Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dacht even dat het gewoon van die bulkfitnesskoeken waren, maar het zijn dus gewoon koeken "voor iedereen" die enorm groot zijn. Zijn ze alleen online te koop of ook bij de Jamin bijvoorbeeld? Ik speur nu wat rond op de site maar ik ga echt niet meteen meerdere koeken bestellen haha. Wil eerst eens proeven.
maar traybake klinkt beter
Fijn dat het gesprek heeft geholpen! Ben dan toch wel benieuwd hoe het je heeft weten te motiveren, heeft je vriendin andere dingen gezegd waardoor je dacht 'ohmygod nooit aan gedacht nu ga ik ervoor' of was het wat anders?
)
Donderdag even langs bij de huisarts met de vraag of dat nog wel kan na 11 jaar, met hopelijk een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Ik heb mijn been gebroken toen ik 14 was op meerdere plekken dus dat is toen met een schroef weer aan elkaar gezet!
Een van mijn faves. Zo lekker. Je hebt van Maggi ook een pakket met Noodles waar je dan zelf groente en kip bij moet doen, ben echt fan
SsSimonee schreef:Sla al heel lang de meeste traktaties af op het werk. Maar gister had een collega een chocolade sinaasappel taart bij zich. Heb het een cijfer gegeven. En dat was zeker een 10. Heb hem genomen en er ook echt even van genoten.
Ze rolde echt zo traag van de handdoek af als ze oefeningen had gedaan, bleef treuzelen.. GA GEWOON DOOR. Haha. Dacht even dat het kwam omdat ze moe was en dan moet ik gewoon m'n mond houden natuurlijk, maar dat bleek best mee te vallen.

) 'S ochtends tentamen gehad en daarna de hele dag geleerd. Lijstje is misschien wat weinig in kcal, maar dat was nu gewoon even nodig.
ikzelf heb voor de “luie” manier gekozen door naar een diëtiste te gaan, maar zo weet ik wel waar ik aan toe ben en eet ik gevarieerd, er is ruimte voor wat lekkers 1 keer per week en ik heb 1 keer per week een cheatday, dus als ik zin heb in iets lekkers, schrijf ik dat op en kijk ik op m’n cheatday of ik er nog zo’n zin in heb, vaak niet dus dat scheelt me nogal wat calorieën
linoleum schreef:Of zorgen dat je voldoende eiwitten binnen krijgt waardoor je goed lang gevuld blijft. En dan met je restant kcal wel lekker je stukje chocola eten![]()
Ik doe totaal niet aan clean eten. Of naja, ik eet niet van de vloer, dus het is wel schoon. Voor afvallen zeker niet nodig. Belangrijkste is kcal deficit, voldoende eiwitten en dat eten waar jij je goed bij voelt.