Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Cinnepin schreef:Ik heb ook een uitnodiging, alleen heb ik geen vervoer
Vanuit Utrecht is t goed te doen met t ov...
Citaat:-Nieuw-
Nagelbijter arrangement.
Een nieuw jaar, nieuwe kansen!
Je handen zijn je visitekaartje, maar wat als je ze liever verstopt omdat je (heel erg) nagels bijt?
Buiten dat het niet mooi is, is nagelbijten ook niet goed voor je. Je nagels zitten er niet voor niets.
In je nagelbed zitten heel veel zenuwuiteinden, die beschermd worden door je nagelplaat. Hoe verder je dit weg bijt, hoe meer je de matrix (waar de nagelcellen zich vormen) stimuleert te groeien, omdat hij wil beschermen. Je vingertop zal vereelten en verbreden, en dat laatste is niet meer terug te draaien.
Je nagel is gestresst...
Hier kan je wat aan doen, en nee, simpelweg niet meer bijten, zo werkt het meestal niet. Het is echt een verslaving.
Daarom bied ik per 2018 een nagelbijt arrangement aan. Hoe gaat dit in zijn werk?
Week 1:
Nagelriemen worden los gemaakt en dode huid wordt verwijderd. Er wordt een nieuwe set kunstnagels geplaatst, een kleur of een kleine french, met misschien een kleine nailart...
Het enige waar je niks over te zeggen hebt is de lengte, die wordt namelijk kort. Omdat je gewend bent alles met je vingertoppen te doen zal je met een langere nagel veel stoten, wat weer lucht en breuken kan veroorzaken.
Je krijgt tevens een goede vijl en een flesje nagelriem olie mee (wat je twee x per dag gaat gebruiken)
Week 2:
Je komt terug op controle. De nagelriemen worden weer verzorgt en je nagels worden gecontroleerd op breuken en lucht. Eventuele haakjes worden weg gevijld en we bespreken hoe het gaat.
Week 3:
We gaan je set opvullen, je kan voor een andere kleur kiezen. Nagel wordt weer kort gemaakt.
Week 4:
Je komt terug voor controle.
Week 5: we gaan je set weer opvullen en bespreken het vervolgtraject.
De kosten voor het arrangement zijn €100 en dient bij de eerste afspraak volledig betaald te worden.
Go for it!