Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sleeper schreef:X_Michelle_X schreef:Wie van jullie gaat er mee doen met de dam tot dam?
Ik wil, maar moet tot april wachten voordat ik een kaartje kan kopen. Maar als dat niet lukt wacht ik rustig af totdat ze aug/sept om je oren vliegen omdat mensen niet kunnen/geblesseerd zijn ed. Ga jij hem lopen?
Sleeper schreef:Onwijs zenuwachtig voor mn eerste ren. Heb een 12 km startbewijs maar ga voor starten voor de 5 km. De afstand zal geen probleem zijn maar desondanks heb ik kriebels in mn buik.
Hwn, ben je echt alleen met schoenen uit de Decathlon gelopen of tassen vol andere hardloop kleding?
Supervixen schreef:Net nog een paar van mijn favoriete hardloopschoenen besteld (saucony triumph iso 2). Ze gaan uit de collectie en dit waren tot nu toe de enige schoenen waar ik geen blaren mee liep boven de 10km. Ik durf er ook niet op te vertrouwen dat ik even goed loop met de opvolger. Die is ook ruim 50 euro duurder, dus dat scheelt nogal.
Nu nog op zoek naar een goed paar trailschoenen. Ik heb asics, maar ook daar krijg ik blaren van. Heeft iemand ervaring met de trailschoenen van saucony?
Hinke schreef:@hwn klinkt goed, fijn meelooppaard dus! Krijg jij ook van die gekke blikken van mensen? Men vindt het toch gek Ga het zelf ook weer oppakken met mijn twee paarden nu het langer licht is.