Laura82 schreef:Mij staat zo een lekker moederdag ontbijtje te wachten met afbakbroodje, croissantje, een gekookt eitje en een lekker sapje![]()
En mn man heeft als verrassing voor vanavond oppas geregeld en een restaurantje geboekt
Dat klinkt als een zeer geslaagde moederdag.
Mijn man moest helaas om 11u al werken maar ik heb wel het nieuwe kookboek van Daphne schippers gekregen, boordevol heerlijke recepten. Superblij mee, niet alleen met het boek, maar het geeft aan dat hij er nu ook anders naar kijkt en het niet meer ziet als dat "overdreven gezonde gedoe".
Van de jongste heb ik een getekend fotolijstje gehad en de oudste voldoende zich denk ik wat schuldig en heeft een briefje geschreven met in koeienletters "een fijne moederdag" en zei daarbij dat hij wel iets wilde kopen maar dan nooit een iphone kon kopen (pubers haha) mijn dochter had een sleutelhanger geknutseld en een briefje erbij met hele lieve woorden. En een opdrachtje voordat ik het mocht uitpakken moest ik zo snel kogelijk naar zolder rennen, haar bed aantikken en weer terug, daarna 10 situps en 10 pushups. En zo sportief als ze is, deed ze zelf gewoon mee, en was ze met de pushups een stuk sneller klaar dan ik. Maar een leuke zondagochtend in ieder geval