Gelukkig krijg ik die bloedingen alleen als ik een keer doorslik, niet als ik gewoon elke 4 weken een stopweek heb.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petitparis schreef:@marleen: zijn je menstruaties en meer bepaald de krampen feller nu je gestopt bent met de pil?
Ik herinner me dat wanneer ik hevige bloedingen en bijbehorende krampen had mijn darmen ook actiever waren.
marleen_88 schreef:petitparis schreef:@marleen: zijn je menstruaties en meer bepaald de krampen feller nu je gestopt bent met de pil?
Ik herinner me dat wanneer ik hevige bloedingen en bijbehorende krampen had mijn darmen ook actiever waren.
Bedankt voor je reactie.
Nog niet ongesteld geweest, dus dat weet ik niet. Ik heb juist obstipatie, ga 1x per week.
Esaqar schreef:Ik wil echt graag stoppen met de pil.
Maar ik wil absoluut geen kinderen (like, never) dus dat vind ik een beetje lastig.
Condoom kan altijd scheuren.
Is er ook een anticonceptie die je stemming niet zo beïnvloed?
Ik slik de pil, maar ook antidepressiva. Lekker tegenstrijdig.
dalena schreef:Ik ga zo m'n baarmoedermond laten bevriezen. En ik vind het nu behoorlijk spannend worden
Goner schreef:dalena schreef:Ik ga zo m'n baarmoedermond laten bevriezen. En ik vind het nu behoorlijk spannend worden
Hoe gaat het nu met je?
Zijn hier trouwens mensen die anticonceptie aan kunnen raden die je libido niet veranderen? Wil het liefst geen spiraaltje, want vind het wel fijn dat ik met de pil zelf de controle hebHet is opzich geen gigantisch probleem nu ik single ben, maar in mn vorige relatie werd het uiteindelijk wel een probleem en wil niet dat het toekomstige relaties in de weg gaat zitten.
Heb overigens voor de rest helemaal geen last van gekke bijwerkingen ofzo en het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat het voor een groot deel aan m'n relatie lag dat m'n libido verminderde (begon ongeveer een maand na het daten pas met de pil dus het is niet zo dat ik het daarvoor al had kunnen merken), maar zou het fijn vinden om wat opties te kunnen onderzoeken mocht ik toch willen switchen.
plutolover schreef:En over libido de ene man is de ander niet. En wat is laag libido? Maanden niks? Of gewoon minder zin?
Ik had ik begin van m’n relatie vrij hoge libido, m’n vent daarin tegen als snel minder. In begin had ik daar best moeite mee. Maar nu is (voor mij) m’n libido normaal.
Dus wat is hoog? En wat is laag? Ook per man is dar verschillend.