Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaatje schreef:Citaat:Ik lijn al bijna 13 weken en was vanmorgen meer dan tien kilo kwijt.
Ik loop bij een dieetiste.
Oh wat goed van je . Doorzetter hoor.
In ieder geval ben ik blij te horen dat je kunt afvallen ook als je niet kunt sporten.
Heb je geen honger?
Anke98 schreef:Ben nog niet gestopt hoor ik doe mn best om iets meer te eten maar wil nog voor mezelf wat gewicht kwijt
Anke98 schreef:Ik vind dat het zat is alleen moet je nu niet 100% op mij uitgaan
Anke98 schreef:Maar op die heupen wil het maar niet weg alleen de taille gaat langzaam weg
Madeira_ schreef:Goed bezig meiden!
Ik kom net terug van de 3e lesschema met Evy (samen met mijn moeder). Ondanks de warmte merk ik wel dat mijn conditie beter wordt, vond het makkelijker dan de eerste 2 keren, ondanks dat ik het toen ook goed volhield.
Vandaag een net dagje achter de rug. Straks lekker douchen. Ik zoek nog iets wat ik vanavond als tussendoortje kan eten. Ik heb al 2x fruit gehad (kersen en abrikozen) en ook al groente extra (cherrytomaatjes). Zoek dus iets als eiwit.. denk iets van yoghurt/kwark..
Citaat:Ik heb ook wel een stok nu achter de deur he en dat is de pijn die ik al jaren heb en door dat mijn operatie van vorig jaar niet gelukt is en ik een nieuwe heup moet is dit doen om te proberen als ik minder weeg ik hopelijk minder pijn heb. Ik moet wel een heup maar de ziekenhuisDok hoop als de pijn minder is we het ff uit kunnen zingen tot ik wat ouder ben.
wollie2004 schreef:Dat laatste hoop ik ook ja, mijn moeder heeft 10 jaar geleden ook een nieuwe heup gekregen.... is altijd afwachten hoelang die meegaat...
Hier wil de weegschaal niet bewegen, ik vermoed dat dat grotendeels door het warme weer komt, drink me het ongans en eet verder heel netjes...
Monnie_ schreef:en wanneer ga jevanmiddag
?
_Tarzan schreef:Welkom terug bonjoy
Hoe ga je die laatste kilo's aanpakken?
Charlotte, hier hetzelfde probleem (bij mij is de weegschaal zelfs weer naar boven gegaan!) maargoed ik krijg niet eens m'n ring van m'n vinger dus ik vermoed dat ik een spons ben op het moment en veel vocht vasthoud! Dus vandaag maar weer veel drinken en goed eten