Ik moet toch ook eens falsies proberen, heb ze wel al liggen maar nog niet het juiste moment en de rust gehad, naar werk is ook weer zo wat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:Ik ben in mijn team op kantoor de enige vrouw dus dat scheeltkan ik allicht eens doen dan!
Woensdag werk ik thuis en dan wou ik ook eens proberen wat routine in te bouwen in mn makeup. Hoe lang besteden jullie tijd aan make-up 's ochtends? Incl foundation etc?
velvetblack schreef:Jeej nog een wimper addict!! Staat je prachtig. Maakt een look zo mooi af.
Melati, wauw! Wat een super gave look!!! Complimenten
Ik ben er vandaag, woensdag, donderdag, vrijdag en zondag suus! Gezellig
Vandaag heb ik Stone lipstick gedragen met Frosting eroverheen (een witte lipstick) en een keer voor wat gekkere wimpers gegaan
[ [url=m/WtL6b8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Arrogante kop erbij haha!
En ik stond er vanochtend zo bij langs de snelweg (mijn tank ging minder lang mee dan ik dacht)
[ [url=m/QCOkGf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jans schreef:Ik ben in mijn team op kantoor de enige vrouw dus dat scheeltkan ik allicht eens doen dan!
Woensdag werk ik thuis en dan wou ik ook eens proberen wat routine in te bouwen in mn makeup. Hoe lang besteden jullie tijd aan make-up 's ochtends? Incl foundation etc?
linoleum schreef:Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik doe 's morgens minder dan 3 kwartier over douchen, aankleden en opmaken. Draag altijd fullface make-up. Alleen haar doe ik niet uitgebreid als ik naar werk ga, borstel erdoor en klaar. Rest droogt vanzelf wel.
Shizzel schreef:Oudjaarsavond had ik een donkere look gemaakt, met de Naked Basics en Colourpop White Rabbit op de ogen. Op de lippen is Colourpop Baracuda.
Shizzel schreef:Voor de budgetmakeup: ik zou gaan voor Make Up Revolution (vaak bij Kruidvat, de choco palettes, of bij Etos de hele collectie) of inderdaad Sleek. W7 gebruik ik alleen een bronzer van maar voor de rest ben ik totaal niet weg van het merk. Zonde van het geld. MUR daarentegen vind ik geweldige palettes hebben.
SteffiiY, je hebt de wimpers al aardig dicht bij je wimperrand in de buurt.Nog een klein beetje en je bent er.
Wat mij helpt is ze aanbrengen met een pincet.
Jettie, wat heb jij een vrolijke uitstraling!
Melati, mooie look! En wat zet jij een prachtige wing.
DS, knetter, jij moet gewoon vaker falsies dragen. Wat een babe ben je toch.
Yaella, heel mooi je look zo, toch heel anders dan normaal omdat je goud erbij hebt gedaan- zo! Oogt wat luchtiger en licht.
Mondy, wat staat Magic Wand je mooi!
Elke, vind je lipstick en wenkbrauwen echt prachtig zo.Wimpers wat minder fan omdat ik ze wat te lang vind naar boven, maar kan me voorstellen dat het bij looks heel gaaf kan zijn!
En Eight, wat staat Androgyny jou GAAF.
Ik doe er (op het moment) 30-45 minuten over. Ja, sloom, maar is wel 'mijn' tijd in de ochtend.Sommige dagen kies ik er ook bewust voor om alleen wenkbrauwen/eyeliner/mascara/lipstick te doen, maar als ik de tijd heb dan gaat die hele full face erop.
Afgelopen dagen weer wat met make-up gedaan en het zal ongetwijfeld niet iedereens ding zijn maar wilde ze toch showen.Zoals de laatste tijd: enorm veel problemen met het licht. Mijn telefoon maakt de ene plek op mijn gezicht donkerder dan de ander, ik zie zelfs op de foto's dat mijn hals lichter is terwijl het toch echt dezelfde kleur is als mijn gezicht.... sterker nog, op de foto's lijkt mijn nek GROEN?! Word gek van slecht licht, ik kan niet wachten tot het weer zomer is.
Heb nu ook maar een selfielichtje gekocht, hopen dat dit iets gaat helpen want werd een beetje moedeloos van de lelijke en afwijkende selfies de laatste tijd.
Oudjaarsavond had ik een donkere look gemaakt, met de Naked Basics en Colourpop White Rabbit op de ogen. Op de lippen is Colourpop Baracuda. (Heerlijk, m'n kop zo groot op een scherm)
[ [url=m/naZDsa.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vandaag had ik weer totaal het tegenovergestelde. Modern Renaissance palette erbij gepakt voor de kleur Love Letter en verder met Colourpop Koosh over het ooglid. Op de lippen is een combinatie van Colourpop Parker en Colourpop Sunday. En: GEEN eyeliner!
[ [url=m/h6TAqN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/khBVcy.jpg]Afbeelding[/url] ]