Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
precies om die reden haha.

uren kon ik rondjes schaatsen inclusief pootje over. Ik had het liefste ook noren ipv ijshockey ect. Nadat ik een keer hard ben gevallen met skeeleren ben ik gestopt met beide , ik was te bang om het weer op te pakken en heb alles weggedaan. MarliesV schreef:Ik slaap sinds ik zo rommel hormonaal veel slechter helaas. Nu was ik gisteren wel zo moe van 2 dagen achter elkaar fietsen met die koude wind, dat ik vannacht redelijk nock out was haha.
)
.
), maar wilden voor het najaar en de winter een alternatief, de mountainbike dus. Wij wilden niet direct de jackpot betalen, want we weten niet hoe leuk we het vinden. We zijn begonnen om ons te laten informeren bij een fietsenwinkel met verschillende merken. (Wij zijn bij Mantel geweest). Overigens bij een ander filiaal als we normaal heen gaan. We kregen van twee verschillende medewerkers, twee verschillende adviezen. Dat schoot niet lekker op (terwijl we normaal echt heel tevreden zijn over Mantel, maar normaal gaan we dan ook altijd naar Den Bosch). Anyway, wat we ervan opgestoken hebben wat belangrijk is: voor een enkel blad ipv dubbel en bij een Shimano groep eigenlijk starten vanaf Deore.
.
(die weet nog van niets
).