Ik probeer nu iets vaker dan 1x per week te meten om de schommelingen op te vangen, dan lijk ik toch als ik het gemiddelde neem 0,6kg afgevallen te zijn over september. Geeft toch een klein beetje moed weer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aight schreef:Veel plezier op weekend Roosch!
Fijn gesprek bij PT gehad gisteren, over doelen en hoe krachttraining bijdraagt daaraan. Hij zei ''komt goed uit dat veel vrouwen benen en billen willen trainen, wat dat zijn de grootste spieren in je lichaam dus als je die gaat trainen verbruiken ze het meeste energie!''![]()
Dus ik ga vanaf volgende week 2x per week trainen, waarvan 1x onder begeleiding, benieuwd hoe dat gaat
Roosch schreef:Aight schreef:Veel plezier op weekend Roosch!
Fijn gesprek bij PT gehad gisteren, over doelen en hoe krachttraining bijdraagt daaraan. Hij zei ''komt goed uit dat veel vrouwen benen en billen willen trainen, wat dat zijn de grootste spieren in je lichaam dus als je die gaat trainen verbruiken ze het meeste energie!''![]()
Dus ik ga vanaf volgende week 2x per week trainen, waarvan 1x onder begeleiding, benieuwd hoe dat gaat
Dat klinkt positief! En confronterend voor mij, ik train eigenlijk helemaal geen spieren.behalve m'n zitvlees op de bank en de Foxyspieren zeg maar. Misschien toch eens kijken om dat toe te voegen, al heb ik geen idee waar ik de discipline daarvoor vandaan moet halen. Foxy komt al af en toe uit m'n tenen.
Ik hoop dat de PT je goed op weg gaat helpen!
Fijn Myka, dat geeft de burger moed!
Aight schreef:[
Haha ja hij zei je moet vooral iets gaan doen wat je vol kan houden, en als je niet 5x in de week wil hardlopen dan verbrand je net zo veel met 2x krachttraining, dus dan is de keuze snel gemaaktNee en hij zei dat je spieren in rust meer gaan verbranden als je ze vaker traint. Maar dat gaan we allemaal nog bezien, eerst maar eens gáán
Wat goed Myka! 0,6 is hartstikke netjes over een gemiddelde!
Roosch schreef:Ik sta nog even op Foxy, maar m'n hartslag is vandaag op de een of andere manier erg hoog. Ik verbrand zo wel erg veel actieve kcal.
Wel maar even in de gaten houden. Ik heb nu de band om ipv het pak aan en dan moet ik vaak flink aanpoten om m'n hartslagmeter in de gewenste zone te hebben. Nu op m'n dooie gemakje.