[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 17:44

Dat zijn LE lipsticks, de 5e, die glanzende, is Dita :D

Mac Toledo Victoriana, Mac Giambattista Valli Charlotte en Eugenie en MAC Magic of the Night Evening Rendezvous.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 17:51

Verhip dr zit een glanzende bij :D

Ik hou van de LE verpakkingen <3

De paarse, Evening Rendezvous, heb ik ook :j en ik heb ook nog een mat rode hoes van de VG Rihanna lijn :D

Mondy

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 17:53

Hoe komen jullie aan die LE ?
Ben benieuwd naar de kleuren van deze 5 , ze zien er iig gaaf uit al !

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 17:55

Stille meelezer hier, geniet elke keer weer van alle looks die voorbij komen die mij helaas niet lukken :')

Maar al die MAC lipsticks, wauw ik ben verliefd. Ik heb er zelf maar 2 haha. Ben er sinds kort een beetje mee bezig.. moest vroeger helemaal niks hebben van make up :P

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 17:57

Eight schreef:
Ik zou proberen zo dicht mogelijk bij je eigen haarkleur te komen, meestal staat dat toch gewoon het mooist. Donkerder wordt vaak erg hard en lichter haalt alle kleur uit je gezicht :j
En als je toch lichter of donkerder wilt zou ik met highlights of lowlights proberen, ik ben in ieder geval genezen van compleet verven :')

Daar ben ik het niet mee eens. Ik ben van mezelf peper en zout blond. Typisch hollands haar. Dit staat bij absoluut niet en past helemaal niet bij mijn karakter. Ik verf mijn haren gitzwart en dat staat me echt het meest 'echt' en het mooist vind ik zelf.

Jans, ik zou het warm bruin verven. Of van chocolade bruin over laten lopen naar caramel.

Ik zal zo even een foto maken van mijn plekje (make up voor mijn klanten zit in make up koffer, wat op de kaptafel staat is van mijzelf)

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 17:59

Elke ik kan jou mij echt niet voorstellen met blond haar. :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 18:02

Wauw, wat een opgeruimde collecties allemaal zeg! Mijn zooi zit in twee make-up tassen, alle nagellak in twee lege ijsbakjes en dan nog een hele chaos op de ladekast.

Ik krijg hier wel echt enorm veel inspiratie van! :oo Die Ikeakastjes zijn ideaal. Misschien... misschien dat ik van de week nog wel even langs scheur. Ik zie ineens een oplossing voor de waanzin-op-de-kast :oo

Looks van Shizzle vind ik rouwens echt gááf! Vooral die donkere!

Mooie look ook Mondy, kleuren staan je goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 18:08

Jij hoort gewoon donker te zijn Elke!

Mijn nagellak heb ik in 2 Helmer kastjes van de Ikea.

Mondy schreef:
Hoe komen jullie aan die LE ?
Ben benieuwd naar de kleuren van deze 5 , ze zien er iig gaaf uit al !

U vraagt, wij draaien :D

Afbeelding

Afbeelding

:D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 18:15

Ooooh <3 Vooral die bovenste en onderste ..

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 18:27

Die middelste is enorm gaaf!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 18:39

Denk dat ik dat warme, wat bruinere mooier bij je vind staan Jans. :j Het maakt minder flets wat het blonde wel meer doet.

Anc, die bak voor lipsticks is wel echt ideaal. Waar heb je de jouwe vandaan?

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 18:59

Oh friemel prachtig weer die look!
En al die make-up verzamelingen, dan heb ik echt maar heel weinig.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:03

Jaa ik ben ook voor bruin Jans! Stond je goed!

Mooie kleur Friemel.

Ik heb echt een rommel hoekje :') kan het ook gewoon niet netjes houden :o

Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:08

Elke, ik vind persoonlijk jouw haar ook hard staan hoor :) maar als jij dat mooi vind is het helemaal prima toch! Past wel perfect bij jouw style. Dat hele donkere bij Jans vind ik persoonlijk niet mooi, omdat Jans zo rustig kwa makeup is denk ik :) vind bij haar de midden kleur het mooist. Maar goed dat smaken verschillen, zou anders ook maar saai zijn want ik vind het leuk om jouw extremere looks te zien :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:09

De 2012 kleur heeft ook wel mijn voorkeur denk ik :j dat hele donkere (was heel donker rood in 2011) was ook wel gaaf maar daar leek ik best bleek mee (op de foto niet te zien want Spanje :# )

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:26

Ik sluit me aan in het rijtje melkboerenhondenhaar of peper en zout mag ook... geen reet aan en inmiddels ben ik ook nog eens hartstikke grijs aan het worden (complete plukken)
Heb mijn eigen haarkleur alweer een jaar of....22 ? Niet meer gezien :+

Rood en zwart kom ik als ik mijn omgeving mag geloven , prima mee weg
Moet met zwart wel verplicht wenkbrauwen en wimpers doen
Maar goed ... nu met bruine henna moet ik dat ook eigenlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:29

Niniane schreef:
Denk dat ik dat warme, wat bruinere mooier bij je vind staan Jans. :j Het maakt minder flets wat het blonde wel meer doet.

Anc, die bak voor lipsticks is wel echt ideaal. Waar heb je de jouwe vandaan?

Het zijn 3 rekjes, van eBay.
Of bedoel je dat gouden mandje?
Die heb ik op Sinterklaas van mijn moeder gekregen, geen idee dus :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:38

Wat een gepraat weer hier!

Zag wenkbrauwen die gedaan waren, doet veel voor je gezicht gelijk! Ziet er goed uit.

Jans, ik zou ook donkerder en warme kleur nemen. Wat de kleur in je gezicht wat meer ophaalt.

Mondy, heerlijk om te zien hoe je probeert en leert en echt duidelijk vooruitgang ziet!

En al die make-up plekken <3
Ik ben bezig met verhuizen, en dan staat er een bureau in de planning. Nu is het nog zo (beetje rommeltje, want toch bijna verhuizen en alle lipsticks door elkaar door de challenge):

Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:48

Afbeelding
Nog een wat oudere foto van mijn lipstick tribune. Inmiddels is deze vol en ga ik binnenkort de boel verdelen over 2 tribunes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 21:22

BloemBloem schreef:
Wauw Wauw Wauw! Die donkere kleuren horen gewoon bij jou! Zo mooi! Ooit ga ik ook leren oogschaduwen :') :+

SteffiiY schreef:
Wauw Shizzel die donkere kleuren staan je zo gaaf :+:

Wat superlief, dank jullie. <3

velvetblack schreef:
Beide looks zijn echt ZO mooi shizz! Maar even een over die laatste. Die kleurkeuze en blending skills. Echt zooo nice! Dat rose en lichte staan zo mooi bij elkaar he

Ja ik denk dat dat ook mijn standaard look gaat worden, wat heerlijk die kleuren samen. <3

Mondy, ik vind Cami zo gaaf staan. Heerlijk kleurtje, eerste die bij mij ook op is gegaan. <3

lovemaylo schreef:
M'n wenkbrauwen zijn gedaan, ze zijn nu mooi strak geharst+geverfd en er zit meer vorm in...wel nog mooi vol, ik hou meer van volle/dikkere wenkbrauwen :D

Ik ben ook team big brow *\o/* Vind het stukken mooier zo! Laat je gezicht veel meer spreken. :)

Mondy schreef:
Ik probeer vanalles uit, wat ik erg leuk vind. Maar het juiste qua oogvorm vinden vind ik nog lastig :j
Ik kom op een of andere manier toch telkens op dezelfde 3 kleuren techniek uit terwijl ik jullie zulke mooie zachte en toch ook heldere looks zie maken !
Welke technieken zouden voor mij bijvoorbeeld ook nog goed zijn ?
Ik doe nu vooral 1 kleur boven, andere kleur op t ooglid en een derde kleur in de hoeken met zo nu en dan wat terug blenden in de crease. En afhankelijk van de kleuren welke ik onder mn ogen doe.
Wat ik toch wel graag zou kunnen is zoals jij en Shiz bijvoorbeeld zo goed kunnen.. de zachte kleuren rondom het oog en toch ziet het er heel helder uit.

Vind dat ook echt zo heerlijk bij jou! Je probeert en je ziet hoe je vooruit gaat, heerlijk. :D En verder - niet laten misleiden hoor! Bij die roze look die ik plaatste heb ik maar 2 kleuren gebruikt. _O- Je hoeft niet vierhonderd kleuren te gebruiken, gewoon veel blenden! Daarentegen heb ik soms wel een look waar ik dat wel bij heb, zoals toen ik die goudgelige smokey deed, toen heb ik echt een kleur of 10 gebruikt. :') Je ziet dan wat meer definitie terug in je oog. Bij zoiets kan je het beste beginnen met (of ja, doe ik dan) primer en doe daaroverheen een neutrale kleur die matcht met mijn eigen huidskleur om hem te setten, daarna een transitiekleur in de crease waardoor de creasekleur makkelijker zal blenden. Dan ga ik meestal voor mijn creasekleur en bouw deze op door telkens af te wisselen met transitiekleur en creasekleur totdat deze mooi is geblend. Dan kan je nog een kleurtje aanbrengen in de crease die iets donkerder of feller is om diepte erin te krijgen en dan uiteraard nog je ooglid en inner corner. Tenminste, zo heb ik mijn gele look toen opgebouwd. Ik denk niet dat er per definitie een juiste techniek voor is, gewoon veel aanklooien. :')

Avelienvd schreef:
S ochtends ook meestal kwartiertje nodig qua makeup.
hier vandaag blauw.
[ [url=m/fQnxvK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/TyudQh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Blauw en rood zijn twee kleuren die elkaar extra laten knallen. Ik zou ze zelf los van elkaar gebruiken, of echt een hele donkere bruinige rood. :j

Jans, ik vind je haarkleur van 2012 het mooiste staan. Doet veel meer voor je. :j

Mijn opbergsysteem - ik heb 3 boekenkasten van Leen Bakker waar al mijn rotzooi in zit. 2 gedeelten zijn voor mijn make-up. De bovenste plank heeft 2 Muji lades waarop een bakje staat voor mijn lipliners, de linker Muji houder is vol met liquid lipsticks/lipstick, de rechter vol met oogschaduws, highlighters en blushes van Colourpop. De plank daaronder liggen al mijn palettes los van elkaar. Onder mijn bed heb ik de Urban Decay Junkie tas, daarin zitten alle producten die ik altijd gebruik, vind het makkelijk om die lekker dichtbij me te hebben aangezien ik geen zitplek heb in mijn kamer om mijn make-up te doen en dit dus genoodzaakt op mijn bed doe.

Afbeelding

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:17

Ooh geweldig om te zien hoe al jullie make up stashes er uit zien! Ik zal die van mij ook eens op de foto zetten zo. :P

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 23:07

Ik zal die van mij ook eens op de foto zetten, moet toch opruimen t is echt een ravage :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 23:25

Zo sneu, al mijn make-up past in 1 bureau la. :')
En mijn eigen haarkleur ben ik super blij mee, past bij me. :j

Maar wil nog wel wat meer sparen aan lippenstiften! Maar nog even wachten tot ik wat meer geld heb. :')

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 23:43

Jellybeans schreef:
Ooh geweldig om te zien hoe al jullie make up stashes er uit zien! Ik zal die van mij ook eens op de foto zetten zo. :P

Ik heb niet perse last van een ravage, zo lang ik er maar niet aan zit is het netjes in mijn make up lades. :') Ik heb echt een andere manier van opbergen nodig want alles ligt opgestapeld waardoor ik 1. de helft niet zie en 2. het niet handig is. Als iemand nog tips heeft voor een handig systeem in opbergen. :P
Hier in ieder geval de foto's:

La 1: links foundations, concealers, primers etc. Voornamelijk back ups.
Rechts van alles: poeders, highlighters, oogschaduw mono's, blush. Etc.
En dan voor de bakjes nog wat contour en concealer en highlighter paletten. En wat losse dingen.
Afbeelding

La 2: achter overige lipproducten die ik er niet vaak bij pak.
Voor mascara's, eyeliners, oogpotloden, wenkbrauw producten. Voornamelijk weer back ups.
En aan de zijkant en voor de bakjes mijn oogschaduwpaletten.
Afbeelding

En mijn dagelijkse make up en veel gebruikte lipsticks. En mn kwasten.
Afbeelding

Mijn make up 'stash' is dus voornamelijk best budget met een paar wat duurdere producten er tussen. :P
Ben benieuwd naar jullie make up!

Edit: oh lol mijn mac lipsticks staan helemaal niet op de foto. :( Die liggen altijd overal en nergens omdat ik die vaak meeneem.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 00:28

Godver, alle text weg :( Nadeel van op de telefoon soms..
Even kort dan.
Leuk om de opslagmethodes weer eens te zien! Bij mij zit het in een Alex kast wat prima paste tot recent :+
Nu maar eens wegdoen wat ik eigenlijk niet meer gebruik zoals de Essence lipsticks ed.

Vandaag een dagje Eindhoven en weer eens fullface incl foundation. Lang geleden.
Ik had:
L'Oréal Aqua foundation
Anastasia chocolate browwiz en MAC Lingering Bigbrowpencil.
Op de ogen Tang en Tinsel met in de inner corner Flexitarian highlighter van Colourpop.
Wangen was een combi van MAC Melba blush, Bobbi Brown brightening brick in Coral en MAC Lightscapade MSF.
Lippen MAC Modesty
Afbeelding