Dan ben ik maar asociaal.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dan ben ik maar asociaal.
Kan ook echt heel pissig worden als iemand zomaar ineens aan me zit zonder het even te melden van tevoren. Op een gegeven moment stonden er twee jongens in de rokersruimte en een maat van hun had dezelfde tattoo maar dan op z'n arm, dus of ze even een foto mochten maken. Dat vind ik echt totaal geen probleem, maar vraag het idd even.
tja, watercolor kent nog niet iedereen...
)
wow!

dat van die speciale tekens klopt inderdaad... Heb inmiddels al wel een lijstje samengesteld met lettertypes die ik leuk vind. Wordt nog lastig kiezen!

Aangezien er voor mij geen mening achter hoeft te zitten.. het niet al te gecompliceerd moet zijn en dan wel lekker strak vond ik dit een heel leuk idee. Tyler Posey van de serie teen wolf heeft dit ook en het is mij meteen opgevallen dat ik dit wel vet vind! het liefst zou ik het dan ook op mijn bovenarm willen!

haha UhNee schreef:Oh echtIk dacht ook altijd dat het 'gewoon' streepjes waren..... Vind ze zelf ook mwah, behalve als ze dun zijn......
xTitanic schreef:TessaVB schreef:Dat zijn rouwtattoo's, om je overleden dierbaren te herinneren..
Haha weet ik veelhoezo dan, verklaring? haha