Even een vraagje, ik heb nu deze lak op en er zitten allemaal bubbeltjes in :/
Ik heb er zeker weten niet mee geschud..
Hoe kan ik dit voorkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
justdiesel schreef:Grappig zo
Nou het eraf halen van de gellac was grotendeels gelukt en de rest heb ik er af geveild.
Had een gewone nagel verharder en een nagellak opgedaan maar meteen is er een nagel afgebroken verdorie......
Dus nu alles maar korter geknipt.
Floortje88 schreef:Nog bedankt voor de reacties mbt imageplates! Heb nog e.a geprobeerd maar lukt helaas echt niet. Moet ook eerlijk zeggen dat ik het ook echt heel weinig diepte vindt hebben, de plaatjes die ik nu heb. Denk dat het daar aan ligt.. ga binnenkort nieuw bestellen, lukt het daar ook niet mee dan ligt het echt aan mijzelf.
Mars schreef:Mooie vorm en kleur! Mijn docente had van Crystal Nails ook een dergelijk product en het beviel haar goed! Vind jij het ook fijn werken en zou dit echt acryl of gel kunnen vervangen?
LadyMadonna schreef:Goh mars, durf er nog weinig over te zeggen. Ik ben een echte geller, en aangezien ik een geurallergie heb, heb ik nog nooit wat met acryl gedaan. De applicatie is wel echt als acryl, dus dat is voor mij erg wennen...
Ben erg benieuwd naar de houdbaarheid
Shenavallie schreef:Mars schreef:Via E-bay kun je voor ongeveer 7 euro voor een tube aanschaffen, inclusief verzendkosten. Je hoeft alleen maar een kleine hoeveelheid uit de tube te nemen en dan verwerken tot je tevreden bent. Ik overweeg om zelf zo'n tube te gaan proberen. Kijken of het echt zoveel prettiger werkt. Zelf werk ik alleen met acryl tot nu toe.
Shenavallie schreef:@ Kayleigh_: Als je nog moet peuteren om de gellak eraf te krijgen, dan heb je niet lang genoeg geweekt. Je moet soms echt de tijd nemen (afhankelijk van hoe goed de lak gehecht is). Pulken geeft al aan dat je de nagelplaat aan het 'slopen' bent. Trind is op zich een goed merk, maar gebruik de nagelverharder niet. Dat is een commercieel gebeuren om je uiteindelijk aan nog veel duurdere spullen te 'helpen'. Gewoon elke dag insmeren met nagelriemolie is voldoende. Twee keer per dag goed de nagelplaat inmasseren en de matrix meenemen om de groei te stimuleren. Over een week of twee moet het aanzienlijk verbeterd zijn. En voorlopig even niets erop doen. Ruw vijlen gaat al snel te fanatiek en dat is niet de bedoeling. Ruw vijlen is ook eigenlijk helemaal geen goed woord ervoor: je kunt beter zeggen dat de glans weggevijld wordt en daar hoef je nauwelijks wat voor weg te vijlen. Daarna goed ontvetten en dan pas lakken. Maar voorlopig even helemaal niets anders dan nagelriemolie is beter om te herstellen.