Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik dacht dat het een exotisch soort erwt oid was
. Direct makkelijk voor morgen, dan komen de vrienden en zet ik ook wat gezond eten op tafel.

ik moet die keuze op dit moment helaas zelf ook maken qua baan...
Had jij ook die topics met meerdere trekpaarden, om het zo even te noemen? Wel fijn dat je een nieuw baantje hebt!
Maar heb nog 400 kcal over
zit nu aan 1200 en dat vind ik eigenlijk wel wat laag. Of is dat voor 1 dag niet erg? Misschien vanavond nog maar wat als snack nemen. vibabu schreef:Kun je niet wat nootjes eten? Ik heb ooit een site gezien waarop stond als je zin heb ik een bepaald iets waar je tekort aan heb oid. Geen idee meer waar.
, kind van de boer was er dus dikke vertraging en meer stappen. 20 km fietsen , zoals een boerin altijd zei de boerderij is net een sportschool
He nu eten maken , bijlezen geen puf voor. Paar eitjes bakken , eiwitten en kijken of ik groente kan vinden erbij kim345 schreef:Is dat boek van rens kroes wat?
Ik vind het er vooral heel mooi uitzien daarom wil ik hem graag hebben
Maar ja ik ben er blij mee! Tot nu toe alleen deze breakfast cookies gemaakt die ik oké vind. Verder staan er leuke recepten in naar mijn idee; ontbijt, lunch, diner, drinken, snacks; salades, soepjes, brood, cake, cupcakes van alles wat, dus dat is wel erg leuk
waar moet ik dat in godsnaam vandaan halen. Maar daar zal ik me nog maar even in moeten verdiepen