[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

UhNee

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 18:02

Hij is zo cool! Ben je niet vang dat 'ie gejat word?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 18:14

Vet Tessa! Al die enthousiaste reacties ook ja :+ wel leuk :D

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 18:50

UhNee schreef:
Hij is zo cool! Ben je niet vang dat 'ie gejat word?

Inmiddels wel. :+ Maargoed, ik weet toch dat ik degene ben die het heeft ontworpen.. :')

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 18:51

Vind hem echt ontzettend gaaf Tessa!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 19:48

Dankjewel! :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 20:32

TessaVB schreef:

Echt super leuk! Ziet er zo 'onschuldig' uit; alsof iemand gezellig met stiften op je arm heeft zitten doodelen :D

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 21:04

Tessa ik vind jouw tattoo echt ontzettend leuk! Super om een keer een lekker speelse creatie te zien, ben benieuwd naar het eindresultaat! Wanneer mag je weer?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 09:53

Ik ben benieuwd naar het eind resultaat. Tot nu toe vind ik het nog een beetje plakplaatjes over je arm verspreid idee.

Dat neemt overigens niet weg dat ze heel mooi gezet zijn.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 09:56

MamaMiesje schreef:
TessaVB schreef:

Echt super leuk! Ziet er zo 'onschuldig' uit; alsof iemand gezellig met stiften op je arm heeft zitten doodelen :D

Haha, dankjewel!

Connie schreef:
Tessa ik vind jouw tattoo echt ontzettend leuk! Super om een keer een lekker speelse creatie te zien, ben benieuwd naar het eindresultaat! Wanneer mag je weer?

Dankjewel! 16 December mag ik weer! *\o/*

Nagini schreef:
Ik ben benieuwd naar het eind resultaat. Tot nu toe vind ik het nog een beetje plakplaatjes over je arm verspreid idee.

Dat neemt overigens niet weg dat ze heel mooi gezet zijn.

Klopt, ik noem m'n arm ook een stickervel op dit moment. :j Heb al wel heel veel leuke ideetjes voor de achtergrond, dus dat zou het één geheel moeten maken :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 10:01

Hij word echt heel erg mooi zeg! Ben normaal niet zo van de sleeves maar deze <3

Stond gister in de rij bij de supermarkt en had een korte broek aan, 2 mensen nog voor me begint de cassiere ineens m'n been aandachtig te bestuderen. 'Is het nou een kompas of?' 'jazeker!' 'Goh, wat apart. Hij is wel heel mooi gezet zeg, waar heb je 'm laten zetten?' hele vraagbaak over m'n tattoo :+ Valt me wel op dat ik nog steeds aangekeken word wanneer ik een hotpants aan heb op straat, 't is een kompas met wat bloemen mensen, come on :+

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 10:53

Haha, dat is voor veel mensen nog bijzonder kennelijk. :+ Ik liep laatst in Hoog Catharijne en ik passeerde een mevrouw van ongeveer 60, die kijk me strak aan en schudde heel hard nee. Ik ga naar de hel denk ik. :+
Mijn nichtje van bijna 3 vind m'n arm gelukkig wel heel leuk -O- *\o/*

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 11:26

Heeft iemand hier ervaring met zona/gordelroos en een tattoo?
Helaas heb ik gordelroos en alsof de last er van niet erg genoeg is, zit de ergste uitslag deels in mijn tattoo.... :\
Iemand enig ide hoeveel schade dat kan nalaten?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 11:44

Ik begrijp het wel, hoor. Zo'n bovenbeentattoo is toch behoorlijk groot, en veel mensen zijn niet gewoon om op die plaats een tattoo te zien. Ik ben wel gewoon aan tattoos, en ik gooi ook vaak nog (onbewust) een blik op iemands tattoo wanneer ik hen voorbijloop op straat.

Ayasha, vervelend, zeg. Ik heb wel eens heel heftige netelroos (als gevolg van allergische reactie) gehad op mijn bovenlichaam, waar ik ook een ribtattoo heb. Daar heb ik niets aan overgehouden. Maar ik denk dat gordelroos wel nog wat hardnekkiger is... Kan je dokter je er niets over vertellen?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 11:50

Mijn bovenbeen tattoo is zelfs vrij klein (achteraf had ik 'm best wat groter willen zetten :+ )

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:08

Yasmine schreef:
Ik begrijp het wel, hoor. Zo'n bovenbeentattoo is toch behoorlijk groot, en veel mensen zijn niet gewoon om op die plaats een tattoo te zien. Ik ben wel gewoon aan tattoos, en ik gooi ook vaak nog (onbewust) een blik op iemands tattoo wanneer ik hen voorbijloop op straat.

Ayasha, vervelend, zeg. Ik heb wel eens heel heftige netelroos (als gevolg van allergische reactie) gehad op mijn bovenlichaam, waar ik ook een ribtattoo heb. Daar heb ik niets aan overgehouden. Maar ik denk dat gordelroos wel nog wat hardnekkiger is... Kan je dokter je er niets over vertellen?

Ik ben naar de vervangende arts moeten gaan en dat was nogal een vage kerel. := (ook erg beperkt kwa uitleg. :\) Heb ook niet het idé dat het nu echt beter aan het worden is (de uitslag dus. De pijn wel maar daar heb ik ook pijnstillers voor dus dat wil niks zeggen vrees ik.) maar ik neig er naar om maandag toch een afspraak met mijn eigen dokter te maken.
Ik weet niet of de uitslag in dezelfde laag zit als de tattoo... Hij stond nog maar een week. :x Zit gelukkig enkel nog maar schaduw en lijnen daar (gezien kleur al sneller geneigd is om wat vlekkerig te worden in mijn ervaring) maar tattoo zal iig wel even "on hold" staan nu. :\

Edit; als ik het goed begrijp zit de inkt in je lederhuid die normaal niet "vervangen" wordt. Als dat klopt zou de uitslag, hoe eng die er ook uit ziet, de inkt niet "mogen" beïnvloeden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:23

Ik kijk ook altijd heel erg uitgebreid naar mensen op straat die tattoos hebben, vooral omdat ik graag wil zien wat het precies is en hoe het gezet is :)) Het is gewoon iets wat snel opvalt.

Zelf heb ik er gelukkig nog nooit echt negatieve reacties op gehad, of mensen die echt afkeurend deden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:31

Ik kijk ook tattoos op straat maar vooral uit bewondering :D Zelf ook al vaker complimenten gehad van vreemden en dat is stiekem wel leuk hoor O:)

xTiffaniJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:31

Ik kijk ook graag naar andermans tattoo, vind het interessant en als ik het echt heel mooi vind dan blijf ik soms onbewust staren naar hoe die is gezet etc. :Y)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:41

Ik kijk ook uitgebreid naar andermans tattoos := ik heb nog nooit iets raars gehoord over de mijne. Alleen complimenten of mensen die kijken.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 13:37

zichtbare tattoos zijn dan toch ook bedoeld om naar te kijken? :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 13:39

Damned schreef:
zichtbare tattoos zijn dan toch ook bedoeld om naar te kijken? :Y)

Tot op een zekere hoogte. Kijken mag, maar ik heb nou toch wel een aantal keer meegemaakt dat (vooral mannen) mijn tattoos zagen als een rede om me vast te pakken en aan te raken. Ik heb een tekstje rondom mijn onderarm en ik heb nou al meerdere keren gehad dat iemand mijn arm vastpakte en zo'n beetje uit de kom draaide om te kijken wat er nou precies stond. Dan heb je ruzie met mij :=

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 13:52

Kijken doe je met je ogen hè..niet met je handjes :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 13:52

Dat heb je met piercings ook en daar wil ik ook best vinnig op zijn. Houd die vuile tengels van mijn piercings verdikkeme! En ook van eventueel verse tattoo's. :+
zichtbare tattoo's zijn zichtbaar omdat er toevallig geen kledingsstuk over valt, niet met het doel dat anderen er naar kijken. Tenminste, ik sta nooit voor de spiegel denkend "hoe kan ik vandaag eens zorgen dat iedereen mijn tattoo ziet?'"

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:17

Oh.. het aantal mensen dat denkt dat ze m'n rug kunnen aanraken. Maakte me gek can de zomer.
Verzoeken tot foto's heb ik ook vaak gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:19

Hier ook heel veel mensen die mijn shirt naar beneden trekken als ze een klein stukje van de tattoo op mijn rug zien. Word er echt helemaal gek van.

En Ayasha, ik heb wel eens specifiek shirtjes gekocht omdat ze een open rug hadden, omdat ik het ook wel leuk vind als mensen mijn tattoo af en toe kunnen zien. Tegenwoordig boeit het me niet mega veel meer en heb ik ook regelmatig lange mouwen aan, juist zodat ik even niet die opmerkingen krijg :=