Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tytonidae

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 18:21

Ik vind topcoats wel zeker een verschil maken als je een goede hebt, ik kan iig die van Mavala aanraden, die is ook nog eens fijn geprijsd :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 18:22

Mavala? nog nooit van gehoord! waar kun je dat krijgen? :)

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 18:24

Als het goed is bij de Douglas(niet elk filiaal geloof ik maar het is online te bestellen) en bij mij in ieder geval ook bij mijn lokale DA :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 18:32

Ah top, dankjewel :D

(is misschien stiekem weer een reden om ook te profiteren van de 25% korting)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 18:35

Ik dacht dat jij het voorbij zou laten gaan Iris >;)

_O-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 18:42

Jaaaa ik moet voortaan geen beloftes doen daarover. O:)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 19:12

_O-

Oke ik ga even bijlezen :=

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 19:53

Ik zat toevallig net even een heel oud filmpje van Vera te kijken (ff checken wanneer ze nou was begonnen), maar toen was ze VEEEL slanker en was d'r hoofd ook een stuk 'beter'. Voel me nu gelijk zo'n miep om dit te zeggen, maar eigenlijk vind ik het dus superzonde dat ze zo is aangekomen.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 19:54

Dominique_96 schreef:
Mijn nieuwe kleurtjes :9 in het echt zijn ze mooier dan op de foto :j

[ Afbeelding ]

Moooi <3 Vooral die rode <3

Deijs schreef:
[ Afbeelding ]

Mooie quote waar ik me aan ga houden. _/-\o_

_O-

Dominique_96 schreef:
Mijn moeder net ook met die lakjes; ''ja en hoeveel kost dat? :+'' Maar soms, heel soms kan ik 'r overtuigen met dat de kwaliteit wel beduidend beter is _O-

Haha dat doe ik ook altijd _O-
Ik was van de week ook even bij de kruitvat met een vriendin, en toen stond ik op de prijzen van de lipsticks van maybeline etc. te haten omdat die zo hoog zijn in vergelijking met Amerika.. zegt ze echt zo droog '... en dat zegt degene die MAC lipsticks koopt.. stfu'
.. oke ik had even weinig terug te zeggen _O-

Deijs schreef:
http://veracamilla.nl/2014/09/nyx-love- ... -beaucoup/

die is mooi, ze is er erg enthousiast over!

Oeh mooi paletje :D Mijn aanstaande pallet word Lorac Unzipped denk ik :o
Ben echt helemaal in love met lorac op 't moment :'D Zelfs een vriendin die vrij weinig met makeup heeft (al gaat t de laatste tijd wel beter, ik heb een goede invloed, lolol) wil 1 van mn Lorac palettes (de To-go) misschien ook gaan halen :D

Drunksheep schreef:
Ik vind Mascha de laatste tijd echt geen ruk meer aan, en sinds ze alleen maar is gaan vloggen bijna ben ik gestopt met kijken. Vera Camilla vind ik saai, niet zo knap en eentonig, voor nieuwe producten wel ok. BeautyLab volg ik ook vooral om de nieuwe producten, vind haar looks vaak drie keer niks, Angel's artikelen vind ik wel leuk. Miss Lipgloss vind ik persoonlijk nog het beste. Teskuh vind ik alleen al om de naam ('teskUH', lekker breezer) niks. Beautyscene vind ik matig, niet echt heel denderende artikelen en vaak spelfouten. Verder vind ik Nikkie altijd wel tof, en volg ik vooral veel mensen op Instagram. Onlangs ben ik deze IG gaan volgen: http://instagram.com/depechegurl. Wow, wat een creativiteit. Niet allemaal draagbaar, maar vind het allemaal onwijs knap wat ze doet!

Wow tof! Alleen niet echt wearable nee _O-

Loose schreef:
Aah mooie lakjes dominique! :) En idd, prijs zegt niet alles over kwaliteit. Ik vind Chanel echt om te huilen, dat chipt zo ongelofelijk snel, vind Essie het fijnst qua nagellak.

Emmaa_ schreef:
Ik kan persoonlijk geen enkel artikel van Teske helemaal lezen omdat het echt bomvol zit met taal en spellingsfouten en omdat ik me daar echt mateloos aan irriteer erger.

:o

Maar ik kan wel in alle commentaren meegaan (Teske ken ik alleen niet), ik heb eigenlijk op elke Nederlandse beautyblogger wel wat aan te merken. := Ik vind Mascha kinderachtig en ik heb een hekel aan die vlogs, ik snap dat ze voor sommige van die jonge meiden een idool is maar de fase dat ik idolen heb enzo ben ik voorbij. :') Ik volg haar dus ook niet meer. Misslipgloss vind ik wel goede artikelen schrijven en ook echt een goeie blogger, maar ik vind haar zo'n jankerd. :o Die stem ook, trillerig en zeurderig. Ik kijk dus nooit filmpjes van haar.. Veracamilla heb ik een tijdje gevolgd, maar inderdaad dat hoofd. :o :(:) Echt l*llig om dat over iemand te zeggen, maar ook mede daardoor volg ik haar niet meer. := Beautyscene vind ik wel leuk, vooral omdat het allemaal wat volwassener is alleen ik erger me aan het overmatige gebruik van 'jouw' in haar artikelen ("als jouw huid droog is blablabla", "als je jouw wimpers wat extra wilt aanzetten"). Beautylab heb ik niks op aan te merken maar op een of andere manier lukt het me toch nooit haar blog te volgen. komt denk ik ook doordat ze een andere huidskleur heeft dan ik, vind het toch fijner om meteen te zien hoe iets zou staan enzo. Ik volg ook Viviannadoesmakeup (Engels) en die vind ik wel leuk, alleen heeft ze zo'n kraakstem. :')
Haha ik klink nu als een heel erge zeur. := :')

Een blog waar ik niks op heb aan te merken :D : http://kissablecomplexions.com/
Supermooie looks en weinig geneuzel over andere dingen.

Oeh toffe blog zeg <3 Gelijk fotografie inspiratie voor bruiloften _O- Double win.

Ik ben alleen echt slecht in blogs volgen, dat kan ik gewoon niet :'D Blogs zijn voor mij echt iets waar ik alleen op kijk als ik me heel erg verveel, of als ik echt ergens naar op zoek ben. Ik ben meer van de youtubefilmpjes :))
En daar volg ik geen Nederlanders op want die vind ik niet fijn om naar te kijken, lol.

Tytonidae schreef:
OH MAN ik vergeet iets:

Ik kan me ENORM ergeren aan de lippen van Martine van Livelifegorgeous. Met name als het om lichte lipsticks gaat. Ik weet niet waarom maar altijd als ze lichte lipstick draagt heeft ze onder dr onderlip een enorme donkere rand wat ze niet heeft bij donkere lipsticks. :+

Lol nu je het zegt zie ik het ook ja _O-
Kom verder nooit op hun blog en kijk ook nooit naar hun video's :))

linoleum schreef:
Maar ze hebben ook allebei hele dunne lippen, dan vind ik sowieso lipstick al niet zo mooi staan. En dan hebben ze ook altijd net te lichte kleuren op. Nee geen fan van hun.

Ik zal volgende week even uitgebreid al m'n nieuwe aankopen bespreken hier :D

Tsja niet iedereen is blessed met dikkere lippen :)) Vind die van hun eigenlijk nog niet eens zo extreem dun. Ik heb nog minder lip :+

Anke98 schreef:
Dan ga je naar utrecht... bij douglas 4 nagellakjes gehaalt en bij IC paris 16 lipsmackers O:)

Holy oliebol _O-

Anthea schreef:
http://www.misslipgloss.nl/plog-30-januari-2014/

Ohhh. :') Het leven is niet eerlijk! Wat moet zij een heerlijke baan hebben :D

Daaaamn :)) Doe mij dat :))

Djilna schreef:
Sorry even egopost, lees later bij :D gisteren LK binnen en net even snel een look gemaakt met Cranberry en Lingering Kiss.
http://instagram.com/p/s7dUj9Nvhi/

Wel met filter, ik heb een vermoeid hoofd na werkweek kantoor en 2 dagen Horse Event :o

Mooie look! Vind je 'korte' haar je ook echt heel goed staan!
Vriendin van me gaat waarschijnlijk ook 30cm doneren :))

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 20:21

Erg mooi Djilna! :j

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 20:51

Dank jullie wel. Het was trouwens Cranberry met in de crease Sable. Vond het zelf ook geslaagd, was probeersel :)

Wat goed Nadine! Bij mij moet er ook nog een kleurtje in. Denk erover het deze keer dus wel bij de kapper te doen, doe het altijd zelf, maar wil nu iets met meerdere kleurtjes. en dan herfstig, iets met koper ofzo :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:07

Die lipstick ziet er weer zo anders uit bij jou Djilna! Wel mooi :) wat vind je er zelf van?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:14

Ik vind hem inderdaad niet heel makkelijk mooi egaal aanbrengen, iets vlekkerig. Maar met mijn vinger uitgewerkt en toen met een kwastje een 2e laag. Maar ik ga hem volgende keer met lippotlood eronder proberen, kijken of ik hem donkerder krijg :+
Hij is erg mooi!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:20

Hij staat idd heel gaaf Djilna!

Ik ben vandaag met een vriendin in Utrecht geweest. Heb Diva gekocht! Ook nog een lippotlood in Burgundy en een blush..

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:22

Foto! :))

Ik ben foto's van Diva aan het verzamelen zodat ik kan beslissen of ik 'm neem of niet _O-

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:24

Van mij geen foto op internet :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:25

Gaaf Susem :D

Nadine, gewoon doen :Y)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 23:08

Tytonidae schreef:
Nog even over Livelifegorgeous, alweer een post over een Mulberry tas;_; Niks ertegen oid maar ze blijven maar over die dingen posten-.-

Die heb ik helemaal niet gezien?
Maarja ze hebben er geld voor dus geef ze is ongelijk :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 23:09

Ook niet van alleen je mond hihi? Jij twijfelde er toch ook over? :D Toch mooi genoeg om te kopen? :P

Haha ja iknow Iris maar ik wil geen lipstick kopen en m vervolgens nooit gebruiken :=

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 07:28

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 08:52

Mooi djilna!

Gewoon uitproberen bij mac nadine!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 09:51

zo happy met mijn nieuwe cleanser van shiseido!! kost wat, maar dan heb je ook wat... huid is in 2(!!!!!) dagen zoveel rustiger geworden en bijna gewoon weer glad, na 1x gebruiken alle kleine plekjes weg en roodheid weg... terwijl ik echt even weer puistenkop was... Aanrader dus :D

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 09:52

Die duurdere reinigingsproducten vind ik ook altijd zo veel fijner he. Heb een paar keer testertjes gehad van dingen die me werden aangeraden bij m'n huid en ooh wat waren die heerlijk! Vond het voor toen nog te duur helaas maar ga er wel nog een keer over nadenken :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 09:56

wil niks anders meer dan shiseido... de verkoopster lachte mij gewoon uit omdat ik erover dacht om van shiseido naar clinique te gaan... shiseido werkt onwijs goed en is ook heel 'zacht' voor de huid..

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 10:11

Mooi hoor djilna
Zeker een gave look deijs! :j
Ideaal Gianti, dan is t minder erg dat t zo duur is