[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 14:48

Hele gave kleur Shanna! :wow:

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 15:54

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:28

Wow deze zou ik wel willen <3 Denk alleen niet dat mn baas er erg blij mee is haha. en ik ben aan het solliciteren, dus ook niet zo handig denk ik

Afbeelding

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:31

Euh frummels, hoe lang is je haar dan nu ?? :+ ;) Ik dacht dat het net in een staartje kon ?!.....

Frummels

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:11

Haha ja klopt. Maar aangezien zo een kleur überhaupt niet kan met mijn werk, droom ik er gewoon over :')

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:36

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 18:51

Frummels schreef:
Haha ja klopt. Maar aangezien zo een kleur überhaupt niet kan met mijn werk, droom ik er gewoon over :')

Met extensions kan het misschien wel. Maar ik geloof dat ik ook al foto's van je zag met extensions toch ? Beschadigen die je haar niet heel erg ? En ik zie eigenlijk alleen maar extensions met slag erin, niet met steil haar, of vergis ik me daarin ?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 19:48

Maris schreef:
Frummels schreef:

Met extensions kan het misschien wel. Maar ik geloof dat ik ook al foto's van je zag met extensions toch ? Beschadigen die je haar niet heel erg ? En ik zie eigenlijk alleen maar extensions met slag erin, niet met steil haar, of vergis ik me daarin ?

ja de lengte kan best hoor, alleen de kleur niet. :)
heb inderdaad al heel vaak extensions gehad. Omdat ik altijd micro ring extensions heb is mijn haar nooit beschadigd erdoor. Die zitten dus vast met ringetjes aan je haar ipv gesmolten met wax!
En ik kies altijd voor slag omdat ik zelf krullen heb, dus dan kan ik ze nog stijl maken ipv dat ik elke X de extensions zou moeten krullen. :D

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 19:51

Ik ga googlen op micro ring extensions ! Zitten daar ook nadelen aan ? Juist super mooi toch, dat slag in die extensions, geeft ook gelijk wat volume.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 19:53

Het enige nadeel dat ik kan bedenken vind ik dat je ze wat beter voelt zitten dan was extensions als je ligt. maar dat was het dan ook haha.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:03

Ik heb al even gegoogled en ik denk dat ze bij mij zo mijn haar uitglijden. Ik heb super glad haar namelijk. Maar ik zag al wel mooie foto's voorbij komen. Haar op een staart dragen zal wel moeilijker zijn met die ringen zeker ?

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:49

Er zijn toch ook clip in extensions? Of naja, van die dingen die je makkelijk in je haar drukt en weer losmaakt.. ik weet niet hoe het heet.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:52

Corelli schreef:
Prachtig je eigen kleur macs! <3 Ik denk dat een wat langere, gelaagde, nonchalante boblijn je mooi kan staan

Zoiets als dit:
[ [url=m/70dJmG.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uIZn3w.png]Afbeelding[/url] ]

Jaa dat is heel gaaf. Een pony is denk ik niks want ik heb een klein hoofd en lange nek :')
Maar ik heb t laatst dus al zo kort laten knippen en het blijft gewoon flut zitten. En omdat het zoo smel groeit is het snel weer een net-niet lengte..

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 22:15

Maris schreef:
Frummels schreef:

Krullen/slag zijn natuurlijk vooral een manier om het lengteverschil tussen je eigen haar en de extensions te verbergen. Het valt veel minder op dat er korte stukken tussen zit wanneer alles gekruld is dan wanneer het steil is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 08:37

En in veel gevallen ook het kleurverschil en het verschil in structuur. Ik heb eens gekeken naar micro rings maar heb het gelaten omdat ik snelgroeiend en heel veel haar heb en dus echt om de paar weken de boel bij zou moeten laten werken, wat me behoorlijk wat zou kosten. Daarnaast las ik best veel dingen over hoe de microrings je eigen haar toch wel wat beschadigen omdat er veel gewicht aan hangt, dat was niet voor mij. Ik vind het wel heel mooi en wilde het vooral graag omdat ik mijn eigen lengte echt haatte, maar ben nu toch wel blij dat ik het gewoon zelf heb laten uitgroeien.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:27

Maris schreef:
Ik heb al even gegoogled en ik denk dat ze bij mij zo mijn haar uitglijden. Ik heb super glad haar namelijk. Maar ik zag al wel mooie foto's voorbij komen. Haar op een staart dragen zal wel moeilijker zijn met die ringen zeker ?

Ze worden dicht/plat geknepen met een tang, dus je kunt het heel makkelijk in een staart dragen zonder dat je ze ziet. Aan de binnenkant zit dan een zacht laagje/kussentje zodat je haar niet beschadigt raakt door het metaal. :) Mijn kapster doet altijd 2 ringetjes per plukje zodat het beter blijft zitten en ik verlies er inderdaad zelden.

Als mijn eigen haar wat langer is, draag ik ze ook stijl. Als je een goede kapper hebt die de juist kleur kiest en de juiste haarstructuur (want daar zit ook verschil in!) dan zie je het echt niet als je het niet weet. Als je van een korte lengte naar een hele lange lengte gaat, dan is slag/krul inderdaad makkelijker om het lengteverschil te camoufleren. :j

Mijn haar groeit niet super snel, maar ook niet super langzaam (ongeveer 1-1.5 cm per maand) en ik laat het na 4 maanden omhoog plaatsen. Kost bij mijn kapster ongeveer 50 euro dus dat vind ik de moeite niet. (50 cent per plukje en ik draag er meestal 100-110 want ik het enorm weinig en dun haar dus heb er niet meer nodig dan dat). :D Als ik het haar netjes verzorg en tussendoor de puntjes laat knippen, kan ik er zeker een jaar mee doen. Dus dan heb ik 1 keer per jaar een wat grotere uitgave. (ongeveer 260-300)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:31

Vind t zoveel geld..
Misschien gooi ik mn weave er wel weer n keer in

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 22:29

Ik ben donker! Stap 1.. Morgen volgt 2 en met gezicht :D Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 22:31

Wauw!! Dit is al gaaf en sterk, doe je het zelf?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 23:01

Afbeelding

Dit was mijn haar de laatste keer bij de kapper. Hoeveel zilvershampoo ook, inderdaad die bekende van Swartzkopf, is het grijze er inmiddels voor het grootste gedeelte wel uit.

Afbeelding
Ja en zo is het nu (rechts).

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 23:03

Lichter doe ik altijd bij de kapper. Maar dit heb ik zelf gedaan idd :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 23:18

Ik heb nu de swartzkopf shampoo, en de zilvershampoo van ami-kappers in huis. Die laatste rade mijn buurvrouw aan dus ik ben benieuwd!
Hoelang heeft het grijs bij jou er zichtbaar in gezeten?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 23:31

Het vervaagde echt heel geleidelijk. Ik denk dat het toch na ongeveer een maandje wel goed vervaagd was. En dat met om de dag wassen.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 08:24

Hey,
Ik wil mijn haar best graag kort knippen. Alleen ik durf het niet, weet geen leuke kapsels en ben bang dat het me totaaal niet staat :').

Het is nu zo:
Afbeelding
En ik wil het dus echt kort kort. Iemand leuke ideetjes?

En, als het kort gaat wil ik het bruin hebben (ik heb nu uitgroei dus als het kort is, ziet dat er, denk ik, heel raar uit met die uitgroei en dan nog wat blauwerig paars). Kan ik er gewoon bruin overheen gooien met deze kleur?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 08:45

Lastig zeggen of iets staat als we je gezicht niet zien :D