[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 03:28

Nagini schreef:
Gaaf Sanne :o ! Weer een mooi kunstwerkje van Phred. :D Vind het zo'n relaxte gast.

@Missdaph; ontzettend cute :D <3

Ik ook! Heel leuk om iemand zo zijn werk te zien doen, echt een hele fijne gast. En inderdaad, echt super relaxed

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 03:29

Safiera schreef:
Nagini: Wauw, jullie staan mooi bij elkaar, ook met jullie tattoos! Vind het bij hem ook erg mooi, zie persoonlijk vaak liever een patroon dan 'plaatjes' (met die draak hierboven als extreem vreselijk voorbeeld :+ )

Beer is tof, jij hebt lef met zo'n eerste. Cool!

Drie dieren is idd heel erg lief, ook mooi, leuk eens een totaal andere stijl te zien.

Thanks!

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:23

TessaVB schreef:
Drunksheep schreef:
Vette tattoo Sanne :)

Ik schrok een beetje van deze pagina := https://m.facebook.com/tattooartstudiokunstkot

omfg... hahahaha

[ Afbeelding ]
lijkt meer op een retarded teckel dan op een draak hahaha

[ Afbeelding ]
en deze lijken meer op het vrouwelijke geslachtsorgaan dan op een roos :+

Whaha verschrikkelijk hea, zag deze like en win actie en echt never nooit dat hij op mijn lijf mag tatoeëren. Ergste is dat een kennis van mij de actie heeft gewonnen :+

Jankeke

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:58

Ik heb mijn tattoo pas op latere leeftijd laten zetten. Mijn moeder dacht dat het een plakplaatje was. Toen ze er met haar hand overheen ging om te voelen was ze erg verwonderd dat hij echt was. Ze vond hem erg mooi! En dat op haar 92 ste jaar! (zij is onlangs overleden)

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 21:26

Volgende week zaterdag mijn laatste deel van de sleeve.

Ik wil ontzettend graag een tekst in mijn zij, net onder mijn borst.. maar pfoe zoveel teksten die me aanspreken dat ik gewoon niet weet wat..

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 00:22

Guess_NH schreef:
Volgende week zaterdag mijn laatste deel van de sleeve.

Ik wil ontzettend graag een tekst in mijn zij, net onder mijn borst.. maar pfoe zoveel teksten die me aanspreken dat ik gewoon niet weet wat..

Heb je n fototje ? Ben zo benieuwd

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 01:00

Gave tattoo Sanne! Echt heel toffe stijl om te zien.

Ik heb 2 weken geleden naar Iris van studio Kynst gemaild over mijn olifantjes, maar die zei wel dat als ik echt realistisch wil dat ik dan beter naar Thomas kon gaan, omdat zij wat meer gestileerd realisme doet. Nu heb ik toch besloten om een afspraak bij haar te maken, aangezien Thomas zijn stijl me niet echt aan spreekt. Klinkt een beetje stom, maar zijn werk is écht fotorealistisch en ik ben een beetje op zoek naar een stijl ertussen in: wel natuurgetrouw met goede verhoudingen, maar niet persé met elk rimpeltje erop. Ook zei ze dat de olifanten versimpeld moeten voor de plek die ik wil (binnenkant onderbeen, boven de enkel) en aangezien ik niet wil vergroten, ben ik een beetje gespannen hoe het zal gaan lopen haha. Het is mijn eerste tattoo, dus ik vind het sowieso allemaal nog wat spannend en weet niet zo goed hoe alles in zijn werking gaat. Ik ben echt bang dat als ik de schets zie, dat het niet is zoals ik wil, maar ik kan op een of andere manier ook niet precies uitleggen hoe ik het dan wel wil (haha ik besef nu hoe vaag dit klinkt). Ik ben iig nu al super zenuwachtig. Ik heb gemaild dat ik toch met haar een afspraak wil maken om de ideeën uit te wisselen en als we dan toch tot de conclusie komen dat Thomas een betere fit is, dan zij dat zo.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 07:48

Als je alsnog twijfel hebt dan, niet doen! Ga dan echt opzoek naar iemand die aan jou wensen kan voldoen, anders krijg je spijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 09:22

Idd. Waarom kijk je niet voor een andere artiest?

Ymediem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 11:48

Komt er nog iemand gezellig naar de tattoo conventie?
Daar kan je meteen kletsen met eventuele artiesten. Vooral vrouwelijke artiesten gaan te werk op de conventie.
Wordt heel gezellig, voor de verre mensen onder ons ook zeker het reizen waard. www.dutchladiesconvention.com

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 11:53

Kan iemand mij misschien helpen? Ik ben nu 17 en wil over een of twee jaar een tattoo laten zetten van mijn verzorgpony en mijn honden. Deze dieren hebben mij namelijk ontzettend gesteund toen ik het moeilijk had (en heb). Mijn idee is een hoefafdruk van ponylief en daarin een hondenpootje van mijn hond. Maar ik wil graag mijn overleden hond er ook heel graag bij hebben, alleen ik heb geen foto van het pootje (een hele wazige van het strand) en ook geen afdruk. Heeft een van jullie misschien een idee om haar er toch bij te betrekken. Een naam vind ik namelijk zo standaard :o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 15:01

Ben ik weer! :o Het kriebelt zo om een tweede tattoo te laten zetten.
Heb al wel wat ideeën maar wellicht dat jullie mij hier mee kunnen helpen.
Ben een groot fan The Lord of the Rings en the Hobbit en wil hier graag wat van laten zetten, nu zat ik te denken aan de vlag van Rohan, daar staat een paardenhoofd op.
http://www.tolkienshop.com/contents/media/l_3021.jpg

Nu wil ik daar graag mijn verzorgpaard een beetje in vewerken zodat het twee betekenissen in een heeft. Ik verzorg een fries. Nu vraag ik me echt af hoe ik dit enigsinds kan realiseren. Heb al wel wat voorbeelden gezien en vind deze ook wel machtig gaaf: (zonder JRR Tolkien logo en ik wil hem wat lager)
http://img15.deviantart.net/5d5f/i/2013 ... 6nyrpw.jpg

Heeft iemand misschien een leuk idee hoe ik zoiets zou kunnen realiseren? :D Ik wil hem denk ik niet zwart ingekleurd hebben, maar wellicht wat met schaduwen spelen.. Vind alleen de omlijning zoals hierboven ook wel wat hebben. :)

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 15:37

Omg LotR ik heb ook nagedacht over het 'logo' van Rohan. Maar ik vind hem persoonlijk te saai, en te basic. Ben benieuwd wat jij ervan weet te maken.

Heb er op Google of pinterest al naar gezocht?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 02:58

De jeuk... Ughhhhh

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:11

Haha, ik sla er altijd op, werkt ook :')

Morgen mag ik weer :):) Ik heb maar 2,5 uur, dus denk dat ik alleen de figuurtjes in laat kleuren, en als ze het red de nieuwe erbij laat zetten (op Jungle Book na, die vind ik nog niet leuk genoeg haha). En dan daarna
eindelijk is beginnen met de achtergrond te ontwerpen.

Afbeelding

Excited :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:27

Ik vond Balou juist geweldig zoals ie nu is!
Wat vind je er niet leuk aan?

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:29

Ik vind balou net wat te scherpe hoeken hebben bij het einde van zijn lijf vergeleken met de rest. Misschien is dat het puntje wat stoort?

*Kruipt weer onder steen.*

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:46

Bedoel je misschien de overgang in het water? Dat is vrij recht zeg maar terwijl rest krul is zeg maar :)

Vind hem wel onwijs leuk en ben benieuwd hoe hij er straks af uitziet :j

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:02

vergeleken met de speelsheid van de rest is 'ie inderdaad misschien wat te strak, maar persoonlijk vind ik 'm wel heel tof! Ben heel benieuwd hoe het er uit gaat zien als het helemaal af is :D Vind het echt een te gek idee voor een sleeve!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:17

Ohhh dat vosje is echt super schattig zo! :D Sorry, ik kijk daar dan weer naar :+

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 20:20

Nou, alle ontwerpjes heb ik inmiddels wel 50 keer veranderd, en Balou heb ik in een halfuurtje ontworpen.. Dus ben er nog niet zo zeker van, haha. En dat vosje vind ik idd ook heeeel leuk :D

Maar hoop echt dat ze morgen het red om alle bestaande in te kleuren, ze heeft 2.5 uur haha. :+

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 08:59

Ah gaaf zeg! Ik ben heel benieuwd, hoe laat mag je?

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:21

Ben heel benieuwd hoe je sleeve gaat worden.

mijn tattooa gaat trouwens top amper jeuk gehad ik zal vandaag kijken of ik een fotot kan maken hoe die er nu uitziet

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:00

Mag van 15.00 tot 17.30. :D

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:33

Dank jullie wel voor de leuke reacties :D
Ben er ook er blij mee!