Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BelleTessa

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:24

Heel mooi Suus, en zo mooi gefotografeerd weer!

Ik heb geen PaintPot maar gebruik m'n UD primer potion, werkt voor mij prima.

Iemand heeft heeft een tijdje terug toch zo'n workshop bij Mac gedaan waarbij je het geld kan omzetten in producten? Hoe beviel dat?
Zit er aan te denken om dat eens te doen en dan de 90minuten variant. Ben benieuwd hoe een pro mij kan opmaken en tips en trucs krijgen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:46

Bij de 90 minuten variant moet je juist jezelf leren opmaken. Bij die van 60 of de nog kortere doen zij het met de nadruk op wat je wil leren. Of de ene helft zij en jijzelf de andere. De vriendin waarmee ik ga doet die van 90min en ik die van 60min daarna (volgende week zaterdag) dus daarna kan ik je precies de verschillen uitleggen als niemand me voor is :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:50

Weer veel gekletst zie ik! Helaas was de Sephora dicht toen ik er in de buurt was dus geen make-up voor mij. Heb welgeteld 1x mijn ogen opgemaakt. :')

1 vervelend dingetje is dat ik op vakantie compleet ben uitgebroken ik puistjes, vlekken en bultjes. Het is echt ellende. Eerst dacht ik aan zonneallergie maar dat doet jeuken en dit doet dat niet. Toen ben ik wat gaan opzoeken en kwam ik op Mallorca acne uit en dat komt nog het meeste in de buurt. Het is al een stuk minder, maar nog steeds veel puistjes. -O- Zelfs in mijn puberteit was het niet zoals nu, man man. Overweeg naar een huisarts te gaan.
http://nl.tinypic.com/r/2v0d72p/8
http://nl.tinypic.com/r/ie1gmh/8

Iemand dit ooit gehad?

Prachtige look Suus! Jij weet jouw ogen altijd zo mooi uit te laten komen.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 22:03

Ik heb nu 3 puistjes hier en ik vind het al erg genoeg (ze zijn niet echt heel klein ofzo en mega rood :( )

Dus. Ik weet het niet!

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 22:30

Als ik naar je foto's kijk doet het me denken aan een allergische reactie, zoals een zonne allergie. Misschien eens een zonneblaasjescreme proberen? Of zijn het echt typische puistjes?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 22:43

Zo heftige uitbraak idd :(:)
Thanks meiden :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 23:18

Nadine schreef:
Als ik naar je foto's kijk doet het me denken aan een allergische reactie, zoals een zonne allergie. Misschien eens een zonneblaasjescreme proberen? Of zijn het echt typische puistjes?

Niet zoals ik ze normaal heb eigenlijk. Heb wel vaker puistjes maar niet zoals dit. Het zit meer op elkaar en ze zijn ookgroter. Niet zoals anders in ieder geval. Mijn rug heeft ook meer puistjes en de eerste dag in de zon zaten mijn armen ook onder de rode vlekjes die daarna wegtrokken. Het heeft alleen de eerste dag wat geïrriteerd.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 23:26

Rare uitslag zeg! Maar gelukkig dat het niet jeukt. Dan wordt je helemaal gek :\

Door de filmpjes van Fleur en Lily heb ik nu zin om bij Sephora te shoppen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 08:43

Iemand zei dat ze Le Volume niet fijn vond, ik ook niet in het begin.
Te klonterig.
Maar toen ik hem een paar weken had laten liggen en hij een heel klein tikje was ingedroogd vond ik hem juist super fijn!
Gewoon doorzetten dus, wordt hij steeds fijner :D

Mooi look weer Suus.
Ik gebruik nog steeds Primer Potion, maar wil binnenkort toch ook eens een paint pot halen.

Jemig, dat ziet er inderdaad niet prettig uit.
Geen idee wat het is, maar als het niet redelijk snel weg trekt, zou ik toch even langs de huisarts gaan.

Ik ben gister terug gegaan naar het Kruidvat om de andere Gosh palettes te halen.
Heb mijn NY zaterdag gebruikt en die vond ik zo fijn, dat ik de andere 2 ook graag wilde.
Heb nu de Las Vegas gebruikt en ook die is fijn gelukkig :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 08:45

Ja dat was ik!
Gebruik Le Volume nu een week of drie en ga stug door, te duur om weg te gooien :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 08:55

Wat ook goed werkte bij mij, was iets van een primer er onder.
Estee Lauder Little black primer bijvoorbeeld.
Of als die te duur is, een andere mascara die heel goed separeert, Max Factor clump defy bijvoorbeeld.
Gewoon 1 dun laagje, heb je veel minder klontjes, maar wel het va va voom effect van Le Volume :)

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 09:52

Niniane schreef:
Weer veel gekletst zie ik! Helaas was de Sephora dicht toen ik er in de buurt was dus geen make-up voor mij. Heb welgeteld 1x mijn ogen opgemaakt. :')

1 vervelend dingetje is dat ik op vakantie compleet ben uitgebroken ik puistjes, vlekken en bultjes. Het is echt ellende. Eerst dacht ik aan zonneallergie maar dat doet jeuken en dit doet dat niet. Toen ben ik wat gaan opzoeken en kwam ik op Mallorca acne uit en dat komt nog het meeste in de buurt. Het is al een stuk minder, maar nog steeds veel puistjes. -O- Zelfs in mijn puberteit was het niet zoals nu, man man. Overweeg naar een huisarts te gaan.
http://nl.tinypic.com/r/2v0d72p/8
http://nl.tinypic.com/r/ie1gmh/8

Iemand dit ooit gehad?

Prachtige look Suus! Jij weet jouw ogen altijd zo mooi uit te laten komen.

*komt uit meeleesmodus*
Ik heb dit op mijn rug gehad (in ieder geval zoiets, het ziet er hetzelfde uit), en ben er na een tijdje idd mee naar de huisarts gegaan. Ik heb toen Clindamycine lotion voor mijn gezicht en Differin gel voor mijn rug gekregen. Werkte ontzettend goed!
Wel was dat van mij langdurig en waren de vlekjes en bultjes gewoon voor- en na vormen van puistjes. Maar naar de huisarts gaan is wel aan te raden denk ik, zeker als het op je gezicht zit :)
Laatst bijgewerkt door IMANDRA op 27-07-15 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 09:55

Djilna, o gaaf, ik ben erg benieuwd wat je er van gaat vinden! Laat het me zeker weten :)
En, over welke filmpjes heb jij het?

Die allergie ziet er inderdaad niet uit als zonneallergie, helemaal omdat het niet jeukt.. Toch maar even naar de huisarts gaan denk ik?

Darah, af en toe ben ik Le Volume ook zat, vooral omdat je niet te lang door moet gaan met aanbrengen want dat klontert het dus wel. Als ik m'n kleine spiegel gebruik, breng ik vaak te veel aan, tussendoor kijken in de grote spiegel vanaf een afstandje helpt mij wel te voorkomen te veel aan te brengen.

Vind de nieuwste video van NikkieTutorials niet zo interessant, niet zo "kunstig" als dat ze vaker heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 13:32

Ik vind haar sowieso niet zo...
Weet niet, niet mijn ding denk ik :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 13:42

De look die ze namaakt is ook niet zo heel spannend, maar vind het wel een mooie look.

Vind iemand anders haar soort 'profielfoto' aan de rechterkant ook zo nep/eng? :+

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 14:50

Heeft iemand toevallig dé tip voor een oogpotlood dat muurvast blijft zitten? Ook tijdens een avondje stappen ofzo.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 14:50

Ik vind haar normaal juist wel cool, leuke meid.

Haha ja het is een beetje een poppige foto.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 14:56

Ik vind veel make up echt top, maar ik vind haar over done. Die huid is TE strak, alles is net te strak qua make up. Dat vind ik sonde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 15:03

Oogpotlood vind ik heel persoonlijk.
Ik heb op aanraden van heel veel anderen de stila waterproof smudge stick geprobeerd.
Die blijft bij mij nog geen uur zitten en ik heb altijd zwarte vegen onder mijn ogen -O-

Maar met de Rimmel scandaleyes heb ik nergens last van en die blijft ook nog eens heel goed zitten bij mij.
En hij is stukken goedkoper :D

Ik vind haar looks vaak wel heel mooi, maar ik vind haar inderdaad ook vaak te flawless.
Het eindresultaat is vaak zo strak, dat ze niet echt meer lijkt.
Persoonlijk hou ik daar gewoon niet van.

Maar ze is wel echt onwijs goed met make-up!

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 15:03

Te strak? Wat bedoel je precies?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 15:04

Weet iemand hoeveel kortingskaarten je maximaal kan inwisselen bij de douglas? :') Ik heb nog een bon liggen van 25% korting, 5 euro verjaardagskorting en een cadeaukaart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 15:05

Strak afgewerkt.
Nergens een plooitje te zien op haar gezicht.
Alles is bedekt, waardoor haar natuurlijke huid niet meer te zien is.
Alsof ze gefotoshopt is.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 15:08

Zoals ik al eerder heb gezegd vind ik dat ze ontzettend goed is en veel talent bezit. Maar het is voor mij te nep inderdaad, niet mijn ding. Al denk ik dat je wel veel van haar kan leren :)

Leverage schreef:
Weet iemand hoeveel kortingskaarten je maximaal kan inwisselen bij de douglas? :') Ik heb nog een bon liggen van 25% korting, 5 euro verjaardagskorting en een cadeaukaart.

Zou het gewoon even proberen :Y)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 15:08

Ik doelde op elke's reactie, die van jou snap ik wel ja :P.
Ik denk ook dat het in real life er niet zo mooi uitziet. Denk dat de belichting en camera wel meewerken aan het poppige effect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 15:09

Oh _O-