Ik ga vanmiddag ff eten inslaan voor morgen. Als ik een hap door mn keel krijg voor die tijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Debbie00 schreef:Mooie tattoos komen er voorbij. Hier dan de mijne. Een klein kattenpootje. Heel gewoon, maar ik ben er erg blij mee! Het zetten viel me reuze mee! Donderdag laten zetten. Sinds gister is het bezig te vervellen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
carineken schreef:[ [url=m/wUm35g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de tattoo geworden.
Een kopie van een afdruk van een hondenpoot.
De afdruk is van de hond van mijn mama die in februari gestorven is.
Het sneeuwvlokje erbij is omdat ze zo vzn sneeuw hield en het toeval wilde dat als we ze naar het crematorium brachten het net sneeuwde.
Needje schreef:haha die papegaai is in de rui joh.Gaat weer over.
Ik had donderdag contact gehad met INK District. Ze zouden zsm weer bij me terug komen.
Ik heb geen geduld!!!!! Wil afspraak maken!!![]()
Debbie00 schreef:Mooie tattoos komen er voorbij. Hier dan de mijne. Een klein kattenpootje. Heel gewoon, maar ik ben er erg blij mee! Het zetten viel me reuze mee! Donderdag laten zetten. Sinds gister is het bezig te vervellen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
carineken schreef:[ [url=m/wUm35g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de tattoo geworden.
Een kopie van een afdruk van een hondenpoot.
De afdruk is van de hond van mijn mama die in februari gestorven is.
Het sneeuwvlokje erbij is omdat ze zo vzn sneeuw hield en het toeval wilde dat als we ze naar het crematorium brachten het net sneeuwde.
Drunksheep schreef:Ik ben onderweg naar Roald
idinn schreef:Sneak preview![]()
[ [url=m/45dimM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanmiddag bij blackbear geweest. Sommige stukken waren echt hel, maar had t helemaal zo verwacht. Dus opzich viel het me mee. Morgen wel overal spierpijn denk van t compleet verkrampen af en toe
Maar t was het waard, hij is zo tof gewordenIets groter gemaakt als ie oorspronkelijk was, dat kwam beter uit.
Carineken, mooi! Verhouding had ik zelf denk anders gedaan. Maar kan wel goed begrijpen dat je t zo hebt gedaan. Mooie herinnering zo..