Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:TessaVB schreef:Dankjewel!
Echt super leuk! Ziet er zo 'onschuldig' uit; alsof iemand gezellig met stiften op je arm heeft zitten doodelen
Connie schreef:Tessa ik vind jouw tattoo echt ontzettend leuk! Super om een keer een lekker speelse creatie te zien, ben benieuwd naar het eindresultaat! Wanneer mag je weer?
Nagini schreef:Ik ben benieuwd naar het eind resultaat. Tot nu toe vind ik het nog een beetje plakplaatjes over je arm verspreid idee.
Dat neemt overigens niet weg dat ze heel mooi gezet zijn.
Yasmine schreef:Ik begrijp het wel, hoor. Zo'n bovenbeentattoo is toch behoorlijk groot, en veel mensen zijn niet gewoon om op die plaats een tattoo te zien. Ik ben wel gewoon aan tattoos, en ik gooi ook vaak nog (onbewust) een blik op iemands tattoo wanneer ik hen voorbijloop op straat.
Ayasha, vervelend, zeg. Ik heb wel eens heel heftige netelroos (als gevolg van allergische reactie) gehad op mijn bovenlichaam, waar ik ook een ribtattoo heb. Daar heb ik niets aan overgehouden. Maar ik denk dat gordelroos wel nog wat hardnekkiger is... Kan je dokter je er niets over vertellen?
Damned schreef:zichtbare tattoos zijn dan toch ook bedoeld om naar te kijken?