Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

elkee schreef:Revlon is toch ook in NL te koop? Heb dat wel eens zien liggen bij van die goedkope winkels zoals Bazaar. Of is dat de cheap nepversie?
Bol.com verkoopt het ook.
heb het op de gok meegenomen maar de kleur is gelukkig goed!

Beetje oud roze achtig (: Hij is in het echt ietsje lichter als op die printscreen maar verder komt ie een eind overeen!
, maar hij lijkt me wel mooi, ik bedoel misschien meer iets als is hij nog subtiel, geschikt voor overdag school bijvoorbeeld (niet dat je geen felle kleuren mag aandoen overdag, maar je snapt vast wel wat ik bedoel
)
Een roze kleur, weet niet of het precies dezelfde is. Vind hem zelf heel fijn, ruikt ook erg lekker en blijft redelijk zitten (en bij mij blijft maar weinig zitten).
Bij nadere inspectie leek hij toch al redelijk veel op een lipstick die ik al had. Btw, bij bol.com is er nu op alle rimmel producten 2 + 1 gratis
Ik heb er nog een bruin oogpotlood en een wenkbrauwpotlood + kammetje bij gekocht.
Loose schreef:Wat goed dat je daar nu al over nadenkt Aurorae! Wat je op jouw leeftijd kan doen is zorgen dat je niet verbrand, dus altijd zonnebrand crème of dagcrème met een spf gebruiken, je huid goed reinigen 's avonds met milde producten en evt een nachtcrème gebruiken, en niet beginnen met roken.
http://www.aliexpress.com/item/hand-arm ... 13635.html en liep ook eerst rond met een parasol maar al m'n Nederlandse vrienden lachten me uit
dus daar ben ik maar mee gestopt