Fijn dat er in ieder geval een soort van lichtpuntje is en je eindelijk een keer serieus lijkt te worden genomen door het ziekenhuis... ik hoop dat bij de nieuwe test uitsluitsel kan worden gegeven en jouw gevoel en idee ondersteund wordt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VogeltjeM schreef:Dat van die pizza's herken ik, en idd die verse van 1200 kcalwij hebben die ook regelmatig, maar ik neem dan een halve of driekwart met wat rauwkost. Mijn compromis haha!
Verder zit ik echt in een dip qua afvallen, dus ik vind het fijn om jullie berichten mee te lezen.
MuSLi schreef:VogeltjeM schreef:Dat van die pizza's herken ik, en idd die verse van 1200 kcalwij hebben die ook regelmatig, maar ik neem dan een halve of driekwart met wat rauwkost. Mijn compromis haha!
Verder zit ik echt in een dip qua afvallen, dus ik vind het fijn om jullie berichten mee te lezen.
Knap dat je het red met een halve of driekwart pizza. Hier gaat hij wel gewoon op![]()
Volgende keer laat ik gewoon de randen weer liggen, die vind ik toch niet zo boeiend.
En dat scheelt het ook nog eens een hoop calorieën. Je hebt me geïnspireerd dus, thanks.
Ik heb ergens eens gelezen/gehoord dat je als je wakker wordt zonder trek, de dag/avond ervoor teveel gegeten hebt. Ik ben dus altijd wel een beetje blij als ik 's ochtends wakker word met een beetje trekDan denk ik yes, dat betekent dat het goed gaat. Haha.
Swifter schreef:Aight: Idem hier! Ik krijg nu ook makkelijk 33 cl water weg voor het eten wat vroeger echt niet ging.
Qua pizza’s maken wij die eigenlijk altijd zelf. Het deeg halen wij bij de lidl en ik leg er op wat ik wil. Kun je zelf wat kiezen hoe hij uitvalt qua cal
Yvankaxx schreef:Het is inderdaad echt wel lastig dat wanneer je wel eens cheat, dat het dan ook direct veeeeel is. Niet ff een paar calorieën meer, maar direct bijna je hele dag aan kcalEn dat moet zeker af en toe kunnen, anders hou je het ook niet vol denk ik.
Ik ben ten opzichte van vorige week maar weinig kwijt, wil dus toch in het weekend ook wel wat strenger worden. Ga bijv vrijdagavond naar de bioscoop, prima als ik dan wat lekkers neem, maar dan gaan we het weekend niet ook nog eten bestellen. Op dit tempo kom ik ook niet op mijn doelEn als ik dan zoals bij mijn ouders eten bestel, dat ik dan niet smiddags ook nog wat Heksenkaas stokjes ga eten enzo. Moet toch even wat gedisciplineerder te werk gaan.
Myka schreef:Fijn dat ze er nog eens naar gekeken hebben tirzasarah10! Wanneer volgt nu de volgende uitslag?
Vraagje, als je calorieën bijhoudt die je verbrand hebt bij het sporten, gaat het dan om actief verbrande calorieën of over de totale calorieën? Ik wil het invoeren bij my fitnesspal
Roosch schreef:Ik hou mezelf gewoon aan een richtlijn qua kcal. De ene dag zit ik daar wat onder, de andere dag wat (of flink) boven.
Ik heb zelf het idee dat m'n buik wel echt minder is. Het is gewoon echt grotendeels daar. Zoals m'n vriendin laatst riep "jij bent helemaal niet dik, je bent alleen tien centimeter te klein!" Nouja. Dat dus.en een regionale ophoping van vet.
Swifter schreef:Ik vul ook geen cal in van het sporten. Vind het sowieso te onbetrouwbaar. Volgens MFP verbrand ik 1068 cal met een uurtje zumba en dat is zo onrealistisch… Dus voor die paar uur sport per week vul ik niets in. Ik reken mijn bmr al uit met 1 tot 3 keer per week sport dus in principe zit het er al in verwerkt.