Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

horsii schreef:Hier was de bedoeling 5 km vanmorgen, maar verdwaald en het werden er 11.

Maar ik was op tijd voor de trein en ik heb koffie, dus het wordt vast een mooie dag.
geniet ervan!
) gezichten, duinen, bos, strand, zonsopkomst/ondergang, groen, bomen, prachtig!

Het leek begin vorige week wat beter te gaan, toen ook prima 7 km hardgelopen. Maar halverwege de week ging het juist weer slechter. Afgelopen donderdag wilde ik de 15 km zeven heuvelen trail doen, omdat ik door het niet ziek voelen wel het idee had dat ik wat kan. Maar jemig, de combinatie van de warmte, hoogtemeters en disfunctionele longen was rampzalig.
Mijn plan was om in zone 3 te blijven, dus echt rustig aan doen. Maar met wandelen heuvelop zat ik al in zone 4. Het ging best oké, maar mijn hartslag bleef wel pieken. Stukken gewandeld, maar zodra ik 'aanzette' (alsnog 8 min/km), vloog mijn hartslag gelijk omhoog. Ik heb nog nooit met zo'n rustig tempo zo'n hoge hartslag gehad.
Ze stonden er rustig bij en gelukkig een eindje verderop, maar dichtbij genoeg om mij ook door te hebben. Ik dacht eerst aan de weg teruglopen, maar weinig paden in de buurt om een detour te nemen, dus uiteindelijk heel rustig verder gewandeld. Dat was wel spannend!

Het enige wat hoop geeft, is dat het bij mijn vriend nu echt beter gaat, en hij loopt een week op me voor qua klachten.
Hoe ik van nooit gerookt naar nog minder moet gaan weet ik niet. 
vanaf het begin dus. Trailen is duidelijk een stuk zwaarder, voor mij iig wel.
vrijdag was de borrel dus met 6 lente bokjes en een rosé. het was wel heel gezellig
zaterdag was mijn 2e koningsdag volgens mij want ik heb de hele dag in het oranje gezeten (stress van garmin), echt niet normaal hartslag in rust zo rond de 70/80 en normaal 60, zo erg had ik het nog nooit gezien. en zondag vooral bijkomen van zaterdag, dus vandaar de 2 dagen haha. maar goed. we zijn er weer 
Het was in de eerste instantie niet eens de bedoeling om dat te doen. Maar ik ging zo lekker, ik had alles onder controle, het voelde alsof mijn motor aan stond en mijn benen bleven gaan. Dus vanaf kilometer 2 aangezet, anders had ik er wellicht nog wat meer van mijn oude PB tijd kunnen snoepen. Maar goed, maakt niet uit, goed om te weten dat ik het ook na 5 dagen rust heus nog wel kan. Nog even een fotootje met mijn nieuwe favoriete schoenen (sorry voor degene die er zat van zijn maar ik blijf er zo blij mee
) en de route aanwijzing van de 11Stedenwandeltocht. Heel erg tevreden!

Geniet van je vakantie! En heel veel succes met je sollicitatie.
Heel goed gedaan!!
En je schoenen zijn ook echt heel leuk, zou er ook blij mee zijn.
Ik hoop echt dat het snel beter gaat, is wel extra lastig als je je over het algemeen niet ziek voelt. Wel weer hele leuke plaatjes.
En mij is verteld in Turkije (waar ook heel veel everzwijnen zitten) dat ze meestal eigenlijk niet aanvallen, tenzij je echt te dichtbij komt en ze zich bedreigt voelen. Hier ook vaak die schrik gehad
Gelukkig nooit een tegengekomen tijdens het wandelen of lopen, wel al in de auto.
Vandaag ook langs geweest bij het runnerslab, ze hebben mijn zolen van mijn schoenen aangepast zodat ik geen nieuwe schoenen moet kopen omdat ze daar eigenlijk nog wat te nieuw voor zijn. Hopelijk helpt dit ook voor mijn knie.