Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan_O schreef:Ahhh hwn dat is ellendig, beterschap!
Ik heb ook nieuwe schoenen en tot nu toe heel tevreden! Vrijdag een wat kortere training gedaan om te checken of ik geen pijntjes zou krijgen omdat ik van anti-pronatie met zooltjes naar neutraal met zooltjes ben gegaan maar dat ging goed. Gisteren samen met mijn zus 18,3km gelopen. Gezelschap is met zo’n lange loop toch wel heel prettig! Ging makkelijk, de hele tijd gezellig gekletst met een mooi gemiddelde van 5.25 per km. Met mijn oude schoenen kreeg ik gevoelige voeten/blaren na een km of 14 maar dat had ik nu niet
The_Cat schreef:Gebruiken er nog mensen de app strava als ze gaan lopen? Mijn app klaagt de hele tijd dat hij geen gps signaal heeft, terwijl al mijn andere apps wel werken :/
Daan_O schreef:Musli bij mij staat paardrijden ook nog altijd op nummer 1 hoor. Maar ik vind het lopen ook erg leuk, ik train 3x per week maar dan wel vrij serieus.
Susanne ik niet!
Ik liep eerst met strava aan en had nooit problemen, nu upload mijn horloge ook automatisch.
The_Cat schreef:Gebruiken er nog mensen de app strava als ze gaan lopen? Mijn app klaagt de hele tijd dat hij geen gps signaal heeft, terwijl al mijn andere apps wel werken :/
benangelique schreef:mixje, dat ligt er volkomen aan hoe je de belastbaarheid van je lijf vergroot. volgens de methodiek van sportrusten train je voor een marathon met maximaal 14k qua afstand. Volgens de standaard manier van trainen, moet je toch zeker wel een aantal lange duurlopen van boven de 30k lopen.
Daan_O schreef:Sleeper hoe ging je wedstrijd?