Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik neem aan dat er wel al eens een professional meegekeken heeft? 
Roosch schreef:Wat jammer dat het niet lijkt te werken purnyIk neem aan dat er wel al eens een professional meegekeken heeft?
Ben benieuwd wat het gaat brengen, Aight!
purny schreef:Roosch schreef:Wat jammer dat het niet lijkt te werken purnyIk neem aan dat er wel al eens een professional meegekeken heeft?
Ben benieuwd wat het gaat brengen, Aight!
Ik heb onder behandeling gelopen van een diëtiste. Maar het was ook iedere maand weer die frustratie van zo hard je best doen en geen onsje eraf.

kan een ziekenhuis niet meer voor jou betekenen? Daar zijn programma's voor dacht ik mij te herinneren. Zal vast ook moeilijk worden maar als je echt belemmeringen heb er van kom je misschien ook wel in aanmerking voor vergoed liposuctie?
. Ik eet in het weekend wel een min of meer hetzelfde, ik werk onregelmatig dus het weekend verplaatst zich doordeweeks. Ik sport 3-4 keer in de week, hoe veel calorieën ik verbrand voerde ik eerst in a.d.h.v. de apparaten aangaven, maar wellicht dat een sporthorloge daar accurater in is? Stap 1 is in ieder geval de keukenweegschaal haha. Ik vat het overigens helemaal niet op als kritiek hoor, juist fijn als mensen een beetje mee kunnen denken! 
Wat betekent Foxy als ik mag vragen?
Op de één of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om daar vanaf te blijven. Daarvoor ging dat helemaal prima en misschien ook omdat ik het niet in huis had.
en ik merk dat dat de afgelopen maanden gezorgd heeft voor een paar kg extra, die ik graag weer kwijt wil. Voel me niet meer helemaal lekker in mijn lichaam en word niet meer zo blij van mijn spiegelbeeld. Echt tijd om daar weer de focus op te gaan leggen dus... 
.
.
geeft echt inzichten!
Zo ook bijvoorbeeld laatst bij mijn moeder gegeten en besloten geen toetje te nemen omdat ik door het avondeten al vrij hoog zat, ben dan toch ook wel trots dat dat lukt.
Volgens mij verkopen ze in Nederland ook wel vergelijkbare dingen.
goed bezig dus! Amandavd schreef:Ik herken veel van wat hier gezegd wordt. Ik merk dat ik nog steeds aan het worstelen ben met het weer op te pakken na de vakantie. Misschien moet ik tijdelijk een afvalpauze nemen, niet alles loslaten maar mijn kcal doel even op onderhoud zetten.
.