Ik weet niet of ze het verkeerd doen, Ladymadonna, maar ik wil het niet uitproberen voor het geval ze het wel verkeerd doen. Voor hetzelfde geld zijn ze hartstikke goed maar ik wil het niet wagen.
Ik zeg ook niet dat ze het verkeerd doet, ik zeg dat je dan bij een verkeerde styliste zit. Ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn klanten mij niet vertrouwen, dan heb ik liever dat we afscheid van elkaar nemen... En zelf aan je nagels gaan prutsen is hier echt een no-go. Is er iets dan meld je het en los ik het op...
Hmm, ik snap wel wat Danique bedoelt. Ik zou in eerste ook huiverig zijn om een styliste te laten vijlen (maar dat ben ik eigenlijk ook al om kunstnagels te laten zetten). Als het me bij voorbaat al niet bevalt ben ik al eerder weg natuurlijk, maar een onbekende aan mijn nagels laten zitten zou ik héél spannend vinden. De styliste kan nog zo goed zijn, die terughoudendheid zal blijven tot ik het ervaren heb en voldoende vertrouwen heb in de kunde van de styliste.
Bij een bekende zou ik dat makkelijker vinden, maar om nou eerst een aantal keer uitgebreid op de koffie te gaan is ook weer zo wat. Bij jou zou ik er bijvoorbeeld minder moeite mee hebben (maar het nog steeds spannend vinden). Door te lezen in dit topic 'ken' ik jou en je werk inmiddels een beetje en dat maakt het toch anders.
Ik vind een hele kleine dottingtool soms fijner dan een penseel
Ik ga deze week de salon uitzoeken, mochten er mensen op voorhand zeggen van misschien wil ik wel wat hebben, stuur me ff pb...
Shenavallie
Geplaatst: 25-12-17 15:35
@ Corelli: Leuk gedaan! Zelf werk ik zelden met een penseel, maar juist vaak met een dottingtool of saté-stokje. Ik vind beide Rudolphjes erg goed bij je gelukt!
Mag ik even binnen vallen? Ik wil ook weer fanatiek gaan lakken, maar mijn lakjes zijn op. Was net even bij de Kruidvat maar ik zie vooral gellak. Nu had ik gelezen dat dit anders is dan gewone nagellak en dat dit ook slechter voor je nagels is. Klopt dat of is de gellak die bij de drogist te krijgen is anders? #leek
LadyMadonna
Geplaatst: 27-12-17 12:33
Van essence is geen gellak, gewoon lak met een gellook finish. Nog wat setjes van vanmorgen en afgelopen week
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 27-12-17 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Cinnepin
Geplaatst: 27-12-17 12:34
Als je de gellak aanbrengt zoals het hoort, en er niet met grof geweld weer afhaalt, is dit niet schadelijk. Gellak laat je drogen in een speciaal daarvoor bestemde uv of led of combi hier van lamp. Bij de kruitvat is geen echte gellak, maar een iets dikkere nagellak wat ze gellak noemen