Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 14:27

Ik zit te lunchen in een pub in Trafalgar Square omdat ik zodadelihk een afspraak in de buurt heb.

En ja hoor, er is er eentje aan het zeuren, jengelen en brullen. Had al een vermoeden van de nationaliteit maar nu zegt vader: ga maar eventjes opstaan en lopen jongen. Echt heel leuk want ik zit hier met laptop en tel dus ben superinteressant. Nu nog tot 10 tellen en als die dan niet weg is vertel ik hem dat ik geen zeurende kinderen aan mijn tafel wil en dat die een grote wener is

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 14:40

En Schuur? Did you? :D

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 15:24

sunshine schreef:
Tipje, bestel je boodschappen, doe ik ook :') :')
Oke ik ga ze nog wel ophalen, maar ik kom er enkel om te betalen en om mijn boodschappen aan te nemen... en dan gauw wegwezen :D

Is er nog steeds een minimum bedrag van ik dacht 65 euro? Want dat heeft me altijd tegengehouden om mijn boodschappen te bestellen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 15:50

Ik was net in de action. Er was een jochie dat je door de hele zaak hoorde praten/schreeuwen. Moeders was lekker met oma aan het kletsen en vond het niet echt nodig om er wat van te zeggen. Ik snap dat niet. Je zag gewoon dat andere mensen zich eraan stoorden.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 16:15

Ik ben vandaag voor de 2e keer in korte tijd gevraagd of ik zwanger ben..
Nee, ik ben gewoon dik en mn vet zit op mn buik.... -.-

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-18 16:30

Nikass schreef:
sunshine schreef:
Oke ik ga ze nog wel ophalen, maar ik kom er enkel om te betalen en om mijn boodschappen aan te nemen... en dan gauw wegwezen :D

Is er nog steeds een minimum bedrag van ik dacht 65 euro? Want dat heeft me altijd tegengehouden om mijn boodschappen te bestellen.

Als je de boodschappen wel ophaalt moet je voor 25 euro bestellen, valt mee dus.
Ik doe voor de hele week heb echt geen zin om die winkel door te gaan haha

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 16:32

Nikass schreef:
sunshine schreef:

Verschilt per winkel, Plus hanteert €25,- als minimumbedrag, ex bezorgkosten en statiegeld.
Tenzij je je bestelling ophaalt, dan geldt er geen minimum. :)
AH heeft idd €70,- ofzo als minimumbedrag.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 16:44

fleurtjeuh schreef:

O my :') ik kreeg die vraag nog al eens toen ik nog in de ouderenzorg werkte
Helaas ook op de afdeling Met dementerende ouderen
Die vergaten ook instant dat ze dat gevraagd hadden zodra ze zich omdraaiden

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 17:02

Ah, ik was net te laat bij de supermarkt, net op het moment dat moeders die kinderen uit school haalden er mee gingen. Waarom moeten die mee, ga gewoon lekker rustig overdag zonder je kind.
Afijn, waarom kunnen kinderen niet meer normaal lopen? Alleen rennen, springen, met een hoop geschreeuw. Ook de oudere kinderen van 8 of 10. Doe toch normaal.

Hoe zou dat komen, alleen door opvoeding of ook door bijvoorbeeld dat ze tegenwoordig veel meer suikers binnen krijgen? Al was ik vroeger ook wel een snoepkont. Maar misschien toch anders dan nu?

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 17:37

fleurtjeuh schreef:

Hoe bedenken mensen het he? Dat het gepast zou zijn om zo iets te vragen... Ik heb dat ook wel eens gehad, werkte nog in de supermarkt en klant wenste me succes met mijn zwangerschap. Ik zat dus ze kon mijn buik helemaal niet zien. Heb daarna wel een test gedaan, want ineens dacht ik 'Wat nou als ze dat kan voelen?' ofzo. En toen werd ik panisch. Dag later was ik ongesteld, daar niet van hoor.
Maar hoe durf je he? Zo'n persoonlijke vraag. Zelfs als het overduidelijk is, begin ik er niet over. Vroeger gewerkt met een vrouw wie een tumor in haar buik kreeg. Buik groeide enorm, leek ook alsof ze zwanger was. Ik was toen nog heel jong (17 ofzo) en besefte dat het voor haar al helemaal pijnlijk zou zijn om zo'n vraag te krijgen.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 17:51

Maar mensen die wel echt zwanger zijn vinden niks leuker dan dat je er naar vraagt. Dus dan is het eigenlijk ook weer ongepast, ongeïnteresseerd als je dat niet doet. Ik heb ook eens gehad dat ik iemand die ik jaren niet gezien had tegen kwam en zei : wat leuk, je hebt al een kind (die had ze aan haar hand) en nog eentje op komst! Eh nee, dat laatste niet dus. En ik had echt drie keer gekeken.
Maar voortaan kijk ik tien keer voor ik het zeg.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 18:03

Bloodymary schreef:
Ah, ik was net te laat bij de supermarkt, net op het moment dat moeders die kinderen uit school haalden er mee gingen. Waarom moeten die mee, ga gewoon lekker rustig overdag zonder je kind.
Afijn, waarom kunnen kinderen niet meer normaal lopen? Alleen rennen, springen, met een hoop geschreeuw. Ook de oudere kinderen van 8 of 10. Doe toch normaal.

Hoe zou dat komen, alleen door opvoeding of ook door bijvoorbeeld dat ze tegenwoordig veel meer suikers binnen krijgen? Al was ik vroeger ook wel een snoepkont. Maar misschien toch anders dan nu?

Dat is echt opvoeding!!!

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 18:04

Shaggy09 schreef:
Wij doen ook boodschappen bestellen en dat is echt een verademing :j
Scheelt gewoon heel veel supermarkt-stress, geen jengelende kinderen, geen irritaties en bovendien lekker overzichtelijk en snel. :D

Ik snap sowieso niet dat mensen zich die kwelling aan doen van op zaterdag weekboodschappen doen. Ik woon vlak bij een supermarkt en kijk regelmatig vol verbazing naar buiten..

Hier bezorgt Picnic. Heel fijn, ze komen al vanaf 25 euro -gratis- en groente en fruit is over het algemeen beter dan wat je in de supermarkt haalt (de groentenboer hier stelt weinig voor helaas).

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 18:12

Afbeelding

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 18:19

Bloodymary schreef:
Maar mensen die wel echt zwanger zijn vinden niks leuker dan dat je er naar vraagt. Dus dan is het eigenlijk ook weer ongepast, ongeïnteresseerd als je dat niet doet. Ik heb ook eens gehad dat ik iemand die ik jaren niet gezien had tegen kwam en zei : wat leuk, je hebt al een kind (die had ze aan haar hand) en nog eentje op komst! Eh nee, dat laatste niet dus. En ik had echt drie keer gekeken.
Maar voortaan kijk ik tien keer voor ik het zeg.

Nope. Ik vind het verschrikkelijk dat de hele wereld er naar vraagt, inclusief jullie "stoere mannetje", "kleine wondertje" oetepoeteblegh }:0
Ja ik ben zwanger, ik vind het geweldig maar hoef er niet met de wereld constant over te praten, 100x dezelfde vragen te beantwoorden en door wildvreemden aangesproken te worden. Rot op.

Dus voel je niet verplicht, er zijn een miljoen mensen die het blijkbaar geweldig vinden over zwanger zijn te praten, die zwangere komt wel aan haar trekken (meer dan haar lief is). Zou het een verademing vinden als mensen gewoon over normale dingen kunnen blijven praten met me.

En ik wil ook heel graag weten hoe het id afgelopen met de cliffhanger van Schuur.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 18:21

Bloodymary schreef:

Jij liep vroeger ook niet rustig. Dat is iets wat van nature in kinderen zit en heel gezond is. Zij moeten al zo vreselijk veel uren stil zitten op school en dan moet het er blijkbaar uit.
Neemt niet weg dat ze in een winkel horen te lopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 18:22

Een stapmolen voor kinderen gebruiken dan :')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 18:26

Kennisje van me heeft wel eens bijna iemand neergehoekt toen er vanuit het niets een wildvreemde aan haar buik zat en iets tegen haar aan blaatte op een Hoog toontje over een zwangerschap :+

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 18:33

Rebecca schreef:
Een stapmolen voor kinderen gebruiken dan :')

Bij gebrek aan hond laat ik geregeld mijn kinderen uit ja hihi

Pff ja die vrijbrief om aan je buik te zitten als je zwanger bent. Ik deed t gewoon terug. Vond niemand leuk. Boodschap duidelijk :+

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 18:34

Weet je wat trouwens ellende is aan kinderen hebben? Dat zij bij de pepernoten winkel een héle hand kruidnoten kregen en ik niets! Vind ik toch zo flauw

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 18:58

benangelique schreef:
Weet je wat trouwens ellende is aan kinderen hebben? Dat zij bij de pepernoten winkel een héle hand kruidnoten kregen en ik niets! Vind ik toch zo flauw

Leeftijdsdiscriminatie! Hier krijgen de kinderen ook altijd een snoepje bij de kassa, wil ik ook :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 19:30

Ik vraag weleens bij de Chinees om een lolly :') (al 20 jaar klant ofzo en Ze kennen ons :') ) , en mijn zus kijken van pff doe je toch niet haha

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 20:22

Na mijn afternoon tea in the house of Lords (waar 1 of andere idioot zijn dochter met step had meegebracht) ben ik nu eindelijk in mijn hotel.

I <3 the Moxy
Afbeelding

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 21:29

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 21:35

Wauw haha, onvergetelijk!