Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laat korstjes al over. Ben vooral goed in continu door kleine beetjes eten, daar zit probleem, niet dat ik heel veel in 1x eet.
Maar we gaan het doen! Die magioni pizza's vind ik trouwens zoo lekker, maar qua kcal vind ik het wel tegenvallen altijd...
Ik zit ook nog steeds op mijn max gewicht, ondanks dat ik al jaren roep dat ik wil afvallen. Ben nu wel weer serieus bezig maar het is ook gewoon heel moeilijk.
Paste nog heel mooi dus is geen probleem verder. Vanmorgen vroeg toen ik wakker werd heb ik een havermelk latte gehad.
Welkom terug in ieder geval! Ik moest echt even opzoeken wat PBP was, vind het wel interessant. Denk alleen dat je het in het beginstadium prima zelf kunt inderdaad, zou dit eerder doen als je flink bent afgevallen maar de laatste kilo's er niet af krijgt. Ofzo.
Normaal vind ik dat heel veel, maar ik was echt gesloopt en zowel de hartslagmeter daar als mijn eigen Garmin gaven aan dat ik 650 had verbrand, dus dan geloof ik dat maar. 
Castilja schreef:Jeetje, wat doe jij voor werk? 06:00 beginnen ;o Ik moet op schooldagen om 06:00 mijn bed uit en vind dat al een ramp. Ik vraag me altijd af of je met IF echt hongersnood hebt of dat het te doen is. Mijn moeder eet bijvoorbeeld van 12:00-20:00 en vindt dat prima vol te houden. Als je een flink diner hebt en (terwijl je misschien niet zoveel trek hebt) daarna nog een bak kwark naar binnen schuift omdat je na 20:00 niet meer mag eten kan ik me zo voorstellen dat je niet hongerig naar bed gaat.
Castilja schreef:Super lijst trouwens Maanlicht. Grote kans dat je met die work out sowieso de helft ervan weer verbrand hebt, met jouw beweging kun je volgens mij iedere dag wel pizza eten zonder daar van aan te komen
.
met tomatenpuree, ui, tomaat, paprika en mozerella
Heb dit net als diner gehad en het is echt abnormaal lekker en super gezond.