Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nirvana_ schreef:Ik weet even niet meer wat te doen...
1,5j geleden viel ik zonder echt iets gedaan te hebben zo'n 7 kilo af in een half jaar tijd. Toen een half jaar zo gebleven, en sindsdien eigenlijk dat gewicht weer aangekomen.
ik wil er zó graag weer van afmaar heb eigenlijk in al die tijd niks veranderd in mijn eet/beweegpatroon. Ik had die periode wel echt veel minder honger, ik lijk nu de 'honger' fase bijna over te slaan, ga van 'trek' naar 'ik moet NU eten want ik word duizelig'
Voel me niet fit, niet lekker, geen energie, maag protesteert bijna standaard na eten...
Ik heb niet het idee dat ik nu echt moet gaan dieeten, denk niet dat mijn lichaam dat leuk gaat vinden, maar ook geen idee meer hoe ik dit oplos. Alles lijkt bijna uit balans te zijn?
Hoor graag of er toevallig lotgenoten zijn hier!
Nirvana_ schreef:Ik ben mijn hele leven nog niet naar de huisarts geweest, dus wordt even uitzoeken hoe dat werktvoel me ook niet echt beroerd, gewoon steeds net niet lekker. Nu ook weer.
Ik zat zelf te denken of ik niet iets van gluten of koolhydraten moet gaan vermijden. Maar een tripje HA en een bloedonderzoek kan geen kwaad. Komen daar ook je vitamines/mineralen uit? Dat is sowieso goed om eens naar te kijken en zonodig aan te vullen
Bedankt voor de reacties! Toch hier eens actie op ondernemen, laat het al een paar maanden zo aanmodderen