Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wel leuk
MamaMiesje schreef:TessaVB schreef:Dankjewel!
Echt super leuk! Ziet er zo 'onschuldig' uit; alsof iemand gezellig met stiften op je arm heeft zitten doodelen
Connie schreef:Tessa ik vind jouw tattoo echt ontzettend leuk! Super om een keer een lekker speelse creatie te zien, ben benieuwd naar het eindresultaat! Wanneer mag je weer?
Nagini schreef:Ik ben benieuwd naar het eind resultaat. Tot nu toe vind ik het nog een beetje plakplaatjes over je arm verspreid idee.
Dat neemt overigens niet weg dat ze heel mooi gezet zijn.
Heb al wel heel veel leuke ideetjes voor de achtergrond, dus dat zou het één geheel moeten maken

Valt me wel op dat ik nog steeds aangekeken word wanneer ik een hotpants aan heb op straat, 't is een kompas met wat bloemen mensen, come on
) Yasmine schreef:Ik begrijp het wel, hoor. Zo'n bovenbeentattoo is toch behoorlijk groot, en veel mensen zijn niet gewoon om op die plaats een tattoo te zien. Ik ben wel gewoon aan tattoos, en ik gooi ook vaak nog (onbewust) een blik op iemands tattoo wanneer ik hen voorbijloop op straat.
Ayasha, vervelend, zeg. Ik heb wel eens heel heftige netelroos (als gevolg van allergische reactie) gehad op mijn bovenlichaam, waar ik ook een ribtattoo heb. Daar heb ik niets aan overgehouden. Maar ik denk dat gordelroos wel nog wat hardnekkiger is... Kan je dokter je er niets over vertellen?
(ook erg beperkt kwa uitleg.
) Heb ook niet het idé dat het nu echt beter aan het worden is (de uitslag dus. De pijn wel maar daar heb ik ook pijnstillers voor dus dat wil niks zeggen vrees ik.) maar ik neig er naar om maandag toch een afspraak met mijn eigen dokter te maken.
Zit gelukkig enkel nog maar schaduw en lijnen daar (gezien kleur al sneller geneigd is om wat vlekkerig te worden in mijn ervaring) maar tattoo zal iig wel even "on hold" staan nu. 
Het is gewoon iets wat snel opvalt.
Zelf ook al vaker complimenten gehad van vreemden en dat is stiekem wel leuk hoor
ik heb nog nooit iets raars gehoord over de mijne. Alleen complimenten of mensen die kijken.
Damned schreef:zichtbare tattoos zijn dan toch ook bedoeld om naar te kijken?