Ik heb langs de Amstel gelopen (wel fotowaardig, maar had geen telefoon bij mij) en door woonwijk terug een kleine 6km interval
En….. het ging goed!!! Die oefeningen lijken hun vruchten af te werpen!! Nogmaals dank CalypsoLover
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

BeFunny schreef:Lies wat balen![]()
Sherivey wat een heerlijke fotos en wat fijn dat het zo lekker ging, ziet er echt fantastisch uit![]()
Ik had vanmorgen eerst een uur BURN. Daarna dacht ik het is zo lekker weer en ik had sportkleding aan dus ga een stukje lopen.
[ [url=m/lrCf53.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Rk2REQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

. Maar dat komt wel weer goed.
En prachtige kiekjes
iirrssjjee schreef:Ik verwaarloos dit topic een beetje merk ik.... Het gaat ook zo mega hard hier!
Ik heb vandaag de Wings for Life run in Breda. Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat zijn!

samen is soms ook wel heel erg leuk inderdaad. En de tijd gaat een stuk sneller 
was lekker, prima loopweer. 
En vandaag ook lekker een uurtje bezig geweest, was inderdaad lekker weer om te lopen (althans, hier ook)

. Knap ook van je vriend. Mooie fotootjes ook inderdaad, de laatste zou zo aan een muur kunnen. 

Maar nu 10km in 1.05 met als beste km 5.33. Merk wel dat ik het lastig vind om gelijkmatig te lopen en in te schatten hoe hard ik ga en nog kan gaan.

En wat een afstand, indrukwekkend!
Verder gaat het goed, al voelt het nog een beetje vreemd om terug in België te zijn en komt er wel weer wat stress naar boven drijven.