Thanx Cassandra, ja denk dat het dan beetje een afgunstreactie is...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar toch is het niet leuk.
Meer hoeft er qua gewicht ook niet af want ik hou geen borst of kont meer over. Mijn vriend 'grapt' wel eens dat hij naar mijn voeten moet kijken om te zien wat de voor of achterkant is
Ik weet dat hij het niet meent hoor
Je bent inderdaad beperkt in je eetkeuzes waardoor je sneller geneigd bent naar ongezond eten. Veel succes, neem voldoende fruit, groente en ander verantwoord eten mee. (meer dan je van plan bent op te eten, maar je kunt beter teveel mee hebben dan te weinig) Honger krijgen op je werk (in de AH nog wel!) gaat het ongezonde eten je heel hard roepen
gelukkig meent hij het niet!
cass1991 schreef:wat goed van je dais, sporten is altijd belangrijk voor iedereen! dus dat is zeker niet erg! 1.80 en 68 kilo is goed toch! vind het netjes, ik ben 1,70 en wil ook naar de 68 maar weet dat ik dan nog niet helemaal slank ben! hahahaha ik moet toch wel even lachen om je vriendgelukkig meent hij het niet!
![]()
dora, wat vervelend dat je blijft hangen nu! al andere dingen geprobeerd? varieren in je eten of sport? je gaat er vanzelf wel voorbij!
Hier snap ik er soms niks van, ik sta soms 2 weken op hetzelfde gewicht en dan in één keer een kilo eraf! gister vorige week woog ik 78,4, gister ochtend woog ik 77,6 en vanmorgen 77,3! echt heel bijzonder of niet?
Bij mijn buik al in totaal 11 cm kwijt!!!
) op mijn 'begincentimeters', kon me bijna niet voorstellen dat ik zo was

hier zit ik nu op de 90 terwijl dat eerst dik in de 100 cm was
en vooral nagaan dat bijvoorbeeld een broek die ik eerst niet meer dicht kon doen, nu afzakt
dus dan kun je wel merken dat er 10 kg af is
Het lijkt me een aparte combi, terwijl ik ze afzonderlijk wel erg lekker vind, dus misschien toch eens proberen.
haha grapje!
Maar ik ben heus met rood haar geboren dus dat telt niet toch?
)