Ik heb een ladekastje van ikea (zo'n ijzeren variant) waar ik wat makeup in heb zitten, veel staat er ook bovenop. Ik doe mijn make up altijd in de badkamer, heb een poefje daar staan dus kan zittend mijn make up doen, aan dat ladekastje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Djilna schreef:Godver, alle text wegNadeel van op de telefoon soms..
Even kort dan.
Leuk om de opslagmethodes weer eens te zien! Bij mij zit het in een Alex kast wat prima paste tot recent
Nu maar eens wegdoen wat ik eigenlijk niet meer gebruik zoals de Essence lipsticks ed.
Vandaag een dagje Eindhoven en weer eens fullface incl foundation. Lang geleden.
Ik had:
L'Oréal Aqua foundation
Anastasia chocolate browwiz en MAC Lingering Bigbrowpencil.
Op de ogen Tang en Tinsel met in de inner corner Flexitarian highlighter van Colourpop.
Wangen was een combi van MAC Melba blush, Bobbi Brown brightening brick in Coral en MAC Lightscapade MSF.
Lippen MAC Modesty
[ [url=m/3TutoV.jpg]Afbeelding[/url] ]
SteffiiY schreef:Allereerst sorry dat ik jullie met boknaam aanspreek, maar weet alle eigen namen nog niet
Lovemaylo: Wat heb jij een prachtige ogen zeg!
Friemel: Wat weet jij altijd mooi je lipstick te combineren met je huid zeg, prachtig!
En wat aan prachtige kastjes heb jij om je make-up in op te ruimen!
velvetblack schreef:[
Mooie ooglook. Ik hou van die sparkle en dan met matte gecombineerd! Toffe kleur ook
Ik vind alleen je huid wat matte overkomen. Ik denk persoonlijk dat een glowy skin je beel frisser staat. Dus een fijne lichte foundation zonder afpoederen
_Friemel schreef:Nou daar kom ik dan, ik ben het absoluut niet met Peelie eens. Ze zijn veel te massief voor je ogen, te groot en te dicht op elkaar ik zou wimpers nemen die wat losser zijn zoals de ardell naturel 505 geloof ik. ik vind dat deze je ogen op slurpen.