Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meliaforever schreef:Iemand een idee?
Ik heb een tijd een balayage gehad. Bruin van boven en blond van onder, maar ik kreeg het niet mooi blond dus wil ik het weer gewoon egaal bruin hebben. Nu heb ik het 2 keer bruin geverfd in een korte tijd, alleen het lijkt wel alsof het eruit spoelt elke keer als ik mijn haar was. Dus het gedeelte wat blond was wilt niet bruin worden.Er zit nu een soort goud/groene gloed doorheen.
Emmaa_ schreef:Meliaforever schreef:Iemand een idee?
Ik heb een tijd een balayage gehad. Bruin van boven en blond van onder, maar ik kreeg het niet mooi blond dus wil ik het weer gewoon egaal bruin hebben. Nu heb ik het 2 keer bruin geverfd in een korte tijd, alleen het lijkt wel alsof het eruit spoelt elke keer als ik mijn haar was. Dus het gedeelte wat blond was wilt niet bruin worden.Er zit nu een soort goud/groene gloed doorheen.
Dat komt omdat je haar beschadigd is van het blonderen. Je hebt als het ware weer een volledig blank canvas en daar moet je met kleuren heel voorzichtig mee zijn. Als het groen uitvalt heb je een te assige kleur gepakt en dan slaat het groen uit. Ik zou het door een kapper op laten lossen want zelf eindeloos blijven aanklooien met pakjes van de drogist is echt funest voor je haar. Het lijkt alsof donkerder verven niet zo veel schade brengt, maar het blijft peroxide in je haar en is dus gewoon slecht. Een goede kapper kan je beter adviseren over welke kleur je zou moeten hebben om het te laten pakken, maar bereid je erop voor dat het niet dezelfde kleur kan worden gemaakt.
Lous schreef:Ik heb ook een hoog voorhoofd, maar heb me er maar bij neergelegd. Geen pony meer. We doen het er maar mee.
Ik heb precies dezelfde structuur haar vreselijk. Gelukkig weet mijn kapster er altijd wel volume in te knippen dat het nog een beetje springt er niet hangt.
Serieus ik ben bij verschillende kappers geweigerd omdat ze niks met mijn haar konden.
Dus ik blijf lekker bij mijn vertrouwde kapster waar ik al jaaaren kom.
Van grijsblond gaan we volgende maand naar roseblond. Ben benieuwd.
Maris schreef:Ik dacht dus "ha leuk misschien staan er wel een paar foto's dan van frummels in dit topic om verschillende haarstylen te zien " Kom ik erachter dat frummels alleen al 23 pagina's heeft geschreven in dit topic, met echt tigggggg foto's![]()
![]()
Maar frummels jij kan ook wel echt alles hebben geloof ik !
Ik heb een beetje dezelfde kleur haar als jij ( ik vind het niet blond en niet bruin ). Nu high lights in laten zetten, maar die zie je niet echt. Ze zijn ook te geel ( ik geloof dat dat komt door teveel roodpigment in je haar ? ), dus met zilvershampoo in de weer.
En ik wil eigenlijk heel graag eens zonder pony ( ik heb een lang gezicht met hoog voorhoofd, dus altijd een pony), maar met een lok, wordt je daar niet helemaal gek van als je buiten in de wind loopt ? Of gewoon met alles ????
En een bob kapsel , helemaal leuk. Maar niet bij mij. Ik heb zulk fijn, glad en vooral stijl haar dat het zo maar hangt en ik houd eigenlijk meer van een "warrig" kapsel. Nu dus half lang en ik weet niet ..... het hangt maar te hangen. Dus staartje erin. Maar ja, wat heb je daar aan ??? Zucht.
Iris82 schreef:Maakt me niet uit zolang je maar een foto post.Jou staat alles.
Yasmine schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat je je haar vooral even rust moet gunnen. Als het groene al zo lang en hardnekkig aanwezig is, denk ik niet dat het zomaar zal verdwijnen. Ik zou als ik jou was je haren even een paar weken of maanden laten bekomen en dan rustig uitzoeken wat de beste volgende stap is. Ik heb ook 1,5 jaar mijn haren iedere 2 maanden ontkleurd, en hoewel ik er nu al een jaar mee gestopt ben, is m'n haar nog altijd flut.