Mac Toledo Victoriana, Mac Giambattista Valli Charlotte en Eugenie en MAC Magic of the Night Evening Rendezvous.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eight schreef:Ik zou proberen zo dicht mogelijk bij je eigen haarkleur te komen, meestal staat dat toch gewoon het mooist. Donkerder wordt vaak erg hard en lichter haalt alle kleur uit je gezicht![]()
En als je toch lichter of donkerder wilt zou ik met highlights of lowlights proberen, ik ben in ieder geval genezen van compleet verven
Niniane schreef:Denk dat ik dat warme, wat bruinere mooier bij je vind staan Jans.Het maakt minder flets wat het blonde wel meer doet.
Anc, die bak voor lipsticks is wel echt ideaal. Waar heb je de jouwe vandaan?
BloemBloem schreef:Wauw Wauw Wauw! Die donkere kleuren horen gewoon bij jou! Zo mooi! Ooit ga ik ook leren oogschaduwen![]()
SteffiiY schreef:Wauw Shizzel die donkere kleuren staan je zo gaaf
velvetblack schreef:Beide looks zijn echt ZO mooi shizz! Maar even een over die laatste. Die kleurkeuze en blending skills. Echt zooo nice! Dat rose en lichte staan zo mooi bij elkaar he
lovemaylo schreef:M'n wenkbrauwen zijn gedaan, ze zijn nu mooi strak geharst+geverfd en er zit meer vorm in...wel nog mooi vol, ik hou meer van volle/dikkere wenkbrauwen
Mondy schreef:Ik probeer vanalles uit, wat ik erg leuk vind. Maar het juiste qua oogvorm vinden vind ik nog lastig
Ik kom op een of andere manier toch telkens op dezelfde 3 kleuren techniek uit terwijl ik jullie zulke mooie zachte en toch ook heldere looks zie maken !
Welke technieken zouden voor mij bijvoorbeeld ook nog goed zijn ?
Ik doe nu vooral 1 kleur boven, andere kleur op t ooglid en een derde kleur in de hoeken met zo nu en dan wat terug blenden in de crease. En afhankelijk van de kleuren welke ik onder mn ogen doe.
Wat ik toch wel graag zou kunnen is zoals jij en Shiz bijvoorbeeld zo goed kunnen.. de zachte kleuren rondom het oog en toch ziet het er heel helder uit.
Avelienvd schreef:S ochtends ook meestal kwartiertje nodig qua makeup.
hier vandaag blauw.
[ [url=m/fQnxvK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TyudQh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jellybeans schreef:Ooh geweldig om te zien hoe al jullie make up stashes er uit zien! Ik zal die van mij ook eens op de foto zetten zo.