Ik heb hem nu 2x gebruikt en oh boy, wat is hij fijn!
Maar er zit een aparte geur aan, beetje chemisch ofzo...
Is dat alleen die van mij of is dat gewoon de geur van de foundation?
Gelukkig blijft de geur niet hangen, maar hij ruikt... apart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DnT schreef:Oogpotlood vind ik heel persoonlijk.
Ik heb op aanraden van heel veel anderen de stila waterproof smudge stick geprobeerd.
Die blijft bij mij nog geen uur zitten en ik heb altijd zwarte vegen onder mijn ogen
Maar met de Rimmel scandaleyes heb ik nergens last van en die blijft ook nog eens heel goed zitten bij mij.
En hij is stukken goedkoper
Ik vind haar looks vaak wel heel mooi, maar ik vind haar inderdaad ook vaak te flawless.
Het eindresultaat is vaak zo strak, dat ze niet echt meer lijkt.
Persoonlijk hou ik daar gewoon niet van.
Maar ze is wel echt onwijs goed met make-up!
Drunksheep schreef:Leverage schreef:Weet iemand hoeveel kortingskaarten je maximaal kan inwisselen bij de douglas?Ik heb nog een bon liggen van 25% korting, 5 euro verjaardagskorting en een cadeaukaart.
Zou het gewoon even proberen
BelleTessa schreef:Djilna, o gaaf, ik ben erg benieuwd wat je er van gaat vinden! Laat het me zeker weten
En, over welke filmpjes heb jij het?
BelleTessa schreef:Darah, af en toe ben ik Le Volume ook zat, vooral omdat je niet te lang door moet gaan met aanbrengen want dat klontert het dus wel. Als ik m'n kleine spiegel gebruik, breng ik vaak te veel aan, tussendoor kijken in de grote spiegel vanaf een afstandje helpt mij wel te voorkomen te veel aan te brengen.
Leverage schreef:Ik zou ook nog bij de schappen van Rimmel, Maybelline ect kijken. Vaak hebben ze producten die hier niet te krijgen zijnSchiet me ineens te binnen.
DnT schreef:Ja, sinds mei pas en er is steeds heel veel niet op voorraad en dan ook nog bij wel 1 winkel in Amsterdam
Online kun je het wel krijgen, maar ik vind make up online kopen gewoon niet zo fijn.
Setting spray ok, maar foundation is lastiger en van oogschaduw wil ik bijvoorbeeld altijd de pigmentatie zien.