[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rena100

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 09:26

Mooi stashes komen voorbij! En shizzel, jouw oud en nieuw look WOW!

Ik heb een ladekastje van ikea (zo'n ijzeren variant) waar ik wat makeup in heb zitten, veel staat er ook bovenop. Ik doe mijn make up altijd in de badkamer, heb een poefje daar staan dus kan zittend mijn make up doen, aan dat ladekastje :') zal wel een keer foto's maken als ik het weer een beetje heb opgeruimd. Het is wel erg krap, maar vind de badkamer toch het fijnst, ook altijd water e.d. in de buurt, ideaal.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 09:35

Djilna schreef:
Godver, alle text weg :( Nadeel van op de telefoon soms..
Even kort dan.
Leuk om de opslagmethodes weer eens te zien! Bij mij zit het in een Alex kast wat prima paste tot recent :+
Nu maar eens wegdoen wat ik eigenlijk niet meer gebruik zoals de Essence lipsticks ed.

Vandaag een dagje Eindhoven en weer eens fullface incl foundation. Lang geleden.
Ik had:
L'Oréal Aqua foundation
Anastasia chocolate browwiz en MAC Lingering Bigbrowpencil.
Op de ogen Tang en Tinsel met in de inner corner Flexitarian highlighter van Colourpop.
Wangen was een combi van MAC Melba blush, Bobbi Brown brightening brick in Coral en MAC Lightscapade MSF.
Lippen MAC Modesty
[ [url=m/3TutoV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie ooglook. Ik hou van die sparkle en dan met matte gecombineerd! Toffe kleur ook
Ik vind alleen je huid wat matte overkomen. Ik denk persoonlijk dat een glowy skin je beel frisser staat. Dus een fijne lichte foundation zonder afpoederen

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 09:37

Djilna...wauw die lipkleur staat ontzettend mooi !! Mooier dan het felle zo in combi met je haarkleur vind ik <3
Die kleuren staan ook super maar dit is echt...wauw !

En jullie stashes....wauwie wat hebben jullie veel. Maar hoe kies je dan wat je in vredesnaam op doet :D

Nou ik heb t gedaan hoor.... :))
Afbeelding
Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 09:37

Oja en over het gebruik van verschillende ooglooks. Je hoeft echt niet per se 180 kleuren te gebruiken. Soms gebruik ik wel 5 kleuren maar soms gebruik ik ook maar 1 kleur maar dan met opbouwende werking. Gewoon afwisselen. Ik gebruik wel altijd 1 techniek, want die werkt voor mijn oogvorm het beste. Dat zie je bij de bekende vloggers ook. Nikkitutorials werkt bv altijd naar de zijkant en dat werkt voor haar.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 09:43

Bedankt voor de verschillende tips trouwens !!! Ik zal eens op die vlogs gaan kijken :j

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:03

Mondy, die nepwimpers staan jou zooo goed! Het maakt het veel meer af. Het geeft dimensie aan jou ogen. Keep it up!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:07

Allereerst sorry dat ik jullie met boknaam aanspreek, maar weet alle eigen namen nog niet :+

Lovemaylo: Wat heb jij een prachtige ogen zeg!

Friemel: Wat weet jij altijd mooi je lipstick te combineren met je huid zeg, prachtig!
En wat aan prachtige kastjes heb jij om je make-up in op te ruimen!

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:11

Wauw Mondy vind jou laatste twee looks echt prachtig! En die nepwimpers kan je idd erg goed hebben!

Djilna mooie look zeg! Staat je prachtig!

Ik zal straks ook is wat foto's maken van mijn make-up hoek :o

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:19

Mondy: Niccceeeeee!! Dit is denk ik precies wat ik mistte in je looks, je hebt niet alleen nepwimpers maar volgens mij ook je ogen wat meer aangezet niet?

Djilna: Gave haarkleur, make-up staat er ook erg mooi bij!

_Friemel: Welke lipkleur heb jij bij je laatste look? vind hem gaaf!
Heb van de week weer twee nieuwe lipkleuren gekocht, dacht ik, bleken precies gelijk te zijn als die al had....

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:36

Sorry meiden kan jullie momenteel echt niet bijhouden.. lees en zie alles en zodra ik bij de typplek ben ben ik t vergeten.. sorry.. zit ff te vol hier

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:38

Ik ben echt ontzettend blij met de complimenten ...
Ik loop nl al de hele ochtend te twijfelen of ik niet ontzettend voor banketstaaf loop... voor mijn gevoel heb ik wimpers van 1 meter lengte opgeplakt en wapper ik daar nu mee rond als Feline naar Bambi deed _O-
Heb wel 6x in de spiegel gekeken of het er echt niet raar uit ziet :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:48

Nou daar kom ik dan, ik ben het absoluut niet met Peelie eens. Ze zijn veel te massief voor je ogen, te groot en te dicht op elkaar ik zou wimpers nemen die wat losser zijn zoals de ardell naturel 505 geloof ik. ik vind dat deze je ogen op slurpen.

Edit, de 110 bedoel ik Mondy:j meer van die pieken zeg maar dan een hele reeks wimpers :j
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 04-01-17 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:50

SteffiiY schreef:
Allereerst sorry dat ik jullie met boknaam aanspreek, maar weet alle eigen namen nog niet :+

Lovemaylo: Wat heb jij een prachtige ogen zeg!

Friemel: Wat weet jij altijd mooi je lipstick te combineren met je huid zeg, prachtig!
En wat aan prachtige kastjes heb jij om je make-up in op te ruimen!

Dankjewel! Ik draag Frick n Frack van colourpop daar :D geweldige kan-altijd kleur :j

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:50

velvetblack schreef:
[

Mooie ooglook. Ik hou van die sparkle en dan met matte gecombineerd! Toffe kleur ook
Ik vind alleen je huid wat matte overkomen. Ik denk persoonlijk dat een glowy skin je beel frisser staat. Dus een fijne lichte foundation zonder afpoederen

Ik had niet afgepoederd, maar het was wel een foundation met een matte finish. Ik hou zelf ook meer van iets dewy. Aanrader van MAC? O:)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:52

_Friemel schreef:
Nou daar kom ik dan, ik ben het absoluut niet met Peelie eens. Ze zijn veel te massief voor je ogen, te groot en te dicht op elkaar ik zou wimpers nemen die wat losser zijn zoals de ardell naturel 505 geloof ik. ik vind dat deze je ogen op slurpen.

Ga ik die eens opzoeken ! Sowieso was dit het enige wat ik uberhaupt had liggen.
Dus verder kijken wat er het beste gaat passen gaat sowieso gebeuren.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:53

Zie mijn edit, de 110 bedoel ik :j hebben ze bij de kruidvat!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:57

Mondy je loopt echt niet voor banketstaaf hoor! Staat heel gaaf! maar natuurlijk een stuk opvallender dan anders dus ik snap je gevoel wel!

Dank dames!
Ik hou van de afwisseling met rustige en felle lipsticks, maar het klopt dat oa Modesty een hele fijne kleur is. MAC Taupe komt er nog bij en ik had gisteren ook nog wel een hele gave donkere op, Burnt Violet vd Liptensity lijn <3
En een nieuwe van Urban Decay gekocht met kortingsbon en waardebon, Cruel:
http://www.iciparisxl.nl/nl_NL/Merken/U ... ed/p820817

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 10:58

Hmm weet niet of ik dat mooi ga vinden met dat verspringende.. en de 109 ?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 11:03

Ik ga met Friemel mee. Het is nu best massief en donker Mondy. Denk dat wat subtieler mooier staat. En die 110 verspringen wel, maar is daardoor juist wat subtieler dan wanneer alles recht is.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 11:03

Ja ook erg mooi, het piekerige lijkt gek in de verpakking maar is juist erg naturel op t oog.

Als je googled zie je foto's van mensen die ze dragen :j

Afbeelding

Dit zijn de 109 :j Ik hou van zachter, niet van die dikke haartjes.

Edit: en hier kan je de 110 vinden :j
http://www.fashionista.nl/review-ardell ... epwimpers/

Voordeel is ook dat de band doorzichtig is en ze zijn heel erg licht :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 11:09

Dan denk ik dat ik voor de 109 ga, als ik de 110 zie lijkt het alsof de wimpers wat aan elkaar blijven plakken op bepaalde punten ... tenminste dat gevoel krijg ik erbij

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 11:10

Ik heb ze, ik kan ze wel ff voor je op doen :j wordt wel morgen denk ik. Juist dat piekerige maakt ze erg naturel :j

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 11:10

Graag :j ben toch wel benieuwd.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 11:12

Doe ik, en als je ze ietwat dun vindt dan doe je er één laagje mascara overheen en voila!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 11:32

Nepwimpers... ik vrees dat ik mezelf daar permanent blind mee maak := Vind deze ook wat zwaar Mondy, maar ik denk wel dat wat minder vol je érg goed zal staan!

Ik heb een hele fijne foundation van MAC, de MAC Mineralize. Ik heb een heel gevoelig velletje, en deze werkt heel fijn. Mat werkt bij mij niet, dan zie ik eruit alsof ik gisteren overleden ben :')