefst veel ervaring hebben met teksten en strakke tattoos kunnen zetten?

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:40

Aloha.. ik kom hier even binnenvallen :+
Ik wil heel graag een tattoo en vandaag net een leuk idee van een vriendin en ben nu toch wel echt overtuigd ervan :P Aangezien er voor mij geen mening achter hoeft te zitten.. het niet al te gecompliceerd moet zijn en dan wel lekker strak vond ik dit een heel leuk idee. Tyler Posey van de serie teen wolf heeft dit ook en het is mij meteen opgevallen dat ik dit wel vet vind! het liefst zou ik het dan ook op mijn bovenarm willen!
Maar wil eens jullie meningen weten en/of ervaringen? is het niet te gewaagd..
http://tattooideas247.com/wp-content/up ... 24x680.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... 4760b8.jpg
http://www.newnownext.com/wp-content/up ... 860a3e.jpg

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:44

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:49

Dat zijn rouwtattoo's, om je overleden dierbaren te herinneren.. :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:51

Oh. :')
Telt dat ook voor dieren? :P

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:52

Vast wel :') haha

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:53

Oh echt :') Ik dacht ook altijd dat het 'gewoon' streepjes waren..... Vind ze zelf ook mwah, behalve als ze dun zijn......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:56

Ik vind het echt verschrikkelijk...

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:59

TessaVB schreef:

Haha weet ik veel :+ hoezo dan, verklaring? haha

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:01

UhNee schreef:
Oh echt :') Ik dacht ook altijd dat het 'gewoon' streepjes waren..... Vind ze zelf ook mwah, behalve als ze dun zijn......

Vriendin van mij dacht dat ook, tot ze al op d'r arm stonden.. :')

xTitanic schreef:
TessaVB schreef:

Haha weet ik veel :+ hoezo dan, verklaring? haha

http://xpressmag.com/get-solid-black-ar ... oved-ones/

Staan wel mooie variaties op! Zou zo'n lijn nooit nemen, ook omdat je elke mini-mini-mini-flaw echt direct ziet volgens mij haha }>