[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 21:36

Friem dr Organic is heerlijk! Echt een van mijn favo merken voor huidspul <3

Ik moet toch ook eens falsies proberen, heb ze wel al liggen maar nog niet het juiste moment en de rust gehad, naar werk is ook weer zo wat :))

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 21:45

Ik vind het echt afgrijselijke wimpers elke :') welke zijn dat?

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 21:57

Ik vind je wimpers ook niet zo geslaagd :o rest van je look wel!

@jans: Gewoon doen! Opplakken die hap en gaan met die banaan. Gewoon naturele kiezen. Enigste mensen die het zien zijn vrouwrn. Mannen hebben het vaak toch niet door wat je draagt.

Ooh helemaal vergeten te zeggen:
GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN!!! moge je wenkbrauwen altijd on point zijn en je highligther on fleek *D

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 22:01

Vind je wimpers ook minder, maar wel grappig voor een keertje.
Balen van je auto!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 22:08

Ik ben in mijn team op kantoor de enige vrouw dus dat scheelt :)) kan ik allicht eens doen dan!

Woensdag werk ik thuis en dan wou ik ook eens proberen wat routine in te bouwen in mn makeup. Hoe lang besteden jullie tijd aan make-up 's ochtends? Incl foundation etc?

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 22:18

Ik hou wel van over the top falsies, ik vind deze dus ook we gaaf :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 22:19

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Ik doe 's morgens minder dan 3 kwartier over douchen, aankleden en opmaken. Draag altijd fullface make-up. Alleen haar doe ik niet uitgebreid als ik naar werk ga, borstel erdoor en klaar. Rest droogt vanzelf wel.

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 23:10

Ik vind die falsies ook wel gaaf eigenlijk! Wel flink balen dat je zo langs de snelweg staat s'ochtends vroeg!!

Ik doe nog heel lang over mijn make-up...maar ben ook pas begonnen :o
Morgenochtend gaan m'n wenkbrauwen er dan echt aan geloven, haha...ben heel nieuwsschierig hoe het gaat worden

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 23:42

Haha klopt, het zijn aparte wimpers :') hele theatrale. Had ze al wat vaker gebruikt en dus eigenlijk al beetje over datum haha. Het zijn de #44 van mac. Ze kunnen heel tof zijn, als ze onder je bovenwimpers geplakt zijn. Maar daar had ik geen tijd voor deze ochtend

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 23:53

Eronder plakken :wow:
Erboven is al zowat onmogelijk voor mij _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 00:34

Vind ze niet vol genoeg want vind ze wel gaaf maar wat sprieterig..
Ik kom misschien woensdag elk.. ben vriendlief aant overhalen hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 00:59

Voor de budgetmakeup: ik zou gaan voor Make Up Revolution (vaak bij Kruidvat, de choco palettes, of bij Etos de hele collectie) of inderdaad Sleek. W7 gebruik ik alleen een bronzer van maar voor de rest ben ik totaal niet weg van het merk. Zonde van het geld. MUR daarentegen vind ik geweldige palettes hebben. :j

SteffiiY, je hebt de wimpers al aardig dicht bij je wimperrand in de buurt. :D Nog een klein beetje en je bent er. *\o/* Wat mij helpt is ze aanbrengen met een pincet.

Jettie, wat heb jij een vrolijke uitstraling!

Melati, mooie look! En wat zet jij een prachtige wing.

DS, knetter, jij moet gewoon vaker falsies dragen. Wat een babe ben je toch. <3

Yaella, heel mooi je look zo, toch heel anders dan normaal omdat je goud erbij hebt gedaan- zo! Oogt wat luchtiger en licht. :)

Mondy, wat staat Magic Wand je mooi!

Elke, vind je lipstick en wenkbrauwen echt prachtig zo. <3 Wimpers wat minder fan omdat ik ze wat te lang vind naar boven, maar kan me voorstellen dat het bij looks heel gaaf kan zijn!

En Eight, wat staat Androgyny jou GAAF. :oo <3

Jans schreef:
Ik ben in mijn team op kantoor de enige vrouw dus dat scheelt :)) kan ik allicht eens doen dan!

Woensdag werk ik thuis en dan wou ik ook eens proberen wat routine in te bouwen in mn makeup. Hoe lang besteden jullie tijd aan make-up 's ochtends? Incl foundation etc?

Ik doe er (op het moment) 30-45 minuten over. Ja, sloom, maar is wel 'mijn' tijd in de ochtend. <3 Sommige dagen kies ik er ook bewust voor om alleen wenkbrauwen/eyeliner/mascara/lipstick te doen, maar als ik de tijd heb dan gaat die hele full face erop. :j

Afgelopen dagen weer wat met make-up gedaan en het zal ongetwijfeld niet iedereens ding zijn maar wilde ze toch showen. :)) Zoals de laatste tijd: enorm veel problemen met het licht. Mijn telefoon maakt de ene plek op mijn gezicht donkerder dan de ander, ik zie zelfs op de foto's dat mijn hals lichter is terwijl het toch echt dezelfde kleur is als mijn gezicht.... sterker nog, op de foto's lijkt mijn nek GROEN?! Word gek van slecht licht, ik kan niet wachten tot het weer zomer is. -O- Heb nu ook maar een selfielichtje gekocht, hopen dat dit iets gaat helpen want werd een beetje moedeloos van de lelijke en afwijkende selfies de laatste tijd. :')

Oudjaarsavond had ik een donkere look gemaakt, met de Naked Basics en Colourpop White Rabbit op de ogen. Op de lippen is Colourpop Baracuda. (Heerlijk, m'n kop zo groot op een scherm :+)

Afbeelding

En vandaag had ik weer totaal het tegenovergestelde. Modern Renaissance palette erbij gepakt voor de kleur Love Letter en verder met Colourpop Koosh over het ooglid. Op de lippen is een combinatie van Colourpop Parker en Colourpop Sunday. En: GEEN eyeliner! :))

Afbeelding

Afbeelding

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 09:15

velvetblack schreef:
Jeej nog een wimper addict!! Staat je prachtig. Maakt een look zo mooi af.

Melati, wauw! Wat een super gave look!!! Complimenten

Ik ben er vandaag, woensdag, donderdag, vrijdag en zondag suus! Gezellig :D

Vandaag heb ik Stone lipstick gedragen met Frosting eroverheen (een witte lipstick) en een keer voor wat gekkere wimpers gegaan

[ [url=m/WtL6b8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Arrogante kop erbij haha!

En ik stond er vanochtend zo bij langs de snelweg (mijn tank ging minder lang mee dan ik dacht)

[ [url=m/QCOkGf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind dat je de wimpers onwijs goed kan hebben, het zal niet snel mijn keus zijn, maar bij jou staat het goed :D :j! O jee..... tank inmiddels weer vol :+

Jans schreef:

Gewoon doen! Zal je vast prachtig staan :)

linoleum schreef:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Ik doe 's morgens minder dan 3 kwartier over douchen, aankleden en opmaken. Draag altijd fullface make-up. Alleen haar doe ik niet uitgebreid als ik naar werk ga, borstel erdoor en klaar. Rest droogt vanzelf wel.

Ik ben ook vaak met een half uur wel klaar hoor :)

Shizzel schreef:
Oudjaarsavond had ik een donkere look gemaakt, met de Naked Basics en Colourpop White Rabbit op de ogen. Op de lippen is Colourpop Baracuda.

Wauw Wauw Wauw! Die donkere kleuren horen gewoon bij jou! Zo mooi! Ooit ga ik ook leren oogschaduwen :') :+

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 09:35

Wauw Shizzel die donkere kleuren staan je zo gaaf :+:

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 09:51

Shizzel die kleuren staan je ontzettend mooi <3

Ook hier slecht licht :(
Maar vandaag het zachtroze en bruintinten van de chocolate palette en ce CP Cami.

Afbeelding
Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 11:45

Shizzel schreef:
Voor de budgetmakeup: ik zou gaan voor Make Up Revolution (vaak bij Kruidvat, de choco palettes, of bij Etos de hele collectie) of inderdaad Sleek. W7 gebruik ik alleen een bronzer van maar voor de rest ben ik totaal niet weg van het merk. Zonde van het geld. MUR daarentegen vind ik geweldige palettes hebben. :j

SteffiiY, je hebt de wimpers al aardig dicht bij je wimperrand in de buurt. :D Nog een klein beetje en je bent er. *\o/* Wat mij helpt is ze aanbrengen met een pincet.

Jettie, wat heb jij een vrolijke uitstraling!

Melati, mooie look! En wat zet jij een prachtige wing.

DS, knetter, jij moet gewoon vaker falsies dragen. Wat een babe ben je toch. <3

Yaella, heel mooi je look zo, toch heel anders dan normaal omdat je goud erbij hebt gedaan- zo! Oogt wat luchtiger en licht. :)

Mondy, wat staat Magic Wand je mooi!

Elke, vind je lipstick en wenkbrauwen echt prachtig zo. <3 Wimpers wat minder fan omdat ik ze wat te lang vind naar boven, maar kan me voorstellen dat het bij looks heel gaaf kan zijn!

En Eight, wat staat Androgyny jou GAAF. :oo <3

Jans schreef:

Ik doe er (op het moment) 30-45 minuten over. Ja, sloom, maar is wel 'mijn' tijd in de ochtend. <3 Sommige dagen kies ik er ook bewust voor om alleen wenkbrauwen/eyeliner/mascara/lipstick te doen, maar als ik de tijd heb dan gaat die hele full face erop. :j

Afgelopen dagen weer wat met make-up gedaan en het zal ongetwijfeld niet iedereens ding zijn maar wilde ze toch showen. :)) Zoals de laatste tijd: enorm veel problemen met het licht. Mijn telefoon maakt de ene plek op mijn gezicht donkerder dan de ander, ik zie zelfs op de foto's dat mijn hals lichter is terwijl het toch echt dezelfde kleur is als mijn gezicht.... sterker nog, op de foto's lijkt mijn nek GROEN?! Word gek van slecht licht, ik kan niet wachten tot het weer zomer is. -O- Heb nu ook maar een selfielichtje gekocht, hopen dat dit iets gaat helpen want werd een beetje moedeloos van de lelijke en afwijkende selfies de laatste tijd. :')

Oudjaarsavond had ik een donkere look gemaakt, met de Naked Basics en Colourpop White Rabbit op de ogen. Op de lippen is Colourpop Baracuda. (Heerlijk, m'n kop zo groot op een scherm :+)

[ [url=m/naZDsa.jpg]Afbeelding[/url] ]

En vandaag had ik weer totaal het tegenovergestelde. Modern Renaissance palette erbij gepakt voor de kleur Love Letter en verder met Colourpop Koosh over het ooglid. Op de lippen is een combinatie van Colourpop Parker en Colourpop Sunday. En: GEEN eyeliner! :))

[ [url=m/h6TAqN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/khBVcy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Beide looks zijn echt ZO mooi shizz! Maar even een over die laatste. Die kleurkeuze en blending skills. Echt zooo nice! Dat rose en lichte staan zo mooi bij elkaar he

Mondy, dit vind ik je toch wel echt het mooiste staan meid. Super mooi en goed voor je oogvorm!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:28

Groen Shiz := ik zie het inderdaad. Ik ben de winter ook wel weer zat.. mij te vroeg donker :z

Ik ga morgen eens goed aan de slag met mijn makeup :D Dan hoef ik mij niet zo aan tijd te houden. Ga gewoon wat looks proberen en zal alles op de foto zetten (ik zal eens kijken of het met mn SLR lukt, want met mn telefoon krijg ik mijzelf echt niet normaal op de foto :+ ). En dan post ik het hier om tips te vragen :j

Ik moet echt even goed kijken hoe ik het in mijn ochtendritueel kan inbouwen.. ik heb namelijk echt tijd nodig om wakker te worden (lang verhaal, slechte gezondheid, sufmakende medicatie etc). Als ik nog vroeger ga opstaan dan nu dan stort ik halverwege de dag in, terwijl ik er al best vroeg in lig 's avonds. Hopelijk gaat het in de loop van het jaar beter. :# denk dat als ik er wat vaardiger in word en het minder tijd gaat kosten het een stuk makkelijker ook in te bouwen wordt :D

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:37

Bedankt nog voor alle tips over de budget merken, het word denk ik dan toch Make up revolution.

Shizzel, wauw!! Elke keer weer jaloers op jou ooglooks en skills!!

@mondy, mooi! Op de tweede foto zie ik de kleuren beter, staat je heel goed!

M'n wenkbrauwen zijn gedaan, ze zijn nu mooi strak geharst+geverfd en er zit meer vorm in...wel nog mooi vol, ik hou meer van volle/dikkere wenkbrauwen :D
Verder geen make-up of iets op...lekker kaal!
Afbeelding

Ter vergelijking zo was het eerst:
Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:44

Dankjewel voor je super lieve compliment Elke :+: ben ik echt blij mee.
Ik probeer vanalles uit, wat ik erg leuk vind. Maar het juiste qua oogvorm vinden vind ik nog lastig :j
Ik kom op een of andere manier toch telkens op dezelfde 3 kleuren techniek uit terwijl ik jullie zulke mooie zachte en toch ook heldere looks zie maken !
Welke technieken zouden voor mij bijvoorbeeld ook nog goed zijn ?
Ik doe nu vooral 1 kleur boven, andere kleur op t ooglid en een derde kleur in de hoeken met zo nu en dan wat terug blenden in de crease. En afhankelijk van de kleuren welke ik onder mn ogen doe.
Wat ik toch wel graag zou kunnen is zoals jij en Shiz bijvoorbeeld zo goed kunnen.. de zachte kleuren rondom het oog en toch ziet het er heel helder uit.

Jans hier ben ik ook al een kwartiertje sneller geworden :D
In het begin was het net alsof ik een kleurplaat aan het inkleuen was....heeeeeel bewust met elke veeg bezig bij wijze van :') nu zit de basis er binnen een paar tellen op en wil dat soms ook bij bepaalde ooglooks lukken :))
Ben benieuwd naar je looks !

EDIT: Mooi je wenkies, al vind ik ze in het midden nog iets te veel puntig ogen ? Maar de andere dames hebben daar meer verstand van dus wie weet heb ik het gewoon mis.

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:49

Ik vind ze mooi staan! Ook qua kleur en vorm. Niet heftig gewoon lekker neutraal.

Ik heb vandaag als test een bruine mascara gekocht. Ik ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:50

Een kleurplaat ja, dat herken ik wel :D

Over wenkbrauwen gesproken, ik heb ook weer ongetemde borstels :') voor het laatste geweest een maand voor mijn operatie dus het is weer hard nodig. Gelijk even geappt of er nog plek is deze week _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 13:39

Prachtig weer meisjes!

Het ligt bij mij heel erg aan de tijd.. heb ik weinig tijd? Enkel wenkies en mascara en das een minuut of 6 werk iets meer tijd simpele ooglook heb ik er in 5 min op.. maar als ik fullface ga en met een leuke ooglook ben ik toch minimaal n halfuur bezig

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 14:19

Shizzle wauw! Allebei echt prachtig.
Mondy ook heel mooi, kleuren staan je goed. Ik lees graag mee met de tips w.b. verschillende kleuren gebruiken, ik val ook snel terug op het "3-kleuren-model" dat jij beschrijft :P
Mooi lovemaylo, zeker een hele verbetering! Ik zou ze misschien wat omhoog kammen, dan lijkt je look nog wat frisser.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 14:27

S ochtends ook meestal kwartiertje nodig qua makeup.
hier vandaag blauw.
Afbeelding

Afbeelding

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 14:37

Ohh, ik vind persoonlijk blauw niet zo mooi bij je staan. Ook de lippenstift niet.
Vond die oranje en donkergroene ooglook veel meer bij jouw teint en oogkleur passen. :)

Mondy: goed bezig! Ik pak ook meestal dezelfde techniek als die jij nu aangeeft. Dat past ook het beste bij mijn oogvorm. :)