Wat het precies voor de pil weet ik niet maar van de implanon en spiraal weet ik dat je ongeveer 6 maanden rekening moet houden met een onregelmatige cyclus?
Vervelend maar gelukkig is het niet veel en hopelijk ben je er snel vanaf!
Zijn er hier mensen die hormoon vrij werken met temperaturen? Zo'n rete duur apparaatje dat koppelt aan een app?
Lang verhaal kort: spiraal wil ik niet door een niet zo'n fijne ervaring toen ik dat wel probeerde.
Gewone pil is niet sterk genoeg en jarenlang 3-fase pil gehad maar ging ik ook af en toe doorheen maar zou ik eigenlijk niet mogen krijgen ivm verhoogde kans op trombose.
Nu al een jaar de Implanon maar nog steeds flink onregelmatig en soms een maand aan de gang.
Dus dan blijft er niet veel meer over
Ik wil absoluut geen zwangerschap en ben daar best wel 'bang' voor dus zoek wel iets betrouwbaars uiteraard. (Nog te jong voor een sterilisatie

)
Toen ik mijn moeder vertelde dat ik hormoon vrij en dan temperaturen overweeg, gingen bij haar alle alarmbellen af zegmaar terwijl ik juist lees dat het wel betrouwbaar is?
Zonder hormonen heb ik wel echt last van mijn menstruatie. Nu zie ik steeds meer voorbij komen over 'leven met je cyclus' en dat je dus je lichaam kan ondersteunen door bepaalde voedingsmiddelen of vitamine oid dat je menstruatie zelf minder intens wordt?
Ik ken Fit Female Academy maar zoek hier eigenlijk meer informatie of accounts over. Iemand zelf ervaringen of wat accounts die aangeraden kunnen worden?