EdkingEnzo schreef:Ik ben ook wat aangekomen.. Snap er niks van. Heb deze hele week nog niet gesnoept.
Heel veel sterkte Kayleigh!
Misschien minder bewogen dan normal ivm de ijzel?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kelly1992 schreef:EdkingEnzo schreef:Ik ben ook wat aangekomen.. Snap er niks van. Heb deze hele week nog niet gesnoept.
Heel veel sterkte Kayleigh!
Misschien minder bewogen dan normal ivm de ijzel?
vibabu schreef:Toch heeft je lichaam wel suikers nodig. Niet dat je dit moet halen uit koek en snoep maar fruitsuikers zijn echt niet slecht voor je en je hersenen zullen deze brandstof ook erg fijn vinden.
Emmaa_ schreef:vibabu schreef:Toch heeft je lichaam wel suikers nodig. Niet dat je dit moet halen uit koek en snoep maar fruitsuikers zijn echt niet slecht voor je en je hersenen zullen deze brandstof ook erg fijn vinden.
Absoluut, maar de mens nuttigt vele malen meer 'brandstof' dan je nodig hebt om te functioneren. Suikers zijn bijvoorbeeld ook koolhydraten, zoals aardappelen of brood.
Afkickverschijnselen zijn vervelend, maar het is het wel waard om door te prikken. Ik heb een hele tijd alleen maar zonder toegevoegde suiker gegeten en het is ff wennen, maar je voelt je zo veel beter. Veel energieker en ik voelde me veel lichter, minder kwaaltjes etc. Ben op een gegeven moment weer door gegaan met suiker eten maar wil er wel binnenkort weer mee stoppen.