Je hebt echt een prachtige kleur ogen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je hebt echt een prachtige kleur ogen
voelt ook heel kaal.
_Friemel schreef:Eight ik vind de kleur mooi zo! T stoort me niet, denk dat blonde idd te warm was geweest. Mocht je nog een blonde haarkleur zoeken (koel) geef ff een gil ik heb eindelijk sinds jaren een echte asblond gevonden! Is ook echt de enige die er is! Ik had ook altijd het probleem dat het te warm werd...
Jamie wat heb je aan prachtige oogvormHele mooie wing ook!
Elke ik ben benieuwd! Ik ga ook zo aan de knutsel

Heel warm !
ook hier gelijk weer geel. Zelf verven durf ik niet zo goed nadat het een keer echt mislukte en de kapper mij opgelapt heeft
ik had voorheen verf via de kapper, beviel me ook goed maar na dat drama om van rood/zwart terug naar mijn eigen kleur te komen durf ik het allemaal wat minder goed aan. Mijn haar was stro en er is zon groot stuk af gegaan. Ik gebruik nu L'oreal vitamino colour en mijn haar is gelukkig weer helemaal opgekapt. Man wat een doffe ellende was dat
vooral toen ik van rood naar blond ging 
en van mn laatste rode avontuur, wat door de zwangerschap roze uitpakte, ook niet 

is juist een kleur die echt helemaal niet bij mij past als ik iedereen om me heen mag geloven
ik heb ook geloof ik er geen foto's meer van.. maar het is echt de lelijkste grijsxdonkerblond die je maar hebt
zelfs mn wenkbrauwen zijn mooier van kleur
wil uiteindelijk graag een extra kamer met een toilettafel enzo want t staat nu op de eettafel. 

ik heb er eentje donker gemaakt en daar onze medicatie in gestopt