[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 00:01

Aah aardige gozer hij :D kans dat ik mijn stitch laat upgraden bij hem ^^ De bulbasaur in zijn portfolio is echt liefde ook <3

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 01:41

Hallo iedereen. Ik ben ook gek op tattoos. Heb er nu 2.
1 op mijn onderrug (graad) en 1 op mijn pols.
Afbeelding
Dit is die op mijn pols staat.

En zoiets als deze wil ik op mijn bovenarm
Afbeelding

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 13:13

Heeft iemand aanraders voor tattooshops in Liverpool? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 13:51

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 13:57

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 15:56

En dan nog op t nationale nieuws ook :')

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 16:12

Ja ik zag hem ook! Echt erg...
En dan gaat Kuijt er ook nog zelf zijn handtekening onder tatoeëren..

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 17:08

Helene83 schreef:
Hier mijn tattoo met na het zetten.. voor mij 1 met emotionele betekenis. Toen mijn ma hem zag, zei ze gelijk dat ik die van haar kreeg!

[ [url=m/FPVcR1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel tof!! Was de pijn een beetje uit te houden nog?

Nou het is zo ver hoor, het JEUKT :\ en niet zo'n beetje ook

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 17:23

Ja viel reuze mee.. artiest had er ook voor gekozen om hem net naast mijn scheen te zetten, leek hem een betere plek, dan ga ik daar gewoon in mee natuurlijk.
Ik was echt super zenuwachtig, waarschijnlijk omdat het voor mij toch een emotionele tattoo is.. artiest zei: dat ben je anders nooit.. (anders inderdaad nooit last van) Ging na 10 minuten ook bijna knock out, niet van de pijn.. denk van de zenuwen die ik toen los liet. Nog nooit gehad! :+

Das niet fijn nee.. die jeuk.. ik ben altijd bang dat ik dan in mijn slaap toch er aan ga zitten ofzo. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 18:04

Helene83 schreef:
Ja ik zag hem ook! Echt erg...
En dan gaat Kuijt er ook nog zelf zijn handtekening onder tatoeëren..

Gaat dan miss nog het mooiste worden van heel die tattoo :+ Of zet ie t met pen en trekt die artist het dan over...

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 18:45

Haha.. beiden zouden niet mijn voorkeur hebben. :+
Inderdaad ook bizar dat dit gewoon in het nieuws komt.. hihi..

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 19:02

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 21:10

Morgen tattoo laten zetten, wat weet ik al alleen nog geen concreet idee over de plek
Zou ik tegen de artist kunnen zeggen, kies maar waar u denkt dat ze het beste uitkomt

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 21:48

Wat laat je zetten? Ik zou toch zelf goed nadenken over hoe/wat/waar en ook vooral hoe/wat/waar niet... Het staat er wel voor je leven.

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:42

Helene83 schreef:
Ja viel reuze mee.. artiest had er ook voor gekozen om hem net naast mijn scheen te zetten, leek hem een betere plek, dan ga ik daar gewoon in mee natuurlijk.
Ik was echt super zenuwachtig, waarschijnlijk omdat het voor mij toch een emotionele tattoo is.. artiest zei: dat ben je anders nooit.. (anders inderdaad nooit last van) Ging na 10 minuten ook bijna knock out, niet van de pijn.. denk van de zenuwen die ik toen los liet. Nog nooit gehad! :+

Das niet fijn nee.. die jeuk.. ik ben altijd bang dat ik dan in mijn slaap toch er aan ga zitten ofzo. :\

Hij staat inderdaad wel heel mooi zo hoor, snap dat je er in mee bent gegaan! Zit er toch een soort van druk op he omdat er zoveel emotie aanhangt, toch fijn dat je dat na 10 minuten los kon laten. Ik ging bijna out toen we na 6,5 uur klaar waren en ze nog even wat foto's wilde maken. Nouja prima opzich tot ik na 2 minuten staan ineens bijna flauw viel :oo Toch die adrenaline die dan ineens weg is ofzo, wist niet wat me overkwam _O-

Ik hou het nog vol om niet te krabben, maar om de jeuk tegen te gaan sla ik me zelf steeds in plaats van te krabben :')

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 23:12

Wat een mooie tattoos komen er weer voorbij zeg! Bij mij zit een nieuwe ook weer te kriebelen :=

Wil graag een dromenvanger op mijn heup/ zijkant bovenbeen. Ben zelf momenteel heel erg fan van Onnys tattoos iemand ervaring mee toevallig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 10:58

Omg nog 2 nachtjes slapen *\o/*

Super zin in en doodsbang tegelijk haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 13:22

carineken schreef:
Morgen tattoo laten zetten, wat weet ik al alleen nog geen concreet idee over de plek
Zou ik tegen de artist kunnen zeggen, kies maar waar u denkt dat ze het beste uitkomt

Ik zou m om advies vragen, maar wel goed nadenken over plekken die je zelf echt NIET wilt. Dus niet op zn beloop laten, straks ga je teveel in zijn idee mee, maar ben je achteraf niet blij met de plek. Plek is voor mij net zo belangrijk als het ontwerp zelf.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 14:59

Hmm ik heb art castle een berichtje gestuurd via het contact formulier of het mogelijk is om een afspraak in te plannen met max de artist die daar werkt. nu maken zij alleen afspraken in de shop, dus moet je eerst daar langs en als je niet gelijk dezelfde dag kan ook nog keer opnieuw..

Vind dat wel beetje jammer, het is wel stuk voor ons rijden..
Bij mijn vorige kon ik wel gewoon een afspraak maken nadat ik een globaal idee van het ontwerp had gegeven.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 19:58

@eloya. Ik ben straks 3 keer op en neer geweest, zal nog wel een 4de of 5de keer bijkomen afgezie van het helings process.
1x omdat we wouden kijken voor prijsopgave maar voorgestelde artiest was er alleen maandag en dinsdag dus week erop terug en nu 29 augustus terug voor de tattoo zelf. Trek ik het niet in 1 zit komt er sowiesow nog een 4de of 5de keer bij. Maar ik vind de sfeer daar enorm fijn en dat vind ik al heel fijn.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 21:45

Ja ik snap de reden wel, en vind het ook niet erg als in schandalig ofzo
meer van "jammer"
Maar nu gaan we er gewoon een keer heen ^^ loopt wel los

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 11:30

Ik durf eindelijk even te showen. Bijna 3 weken geleden gezet, portret van mijn lieve maatje die helaas vorig jaar is overleden. Ik wilde iets wat niet super realistisch was met expres beetje 'rommelig' her en der (net zoals het rode blad wat niet helemaal ingekleurd is). Moet her en der klein beetje bijgewerkt worden maar ben er zó blij mee. Moest helemaal huilen daar.. Dit is Aslan. Er onder staat Mon Copain. Wat mijn maatje betekent. Hij staat op mijn linker bovenbeen.
Afbeelding

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 11:44

Wat lief! Ik vind die bladeren heel mooi erbij :)

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 11:49

Bralindy schreef:
Ik durf eindelijk even te showen. Bijna 3 weken geleden gezet, portret van mijn lieve maatje die helaas vorig jaar is overleden. Ik wilde iets wat niet super realistisch was met expres beetje 'rommelig' her en der (net zoals het rode blad wat niet helemaal ingekleurd is). Moet her en der klein beetje bijgewerkt worden maar ben er zó blij mee. Moest helemaal huilen daar.. Dit is Aslan. Er onder staat Mon Copain. Wat mijn maatje betekent. Hij staat op mijn linker bovenbeen.
[ [url=m/yS7zZP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi hoor!!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 12:03

Heel mooi!