Yasmine schreef:Die van Schwarzkopf is inderdaad een van de besteAl moet je er wel mee opletten want Emma, als ik het 5min doe ben ik echt meteen knalpaars
Toen ik witblond was moest ik het inderdaad ook niet langer dan 1 minuut laten zitten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Die van Schwarzkopf is inderdaad een van de besteAl moet je er wel mee opletten want Emma, als ik het 5min doe ben ik echt meteen knalpaars
Maris schreef:Bestaat er geen verf die ook tegelijk pigment aan je haren onttrekt ? Ik heb namelijk bij iemand anders wel duidelijk gezien dat ze lichtere streepjes in haar haren had. En bij mij zie je het ook wel een heel klein beetje, met name als ik mijn haren strak trekt in een staartje b.v..
Emmaa_ schreef:Maris schreef:Nee Emmaa_ highlights zijn gezet bij de kapper met verf ( twee tinten gemengd) ......
Dan denk ik dat het lichter lijkt omdat je een andere tint in je haar hebt zitten. Maar lichter kan écht niet zonder blondeer.
Killyenn, ik gebruik zilvershampoo net om de gele gloed in mijn blond tegen te gaan en dat werkt wel heel goedHet gaat je haar niet spontaan wit of lichter maken, maar het haalt de gele gloed er wel voor een deel uit.