Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dominique_96 schreef:
Deijs schreef:
Dominique_96 schreef:Mijn moeder net ook met die lakjes; ''ja en hoeveel kost dat?'' Maar soms, heel soms kan ik 'r overtuigen met dat de kwaliteit wel beduidend beter is
Deijs schreef:
Drunksheep schreef:Ik vind Mascha de laatste tijd echt geen ruk meer aan, en sinds ze alleen maar is gaan vloggen bijna ben ik gestopt met kijken. Vera Camilla vind ik saai, niet zo knap en eentonig, voor nieuwe producten wel ok. BeautyLab volg ik ook vooral om de nieuwe producten, vind haar looks vaak drie keer niks, Angel's artikelen vind ik wel leuk. Miss Lipgloss vind ik persoonlijk nog het beste. Teskuh vind ik alleen al om de naam ('teskUH', lekker breezer) niks. Beautyscene vind ik matig, niet echt heel denderende artikelen en vaak spelfouten. Verder vind ik Nikkie altijd wel tof, en volg ik vooral veel mensen op Instagram. Onlangs ben ik deze IG gaan volgen: http://instagram.com/depechegurl. Wow, wat een creativiteit. Niet allemaal draagbaar, maar vind het allemaal onwijs knap wat ze doet!
Loose schreef:Aah mooie lakjes dominique!En idd, prijs zegt niet alles over kwaliteit. Ik vind Chanel echt om te huilen, dat chipt zo ongelofelijk snel, vind Essie het fijnst qua nagellak.
Emmaa_ schreef:Ik kan persoonlijk geen enkel artikel van Teske helemaal lezen omdat het echt bomvol zit met taal en spellingsfouten en omdat ik me daar echt mateloos aanirriteererger.
Maar ik kan wel in alle commentaren meegaan (Teske ken ik alleen niet), ik heb eigenlijk op elke Nederlandse beautyblogger wel wat aan te merken.Ik vind Mascha kinderachtig en ik heb een hekel aan die vlogs, ik snap dat ze voor sommige van die jonge meiden een idool is maar de fase dat ik idolen heb enzo ben ik voorbij.
Ik volg haar dus ook niet meer. Misslipgloss vind ik wel goede artikelen schrijven en ook echt een goeie blogger, maar ik vind haar zo'n jankerd.
Die stem ook, trillerig en zeurderig. Ik kijk dus nooit filmpjes van haar.. Veracamilla heb ik een tijdje gevolgd, maar inderdaad dat hoofd.
![]()
Echt l*llig om dat over iemand te zeggen, maar ook mede daardoor volg ik haar niet meer.
Beautyscene vind ik wel leuk, vooral omdat het allemaal wat volwassener is alleen ik erger me aan het overmatige gebruik van 'jouw' in haar artikelen ("als jouw huid droog is blablabla", "als je jouw wimpers wat extra wilt aanzetten"). Beautylab heb ik niks op aan te merken maar op een of andere manier lukt het me toch nooit haar blog te volgen. komt denk ik ook doordat ze een andere huidskleur heeft dan ik, vind het toch fijner om meteen te zien hoe iets zou staan enzo. Ik volg ook Viviannadoesmakeup (Engels) en die vind ik wel leuk, alleen heeft ze zo'n kraakstem.
Haha ik klink nu als een heel erge zeur.![]()
Een blog waar ik niks op heb aan te merken: http://kissablecomplexions.com/
Supermooie looks en weinig geneuzel over andere dingen.
Tytonidae schreef:OH MAN ik vergeet iets:
Ik kan me ENORM ergeren aan de lippen van Martine van Livelifegorgeous. Met name als het om lichte lipsticks gaat. Ik weet niet waarom maar altijd als ze lichte lipstick draagt heeft ze onder dr onderlip een enorme donkere rand wat ze niet heeft bij donkere lipsticks.
linoleum schreef:Maar ze hebben ook allebei hele dunne lippen, dan vind ik sowieso lipstick al niet zo mooi staan. En dan hebben ze ook altijd net te lichte kleuren op. Nee geen fan van hun.
Ik zal volgende week even uitgebreid al m'n nieuwe aankopen bespreken hier
Anke98 schreef:Dan ga je naar utrecht... bij douglas 4 nagellakjes gehaalt en bij IC paris 16 lipsmackers
Anthea schreef:http://www.misslipgloss.nl/plog-30-januari-2014/
Ohhh.Het leven is niet eerlijk! Wat moet zij een heerlijke baan hebben
Djilna schreef:Sorry even egopost, lees later bijgisteren LK binnen en net even snel een look gemaakt met Cranberry en Lingering Kiss.
http://instagram.com/p/s7dUj9Nvhi/
Wel met filter, ik heb een vermoeid hoofd na werkweek kantoor en 2 dagen Horse Event