Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sunshine schreef:Tipje, bestel je boodschappen, doe ik ook![]()
![]()
Oke ik ga ze nog wel ophalen, maar ik kom er enkel om te betalen en om mijn boodschappen aan te nemen... en dan gauw wegwezen
Nikass schreef:sunshine schreef:Tipje, bestel je boodschappen, doe ik ook![]()
![]()
Oke ik ga ze nog wel ophalen, maar ik kom er enkel om te betalen en om mijn boodschappen aan te nemen... en dan gauw wegwezen
Is er nog steeds een minimum bedrag van ik dacht 65 euro? Want dat heeft me altijd tegengehouden om mijn boodschappen te bestellen.
Nikass schreef:sunshine schreef:Tipje, bestel je boodschappen, doe ik ook![]()
![]()
Is er nog steeds een minimum bedrag van ik dacht 65 euro? Want dat heeft me altijd tegengehouden om mijn boodschappen te bestellen.
fleurtjeuh schreef:Ik ben vandaag voor de 2e keer in korte tijd gevraagd of ik zwanger ben..
Nee, ik ben gewoon dik en mn vet zit op mn buik.... -.-
fleurtjeuh schreef:Ik ben vandaag voor de 2e keer in korte tijd gevraagd of ik zwanger ben..
Nee, ik ben gewoon dik en mn vet zit op mn buik.... -.-
Bloodymary schreef:Ah, ik was net te laat bij de supermarkt, net op het moment dat moeders die kinderen uit school haalden er mee gingen. Waarom moeten die mee, ga gewoon lekker rustig overdag zonder je kind.
Afijn, waarom kunnen kinderen niet meer normaal lopen? Alleen rennen, springen, met een hoop geschreeuw. Ook de oudere kinderen van 8 of 10. Doe toch normaal.
Hoe zou dat komen, alleen door opvoeding of ook door bijvoorbeeld dat ze tegenwoordig veel meer suikers binnen krijgen? Al was ik vroeger ook wel een snoepkont. Maar misschien toch anders dan nu?
Shaggy09 schreef:Wij doen ook boodschappen bestellen en dat is echt een verademing
Scheelt gewoon heel veel supermarkt-stress, geen jengelende kinderen, geen irritaties en bovendien lekker overzichtelijk en snel.
Bloodymary schreef:Maar mensen die wel echt zwanger zijn vinden niks leuker dan dat je er naar vraagt. Dus dan is het eigenlijk ook weer ongepast, ongeïnteresseerd als je dat niet doet. Ik heb ook eens gehad dat ik iemand die ik jaren niet gezien had tegen kwam en zei : wat leuk, je hebt al een kind (die had ze aan haar hand) en nog eentje op komst! Eh nee, dat laatste niet dus. En ik had echt drie keer gekeken.
Maar voortaan kijk ik tien keer voor ik het zeg.
Bloodymary schreef:Ah, ik was net te laat bij de supermarkt, net op het moment dat moeders die kinderen uit school haalden er mee gingen. Waarom moeten die mee, ga gewoon lekker rustig overdag zonder je kind.
Afijn, waarom kunnen kinderen niet meer normaal lopen? Alleen rennen, springen, met een hoop geschreeuw. Ook de oudere kinderen van 8 of 10. Doe toch normaal.
Hoe zou dat komen, alleen door opvoeding of ook door bijvoorbeeld dat ze tegenwoordig veel meer suikers binnen krijgen? Al was ik vroeger ook wel een snoepkont. Maar misschien toch anders dan nu?