BeFunny, ik heb precies deze route een paar maanden terug ook gelopen, veel sneller, maar met een lagere hartslag, amper zone 5 geraakt, half zone 3 en half zone 4. Nu zat ik met wandelen al tegen zone 5 aan.

Poeh, anderhalf uur in zone rood lijkt me wel erg heftig voelen!
iiSunshine, wat goed zeg, gefeliciteerd! Mooie tijd heb je neergezet!
Ik hou helemaal niet van roze, maar ik geniet ervan dat jij zo van je schoenen geniet.

ieris, ooh bah zeg! Wat naar voor je man en zoontje. Wat een mazzel dat het jou heeft overgeslagen! Ik knijp in mijn handen dat ik nog niet heb moeten overgeven na het eten. Tot nu toe telkens zodra ik wakker werd en overeind kom. Dan zit er niets meer in mijn maag, dus meer dan slijm komt er niet uit. Geen leuke start van de dag, maar kan wel gewoon ontbijten erna. Gevoel alsof je keel continu wordt dicht geknepen is wel heel herkenbaar, zo vermoeiend! Veel sterkte en beterschap voor je man en zoontje, hopelijk zijn ze er snel vanaf!
Jammer dat het lopen niet lekker ging gister, hopelijk heb je morgen meer energie!
CalipsoLover, thanks! Ik vind wilde zwijnen wel echt spannend, vooral als ze jongen hebben. Ik hoop inderdaad dat ze mij, als klein mensje, niet bedreigend vinden.

Lastig zeg, van je hartslag. Aan de ene kant denk ik, hartslag is zo persoonlijk, dat is niet te vergelijken. Aan de andere kant zie ik wel bij mezelf hoe het ook gezakt is ten opzichte van toen ik begon, terwijl ik ook een hogere hartslag heb dan gemiddeld. Ik ben heel benieuwd wat de sportarts gaat zeggen, hopelijk geeft het duidelijkheid, maar geen zorgen.