Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nelleke_

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 10:15

Die reizen zijn vaak persreizen en dat betekent ook dat ze daar dus aan het werk zijn. :)

Ze krijgen nieuwe collecties etc allemaal thuisgestuurd (al heb ik het idee dat Vera ook wel redelijk wat zelf koopt), maar ze moeten wel regelmatig posts hieraan wijden om de grote merken tevreden te houden. Ik kan me bijv. voorstellen dat de persreizen en enorme toestroom aan producten bij Beautygloss wat gaat afnemen.

Verder zie ik dat de meeste meiden de hele dag bezig zijn met hun werk, hun hele leven draait om hun werk. Daar ben ik niet jaloers op hoor.

Als ze een weekje privé op vakantie willen moeten ze de weken daarvoor enorm overwerken om vooruit te werken, ook daar ben ik niet jaloers op. En verder, als ze ziek zijn gaat hun blog gewoon door, als er iemand in de familie overlijdt gaat de blog gewoon door etc.

Dus ja, tuurlijk, op het eerste gezicht lijkt het alleen maar glamour, maar uiteindelijk is het gewoon werk. Ik denk dat het best pittig is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 10:38

Tuurlijk is het pittig, maar ze hebben de baan van hun dromen, hobby omgezet in werk. Hoeveel mensen kunnen dat nou zeggen? :D

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 10:45

Inderdaad zijn dat soms persreizen, maar ook persoonlijk maken ze prachtige reizen waar de meeste mensen alleen maar van kunnen dromen. Volgens mij werken ze daar inderdaad best hard voor. En ik denk ook dat voor sommigen die haatcomments die toch weleens voorkomen niet heel makkelijk zijn. Niet iedereen kan daar even goed mee om. Maar alsnog denk ik dat ze echt overbetaald worden. Nu goed, dat vind ik wel van meer beroepen terwijl andere imo totaal onterecht onderbetaald worden..

Ik ga binnenkort verhuizen en krijg nu van moeder de kaptafel van IKEA *\o/*

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 11:50

En ze moeten niet schrijven over producten die ze krijgen, ik weet dat zeker Cynthia niet eens de helft behandeld van wat ze binnen krijgt maar enkel wat ze interessant vind en logisch ook :)
Idd is t veel werk maar aan de andere kant hobby omgezet in werk dus geeft ook veel energie en 2 artikelen per dag is geen dagtaak. Tuurlijk komt er genoeg anders bij kijken maar geloof echt niet dat ze heel veel meer uren maken dan een directeur (wat ze in principe ook zijn) :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 11:55

Ik vind Cynthia's haar zo mooi, moet altijd aan de herfst denken _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 12:04

Ja ik heb t zo gehad, vind t ook geweldig.. Helaas blijft de kleur bij mij niet mooi en lijkt de uitgroei grijs :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 12:24

_O- _O-

Ik ga altijd naar Rob Peetoom en ik vind verven dan echt veel te duur. :=

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 12:56

Ik vind ook dat ze heel mooi haar heeft! :j Echt leuk. Ik vind ook dat ze heel erg goed staat met haar haren in een staart, terwijl ik dat van de meerderheid van de bevolking niet vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 13:43

Anthea schreef:
_O- _O-

Ik ga altijd naar Rob Peetoom en ik vind verven dan echt veel te duur. :=

Ik ga idd ook altijd naar Rob Peetoom maar doe het verven lekker thuis met een pakje hoor := Vind een knipbeurt daar al duur genoeg haha.

Verder weet ik wel zeker dat die meiden heel erg hard werken. Twee artikelen per dag online (de meesten dan). In het schrijven van een artikel gaat echt wel wat meer tijd zitten dan veel mensen denken, en dan ook nog eens foto's erbij maken.. Die persreisjes en de gratis make-up zijn echt wel verdiend. Verder verdienen ze hun geld vooral met advertorials, dus producten toegestuurd krijgen en daar dan een soort advertentie voor schrijven. En natuurlijk de reclame op een dag. Met zo veel unieke bezoekers genereer je daar echt een fortuin uit. Het appartement van Veracamilla kost geloof ik boven de 1000 euro per maand, en ze heeft nog genoeg geld over om ruim te leven en make-up te kopen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 14:53

Ik snap echt niet hoe Veracamilla zo'n succes is _O- Good for her :))

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 15:41

O ik onderschat t ook niet hoor Emma, ik weet hoeveel tijd t kost :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 15:43

Bedoelde het ook niet specifiek tegen jou gericht ofzo ;) maar het is wel gewoon een fulltime baan, als het niet meer dan dat is.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 15:45

Ja moet toen ik m'n berichten terug las kon ik me voorstellen dat t wel naar mij was, niet alles even handig geformuleerd. Ik denk ook dat t een fulltime + baan is maar ik vergelijk t dan met een directeur (in feite zijn ze dat ook over hun blog / bedrijf) en die heeft ook geen 40 urige baan over t algemeen. Maar beide worden daar ook dik voor betaald. Ik zou 1000% zo met deze meiden willen ruilen, lijkt me geweldig. Mogen zij mijn baantje :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 15:50

Haha ik zou ook wel met ze willen ruilen ja, maar aan de andere kant zou ik heel bang zijn voor het uitzichtloze. Op een gegeven moment houdt het toch op met je blog en wat ga je dan doen? Die meiden gaan allemaal niet studeren en hebben behalve hun blog dus ook geen vangnet...

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 15:57

Ik zou echt geen (succesvolle) blogger willen zijn. Ten eerste herkend iedereen je dan en weten ze van alles over je, want ik denk dat je je privé toch niet altijd helemaal afgeschermd kan houden. En idd, als je blog een beetje aan z'n einde loopt, wat dan? Daarnaast, dat altijd artikelen schrijven en foto's overal van maken enzo. Volgensmij kan je dan nooit even lekker zitten, want er is altijd wel wat te doen (beetje hetzelfde idee als met school, dat je altijd wel iets te lezen of schrijven hebt :P ). De makeup die ik wil hebben koop ik toch wel, en ik vind mijn opleiding leuk en denk uiteindelijk ook wel een goeie baan te vinden dus dan heb ik alsnog wel genoeg geld. En reisjes boek ik dan zelf wel, op persreisjes moet je ook maar van alles doen wat in het programma staat.

Ik denk dat als je echt goed bent je er dan best nog wel tussen kunt komen. Kijk maar naar Mascha, daar is nu eigenlijk een plekje vrij gekomen omdat zij nu iets heel anders doet dan wat ze oorspronkelijk deed. Ik denk dat de andere blogs ook niet voor eeuwig populair blijven, als je echt goed bent dan kom je er wel en dat was aan het begin van het bloggen ook al zo. Als je op tijd begonnen zou zijn dan wil dat natuurlijk ook niet meteen zeggen dat je dan ook zo zou zijn uitgegroeid. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 16:04

Je ziet ook dat veel bloggers (niet alleen Nederlandse) hun beroemdheid een beetje gaan uitsmeren door bijvoorbeeld een boek te schrijven of grote samenwerkingen aan te gaan met grote bedrijven (Tanya Burr met haar eigen lipgloss bijvoorbeeld). Denk dat je het op die manier nog wel wat langer kunt volhouden, maar bloggen op het kaliber waarop die Nederlandse meiden het doen is denk ik niet echt winstgevend voor een lange tijd

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 16:24

Sorry even egopost, lees later bij :D gisteren LK binnen en net even snel een look gemaakt met Cranberry en Lingering Kiss.
http://instagram.com/p/s7dUj9Nvhi/

Wel met filter, ik heb een vermoeid hoofd na werkweek kantoor en 2 dagen Horse Event :o

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 16:31

Wat ben jij knap Djilna! Oogschaduw en lipstick staan je supermooi. :)
Haha en je hebt me geïnspireerd Cranberry ook weer eens te gebruiken. :P

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 16:52

Alles is er nu alweer af, even bos in met knollie :)

Ook LK is bij mij trouwens minder donker dan ik bij veel andere mensen zie, grappig!

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 17:45

Nog even over Livelifegorgeous, alweer een post over een Mulberry tas;_; Niks ertegen oid maar ze blijven maar over die dingen posten-.-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 18:15

Ik volg hun niet :) dus ik heb geen idee waarover het gaat.

Ik begin nu ook al een nagellak obsessie te creëren. Ben al aan het kijken welke er van MAC mooi zijn.
Oh temptalia.com wat hou ik van je <3

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 18:16

Eerlijk? Mac lakjes zijn niet echt zo geweldig, ik vind dat ze heel erg snel slijten:<

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 18:16

Is dat zo? ik heb geen ervaring met hun nagellak namelijk!

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 18:18

Yup! Bij mij slijten ze in ieder geval megasnel en ik doe niet vaak de afwas oid, heb meestal hetzelfde met Chanel! Opi en Anny all the way!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 18:20

Ja met Chanel heb ik het ook,

Ik ben veel in de stallen bezig dus opzich is het dan niet zo vreemd. Werkt zo'n topcoat echt?