Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 10:54

En Charlotte Tilbury :+:

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 10:55

Ohh ik wist niet dat ze het maar bij 1 winkel verkopen, lekker dan. Foundation enzo zou ik ook niet online bestellen, maar oogschaduw en eyeliner makkelijl hoor, van Electric had ik wel eerst dik een jaar filmpjes zitten kijken voor ik hem kocht :')

Hebben ze ook een Sephora in London Besen? Oh ik zou ook zeker naar een Lush gaan!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 11:02

Revlon is toch ook in NL te koop? Heb dat wel eens zien liggen bij van die goedkope winkels zoals Bazaar. Of is dat de cheap nepversie?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 11:03

Sephora dacht ik van wrl weet niet zeker.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 11:04

elkee schreef:
Revlon is toch ook in NL te koop? Heb dat wel eens zien liggen bij van die goedkope winkels zoals Bazaar. Of is dat de cheap nepversie?

In sommige winkels wel. In het dorp waar ik eerst woonde bij de plaatselijke drogist hadden ze een vrij groot schap van Revlon :) Bol.com verkoopt het ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 12:29

Ik kruip even weer onder mijn steen vandaan, ik wist niet dat die NikkieTutorials Nederlands was. :oo

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 15:16

Ik ben in Amsterdam bij de ici geweest en heb foundation gekocht van urban decay, ze hadden alleen van de lichtste kleuren geen testers, best vreemd :) heb het op de gok meegenomen maar de kleur is gelukkig goed!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:14

Heeft iemand nog een code van 25% korting op geuren van Douglas waar die niks mee doet? O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:23

Leverage schreef:
Heeft iemand nog een code van 25% korting op geuren van Douglas waar die niks mee doet? O:)

Ik!
Ik pak even het papiertje hoor, dan stuur ik je de code via pb.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:21

Is zij Nederlands ja? Dan kan ze erg goed Amerikaans :)

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 22:46

Ik dacht ook dat ze Amerikaans is!
Vooral in de video 'The power of makeup' zie je het verschil bij haar!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 07:37

Hallo dames, ik lees nog steeds mee!

Zaterdag voor t eerst in m'n leven een pan geraakt, van m'n mac poeder :D

Ik heb even een vraagje. Ik ga binnenkort wss aan m'n tweede roaccutane kuur beginnen en ben op zoek naar een hele hydraterende creme zonder parfum? Wie o wie?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 07:39

Ik gebruik Eucerin, van de apotheek. Zit geen parfum etc in. Vind het heel fijn :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 12:39

Als stille meelezer heb ik een vraagje:

Heeft er iemand deze lippenstift? En is dit een redelijke nude kleur, of wat moet ik mij hierbij voorstellen? :+
Afbeelding

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 12:45

Die heb ik! Hij is wel wat donkerder als een nude kleurtje hoor, maar wel echt een hele mooie kleur <3 Beetje oud roze achtig (: Hij is in het echt ietsje lichter als op die printscreen maar verder komt ie een eind overeen!

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 12:46

En blijft hij lang zitten? Ja ik heb geen verstand van kleuren :+ , maar hij lijkt me wel mooi, ik bedoel misschien meer iets als is hij nog subtiel, geschikt voor overdag school bijvoorbeeld (niet dat je geen felle kleuren mag aandoen overdag, maar je snapt vast wel wat ik bedoel :) )

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 13:00

Ik heb die in het rood en die kleur blijft voor geen meter zitten :j

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 13:01

elkee schreef:
Ik heb die in het rood en die kleur blijft voor geen meter zitten :j

107? :P Die heb ik ook maar nog nooit gedragen.

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 14:16

Die heb ik ook. :) Een roze kleur, weet niet of het precies dezelfde is. Vind hem zelf heel fijn, ruikt ook erg lekker en blijft redelijk zitten (en bij mij blijft maar weinig zitten).

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 14:36

Damned schreef:
Als stille meelezer heb ik een vraagje:

Heeft er iemand deze lippenstift? En is dit een redelijke nude kleur, of wat moet ik mij hierbij voorstellen? :+
[ [url=m/tpcaS1.png]Afbeelding[/url] ]

Van al mijn vriendinnen en mij favoriete kleur <3

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 14:41

ik heb toch maar een andere besteld :+ Bij nadere inspectie leek hij toch al redelijk veel op een lipstick die ik al had. Btw, bij bol.com is er nu op alle rimmel producten 2 + 1 gratis :) Ik heb er nog een bruin oogpotlood en een wenkbrauwpotlood + kammetje bij gekocht.

Aurorae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 20:46

Valt huidverzorging niet ook een beetje onder make-up? :P
Zoja: ik ben 14, en vroeg me af hoe ik m'n huid kan verzorgen zodat ik als ik ouder ben ook nog een beetje een mooie huid heb. Ik heb niet echt acne en heb een vrij droge huid. Weten jullie hier meer van/wat voor producten ik misschien zou kunnen gebruiken?

Alvast bedankt :o

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 20:59

Wat goed dat je daar nu al over nadenkt Aurorae! Wat je op jouw leeftijd kan doen is zorgen dat je niet verbrand, dus altijd zonnebrand crème of dagcrème met een spf gebruiken, je huid goed reinigen 's avonds met milde producten en evt een nachtcrème gebruiken, en niet beginnen met roken. :D

Aurorae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 21:07

Loose schreef:
Wat goed dat je daar nu al over nadenkt Aurorae! Wat je op jouw leeftijd kan doen is zorgen dat je niet verbrand, dus altijd zonnebrand crème of dagcrème met een spf gebruiken, je huid goed reinigen 's avonds met milde producten en evt een nachtcrème gebruiken, en niet beginnen met roken. :D

Hihi dankjewel voor je advies :D
Met de zon ben ik sowieso al voorzichtig mee, heb van dit soort dingen die ik draag onder t-shirts zodat ik niet bruin word :') http://www.aliexpress.com/item/hand-arm ... 13635.html en liep ook eerst rond met een parasol maar al m'n Nederlandse vrienden lachten me uit :') dus daar ben ik maar mee gestopt :P

Maar verder hoef ik geen Toner of serum ofzo? En welk merk raden jullie aan voor jonge huid?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 21:21

Een serum kan altijd, ook omdat je aangeeft een droge huid te hebben. Hydrateren kan geen kwaad. Verder zou ik als ik jou was aan niet teveel poespas beginnen. Je bent nog jong.

Genoeg water drinken en niet teveel frisdrank is ook belangrijk. Een mooie huid komt ook veel van binnen.
En qua merken kun je het beste kijken naar een Nivea, Garnier, Dr. Van der Hoog of Venus (van Douglas) kijken. Ik weet natuurlijk niet hoe jij zit met jouw budget, maar op mijn 14e was die zelf niet al te hoog. Sowieso prima merken om mee te beginnen en om uit te testen wat je prettig vindt.