Wat suiker betreft, ik heb er echt last van. Trillerig, duizelig, misselijk, hoofdpijn en idd slecht geslapen. Ben maar een beetje verslaafd hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bente12 schreef:Ik gebruik zelf 0% vet kwark van optimel smaak aardbei en dat is het enige wat er qua zoet iets in gaat! Dus dan heb je die suikers niet alleen de bloem is natuurlijk niet super gezond maar het is ook niet de bedoeling dat je ze alle 12 tegelijk eet
Kayleigh_ schreef:Ik zou het etiket van die kwark wel goed lezen want vaak is 0% vet juist boordevol suiker.
MerleSimone schreef:bente12 schreef:Ik gebruik zelf 0% vet kwark van optimel smaak aardbei en dat is het enige wat er qua zoet iets in gaat! Dus dan heb je die suikers niet alleen de bloem is natuurlijk niet super gezond maar het is ook niet de bedoeling dat je ze alle 12 tegelijk eetKayleigh_ schreef:Ik zou het etiket van die kwark wel goed lezen want vaak is 0% vet juist boordevol suiker.
Ja vooral omdat je inderdaad kwark met aardbeiensmaak gebruikt, ik hou sowieso niet van kwark en yoghurt met smaakjes omdat er vaak gewoon echt veel suiker inzit, al zit er dan geen vet in.
Hoe dan ook, ik ga eens kijken naar de etiketten en wie weet maak ik ze dan wel eens! Maken jullie hier zelf trouwens wel eens mueslirepen of koeken? Dat wil ik nog een keer gaan proberen.
k_m schreef:Dat lijkt me idd ook tof om te doen zo mueslirepen maken! Ik had er wel eens met hazelnoten en die vond ik heerlijk, maar ergens vertrouw ik zo dingen recht uit een pakje toch niet helemaal.
Kelly1992 schreef:SharonIndezz schreef:Mijne vandaag
O: 3 fjord crackers filet american met uitjes en beker cranberrysap
T: mineola
L: 2 beschuiten met rundrookvlees
T: appel
A: Ceasar maaltijdsalade
Vind je dit zelf niet heel weinig?