Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gaucho schreef:MuSLi schreef:Mooie foto's @Gaucho! Welke maat heb je genomen van de Fusion? Advies vanaf de website voor mij is S. Vind dat altijd wel wat lastig...
Ik heb M, die is eerder aan de ruime kant dan te krap, maar met stretch komt dat wel goed. S zou moeten kloppen voor jou denk ik.
poes schreef:Pittig doel is dat SV!
Waar ga je heen in zuid Afrika? Wij willen in mei ook weer
Dilan93 schreef:SV, 80 km is pittig, maar wel een heel gaaf doel!
Mama3, als een niveau terug beter voelt, gewoon doen.
Ik ben zelf ook ingedeeld bij een hoger niveau als wat ik dacht aan tr kunnen. Maar het gaat eigenlijk prima. Al moesten we donderdag in teams trainen en zat ik met 2 lopers die dus echt sneller lopen dan ik. Heb op gegeven moment ook aangegeven dat ik het niet meer bij hield en ben bij andere mensen blijven lopen
6 dagen sporten in de week vind ik ook best veel.
Ik hou het op 3, max 4 dagen in aanloop naar de marathon
Supervixen schreef:Yep ik weet alles van maag/darmkrampen helaas.
Heel veel hardlopers hebben er last van en soms is het gewoon niet te voorkomen.
Als tip zie je vaak voorbij komen dat je minder vezelrijk moet eten voor je loopt. Dit doe ik zelf ook bij lange lopen (35+ km)
Verder kun je bijhouden wat je eet en ontdek je dan misschien dat je last krijgt na het eten van bepaalde etenswaren.
Tijdstip van de dag kan ook van invloed zijn. Ik heb er in de ochtend veel minder snel last van.