We wandelen door naar deel 2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jojoleinee

Berichten: 2719
Geregistreerd: 11-05-10

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 19:43

Hahaha jij hebt m door Dide :=
Zeer zeldzaam en lokaal te vinden

gaucho

Berichten: 9637
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 19:47

Mandyy schreef:
Gaucho in dat bos ben ik m’n pinpas verloren. :))
M’n vriend werkt ook tegenover dat bos.

Wat een toeval :D
Werkt je vriend ook bij Moba?

Bootsiebob

Berichten: 5571
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 19:54

Hahahaha ik hoor meteen het deuntje van de Efteling in mijn hoofd. Taartje ziet er heerlijk uit Jojoleinee.
Behalve bij de rode dacht ik eerst ook dat je foto’s in het bos waren gemaakt.

Gaucho wat heerlijk!!

BeFunny, je manen dansen :D

Ik heb ook goed nieuws, mijn vingers gaan er steeds beter uitzien en voelen. Mijn handrug is nog flink blauw en ik moet nog tot volgende maandag met buddytape rondlopen. Ook staan ze nog wat krom, perfect voor halloween *pum* :')

Spoiler:
Afbeelding

Mandyy

Berichten: 30598
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 20:03

gaucho schreef:
Mandyy schreef:
Gaucho in dat bos ben ik m’n pinpas verloren. :))
M’n vriend werkt ook tegenover dat bos.

Wat een toeval :D
Werkt je vriend ook bij Moba?

Nee bij een kachel en haardenzaak verderop.
Een ex collega werkt wel bij Moba.

Faringo
Berichten: 8331
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 20:10

Dat ziet er wel weer wat normaler uit ja bootsiebob, behalve dan het blauw. Maar past inderdaad goed bij de tijd van het jaar.

pien_2010

Berichten: 44042
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 20:26

Merkbaar is voor mij ,dus ik gooi het in de groep, dat ik het topic niet meer bij kan houden. Dat heeft alles te maken met dat het naast een intensief foto topic, meer en meer een vertel en klets topic is geworden.

Vanavond zit ik te peinzen om af te haken. Want ik wilde foto's plaatsen, had al vandaag bij gelezen, en weer zoveel pagina's erbij.

Mijn vraag is , hoe zien jullie dat? Zijn jullie er wel blij mee zoals het gaat?

Bootsiebob

Berichten: 5571
Geregistreerd: 22-05-13

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 20:36

Oh Pien ik zou jou echt missen in het topic hoor!

Misschien kunnen we vanaf het nieuwe aankomende topic afspreken om het meer bij het wandelen te houden.
Maar ik vind het kletsen ook wel gezellig.
We kunnen ook gewoon afspreken dat je niet op alles hoeft te reageren en niet alles hoeft bij te lezen.

Ik verwacht in het nieuwe topic ook weer nieuwe mensen erbij, dan houd ik het eigenlijk zelf ook graag wat beknopter.
En sterkte berichtjes, of verdere interesse n.a.v. posts etc. kunnen wat mij betreft ook in pb.

Faringo
Berichten: 8331
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 20:37

Ik persoonlijk heb er weinig moeite mee. Soms kan ik het ook niet volgen waardoor ik minder uitgebreid (of zelfs helemaal niet) op iedereen reageer. Soms klets ik mee. Zou het wel jammer vinden als je afhaakt hoor.

Mandyy

Berichten: 30598
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 20:39

We kunnen ook twee topics maken? Een wandeltopic en een kletstopic (voor wie dat leuk vind).

moonsparkle
Berichten: 21864
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 20:39

Ik twijfelde ook laatst, ik kan het ook niet allemaal bijhouden daarom probeer ik op de laatste paar posts te reageren ipv de laatste pagina's :o

Ik denk dat niemand zich verplicht moet voelen om op alles wat je gemist hebt te reageren, dat is althans voor mij ook niet bij te houden.

Suzanne F.

Berichten: 49663
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 20:43

Maar waarom zou je weggaan dan? Omdat je je verplicht voelt te reageren op iedereen? Dat hoeft toch helemaal niet? Sterker nog, ik wandel zelfs amper. :') Maar ik geniet van de prachtige foto’s hier en van de leuke mensen die vertellen over de foto’s.

noordje

Berichten: 2271
Geregistreerd: 11-01-09
Woonplaats: Åsvang,Noorwegen

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 20:57

Er wordt idd veel gekletst, maar men leert elkaar een beetje kennen en dan gaat het over andere/dagelijkse dingen. Dat is juist wel gezellig, alleen erop reageren is dan wat lastiger omdat er soms zoveel geschreven wordt.
Ik heb er geen moeite mee,het is wel gezellig, maar ik weet niet wat jullie ervan vinden.
Maar Pien, je hoeft er daarvoor het topic te verlaten hoor.
Alleen foto's kijken is ook leuk toch?

Hilary

Berichten: 9207
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 20:59

Faringo schreef:
Ik persoonlijk heb er weinig moeite mee. Soms kan ik het ook niet volgen waardoor ik minder uitgebreid (of zelfs helemaal niet) op iedereen reageer. Soms klets ik mee. Zou het wel jammer vinden als je afhaakt hoor.

Mee eens!

BeFunny

Berichten: 11083
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 21:08

Mij maakt het niet zoveel uit.
Ook niet als er een actieve bokt wandelaars toppic komt
En daarnaast een actieve wandelaars kletstoppic.

Maar ook niet als het gewoon één toppic blijft.

Soms of vaak gaat het snel en is het niet volledig bij te lezen voor mij. Dat komt vooral omdat ik alles vanaf mijn telefoon scherm doe. Maar dat heb ik overal met elk toppic ;)

Ik zou het wel jammer vinden als er mensen afhaken dus als een tweede toppic daarbij helpt dan graag het tweede toppic om te kletsen ;)

Goof

Berichten: 29119
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 21:13

pien_2010 schreef:
Merkbaar is voor mij ,dus ik gooi het in de groep, dat ik het topic niet meer bij kan houden. Dat heeft alles te maken met dat het naast een intensief foto topic, meer en meer een vertel en klets topic is geworden.

Vanavond zit ik te peinzen om af te haken. Want ik wilde foto's plaatsen, had al vandaag bij gelezen, en weer zoveel pagina's erbij.

Mijn vraag is , hoe zien jullie dat? Zijn jullie er wel blij mee zoals het gaat?


Dit is exact waarom ik eerder dit jaar ben afgehaakt. Ik doe nu mee omdat iedereen het doet, maar van mij mag het terug naar een wandeltopic.

Of een nieuw wandeltopic en dit een huiskamerkletstopic.
Maar ik begrijp helemaal wat je zegt.

Goof

Berichten: 29119
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 21:18

Dat gezegd hebbende:
Jojoleine, fijn dat je er even op uit bent geweest! Tijd voor jezelf.
Bootsie, je vingers zien er idd beter uit. Rustig aan nog he, balen dat je langzaam opknapt.
Gaucho, heerlijk om in je pauze zo te kunnen wandelen.
Befunny, leuke foto!

Ik was vanavond nog even op pad. Heb erg veel herten gezien, heb wat foto's met mijn camera gemaakt, dus daar ga ik morgen even naar kijken.
Maar ik heb wel deze gemaakt met mijn telefoon:

Afbeelding

Tijdens het maken van deze foto's hoorden we steeds gejank in de verte en ik vermoed dat het wolven waren aangezien we midden op de heide op de Veluwe waren.
Ik weet dat ze problemen veroorzaken, maar ik zou het zo bijzonder vinden ze ooit eens tegen te komen.

Faringo
Berichten: 8331
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 21:21

Wat een geweldige foto goof! Gaaf ook die geluiden. Ben benieuwd naar de rest van je foto's.

lizard
Berichten: 5418
Geregistreerd: 11-06-05
Woonplaats: twenterand,overijssel

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 21:35

Wauw!
Goof ik ben jaloers.

pien_2010

Berichten: 44042
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 22:04

Gaaf Goof en dat met die wolven . Heel speciaal!

Ik ga me minder schuldig voelen als ik niet voor elkaar krijg om op alles of veel te reageren. Kijken hoe dat gaat.

Goof

Berichten: 29119
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 22:11

En ik ga proberen het meer of enkel nog bij wandelen te houden +:)+

Ik had even opgezocht, maar er woont kennelijk inderdaad een roedel wolven in het gebied waar we vanavond waren, dus ik denk echt dat we dat gehoord hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 22:14

DideH schreef:
jojoleinee schreef:
Gezellig niet alleen hoeven wandelen Goof en Gaucho.

Hopelijk ben je snel de oude Bootsiebob, dit is niks zo..

Lekker ritje Befunny!

Mijn vriend en ik hadden vandaag even afleiding nodig. We hebben paddenstoelen gezien :+

[ [url=m/kNZ177.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZWD9I2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pZYl5Y.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ik heb nog even het taartje gehaald wat ik voor mijn verjaardag kon ophalen
[ [url=m/p9r1H7.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat waren zeker van die super zeldzame, die muziek maken of niet? :D

_O- _O-

Pien: Ik denk dat niemand het je kwalijk neemt als je niet op iedereen reageert, maar een HK topic naast een wandelen-only topic is ook geen slecht plan. :D Het niet alles kunnen bijhouden is ook de reden dat ik langzaam verdween uit het topic, omdat ik me ook altijd heel schuldig voelde als ik niet op iedereen kon reageren, maar zeker als topics wat drukker worden, is dat ook geen doen meer. :)

Bootsiebob: Fijn dat je vingers er beter uit gaan zien! Gebroken vingers zijn niet grappig. Zeg ik uit ervaring. :') Buddy-tapen vind ik wel fijn, dan kun je tenminste nog iets.

Goof, wat een gave foto! <3 Zo jammer dat dat soort plekken zo zeldzaam zijn in Nederland... Laatst bij m'n ouders op bezoek moest ik ook echt weer wennen aan al die lichtvervuiling; het is hier zoveel donkerder. :=

Hierbij wat plaatjes van het idyllische Bury St Edmunds:
Afbeelding

Ruïnes van de oude Benedictijner abdij
Afbeelding

Ruïnes met daarachter de kathedraal
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

BeFunny

Berichten: 11083
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 22:15

Prachtige foto Goof. En wat gaaf dat je die wolven hoorde "huilen?

En MKango mooi die Engelse plaatjes. Ik vind ze ook allemaal echt Engeland uitstralen.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 24-10-22 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Berichten: 29119
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 22:16

Prachtig Mkango en leuk dat je er weer bent!

Bootsiebob

Berichten: 5571
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 22:45

Bury St Edmunds wat ontzettend mooi Mkango
Ik hou van het VK
Ik ga in november weer naar Chester, dat ligt er behoorlijk ver vandaan. Hopelijk hebben we dan fijn wandelweer

Goof wat een prachtige foto!!
En dan het gehuil erbij
Ik heb in Frankrijk, op weg naar het Lac des Neuf Couleurs in mijn eentje, eens gehuil gehoord. Was een heel bijzondere ervaring, sowieso al om dat in mijn eentje te doen (de rest ging met de racefietsen een col doen)

Even in mijn archief gezocht
Afbeelding

Hier hoorde ik het gehuil uit de verte


Afbeelding

Het meer met 9 kleuren

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 22:49

Wat gaaf! Lijkt me heel bijzonder om mee te maken, dat gehuil, en al helemaal op zo’n plek midden in de bergen. <3

Chester ligt hier wel een aardig eind bij vandaan, ja. :)) Ik ben er nog nooit geweest, maar op de foto’s ziet het er tof uit! Deze regio is wel echt veel meer het “typische” Engeland, maar ik houd ook wel van de architectuur van steden als York en Chester. <3