Vandaag een redelijk rustig dagje. Beetje in en om het huis dingen aan het opruimen, schoonmaken, wassen draaien, zomerspul naar zolder verplaatsen.. na 4 dagen op rij sporten, is een dagje zonder sporten ook niet verkeerd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Net werd m'n discipline wel heel erg op de proef gesteld.
Vriendin stond op de stoep met cupcakes als bedankje voor iets wat ik vrijdag gedaan had. Ik heb een goede hap genomen en de rest laten staan voor m'n vriend. Is me de kcal niet waard (maar ze waren wel lekker).
Roosch schreef:[ [url=m/v5TLvz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben content met een drukke week en dit resultaat.
Lekker, een ijsje! Ik vind dat soort dingen altijd zo moeilijk, of zoals zo een fancy cupcake die hier stond..hoe voer je het in vredesnaam in.Hamka's en andere zaken thuis kun je afwegen en heb je volledige controle over. Maar over dat soort dingen dus niet.
Swifter schreef:Yvanka: Ik had het bij vorige pogingen ook altijd op maandag. De schommelingen waren dan ook altijd erg groot. Door de week ging het echt prima maar als ik er maandag op stond en er was geen gram af dacht ik: Voor wie doe ik dit eigenlijk? Deze poging (nou ja poging, deze keer doe ik het gewoon!) ligt hij op woensdag en dat geeft veel stabielere resultaten.
Musli: Ook herkenbaar.Maandag is normaal afhaaldag ivm vaak migraine, maar ik heb nu erg veel eten geweckt om het excuus niet meer te hebben dat ik niet kan koken met migraine. Het is pot open en opwarmen rijst koken. Ben ook erg benieuwd.
MuSLi schreef:Het is inderdaad bizar hoe snel die kcal bij elkaar optellen... je haalt inderdaad met wat saus, met gemak honderden kcal extra binnen.
Wij hadden vanavond (verse) pizza, gewoon uit de supermarkt. Zeker niet het beste natuurlijk, maar wel een hele makkelijke maaltijd na allebei een lange werkdagmorgen koken we gewoon zelf weer een AVG'tje..